Općenita iskustva sa C5 II

Milosh

Test
Aha, ok, ako je tako, onda bih volio znati sve dimenzije koje postoje, a prije svega dimenzije tog najvećeg otvora u plastici koji postoji.
 

bobipu

New member
Evo da napisem i ja koju rijec....meni je prestala spricat pumpica vodu na stakla..pumpice ispravne..osiguraci isto...e sad kazu da je neki modul di su releji koji je zaliven u bakelit ako sam dobro skuzija...protiv vlage...i da sve treba mijenjat...bit ce belaja ako to treba mijenjat jer ce vjerojatno bit papreno...dal netko zna dali ima takvih dijelova od konkurencije?!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da nije di žica precvikana... zna ju hauba stisnut, a kad je otvorena se ne kuži
 

bobipu

New member
Nije nista radjeno na autu..pa bi mi bilo cudno makar nije nemoguce...trdba nac nekog elektricara koji se hoce za:cenzura::cenzura::cenzura:avat..najblizi citroen servis je na 90ak km..
 

pokra89

Well-known member
prilikom motanja volana, na pojedinim točkama se čuje kao malo grebanje.
također, prilikom kretanja u rikverc i motanja punim u jednu stranu, prilikom vraćanja volana u ravan položaj čuje s blagi udarac, kao da je nešto preskočilo.

simptomi čega su to?
 

mamut

C5
Donator foruma
ovo sitno grebanje imam i ja, skidali smo volan i sve al niš nismo našli, neznam zašto se dešava
 

Ninonindza

New member
Oprostite sto ovdje pišem o svom problemu, ali vise ne znam sto uciniti s automobilom. Ukratko cu vam opisati svoj problem, ako mi netko može pomoći. Vlasnik sam citroena c5, 2.0 16v. 2006. Godina. S plinom. Prije mjesec dana upalio mi je gresku da antipolution system fault. Odem kod svog mehaničara kaze otišla bobina. Stavimo novi bobinu. Na benzin radi super, na plin nikako, opet isti simptomi. Majstor koji mi održava plin kaze nije bobina otisao ti je set dizni od plina, vratim staru bobinu, stavim novi set dizni za plin, tjedan dana super i ponovno isto. Osim sto sada normalno kad upalim radi, samo sto kad osluskujes auspuh u leru, kao da uzdise, broj okretaja tj. Kazaljka lagano varira. Stavio sam nove svjecice i dalje isto radi. Upaljena naprijed.navedena greska, auto uredno pali, prebacuje na plin , ali u leru neovisno radi li na plin ili benzin motor radi malo bucnije, kazaljka malo vibrira, na auspuhu neujednaceni zvukovi, ponekad zna ako ga palim nakon duze od 24 sata, dosta smrdjeti dimi. Onako kao crni što dosad nije bio slucaj. Majstori ni sami ne znaju sto je, sve su nagadjanja po njima.
 

charllie

Active member
Bok drustvo,evo sin jucer zakapario C5 2008ghdi 2.0,redizajn.Naime imo s Xantijom direktni sudar kontra C5,oba totalka ali fala bogu niko nije nastrado,malo su svi bili "plavi"ko da ih je obradila jugo-milicija.
Sad neznamo koji je to tacno model,C5III ili nekaki drugac (2008-2011?).Hidroaktivni ovjs sa sport modusom,zanima me koliko kugli ima,zatim na desnom amortizeru na vrhu ima mazalicu? cemu sluzi jer lijevi nema,il je to neko kemijo.:D
Nema parkirne senzore,no pozadi su umetnuti cepovi,jel ima tada pripremu,kaj moramo nabaviti za zadnje a kaj za prve.
Za sada toliko,ovaj model nam je za sada nepoznanica iako imamo u familiji i C5I i dvojku.
 

Milosh

Test
Za mazalicu ne znam, gdje se tacno nalazi? Ako možeš postavi i sliku.

Što se tiče senzora, čepovi su najvjerovatnije sva priprema koju ima. To je samo eto toliko da se ne mora bušiti branik.

Zadnje je lako ugraditi: kupiti aftermarket senzore po želji, ugraditi ih i spojiti na uobičajen način (na rikverc svjetlo).

Prednje je dosta komplikovanije ugraditi. Treba možda bušiti branik, provući žice u kabinu, napraviti neki sistem kako će se aktivirati

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Provjeri po br. šasije dal ima senzore da nebi bilo da je krpana guzica ili nešto više...
 

gambler072

C5 enthusiast
Premješteno iz pozdrava

Dobrodosao, mislim da se neces pokajati, za relativno malu lovu dobijes puno auta :)

1)Na tvom mjestu bih odbacio 1.6 hdi, jer je nejak, i po pricama majstora motor dosta neizdrzljiv, na 150 000 cesto pocne lupati pa mu treba generalka, a i odrzavanje kosta isto ili cak vise nego na 2.0 hdi. Idealan pronalazak bi bio 2.0 hdi sa 120kW, ali oni su rijetki. Sa 2.2 hdi isto neces pogrijesiti, info iz prve ruke, trosi malo vise ali bar uzivas kad das gas
2)Ukoliko budes uzimao primjerak sa hidraulicnim ovjesom (hydractive 3+) obavezno povezi auto nekom strucnom da pregleda kompletan ovjes, dok radi uzivas u njemu kao na oblaku, ali ako ode nesto popravci nisu jeftini. Najbitnije vidjeti da li ima nekog lupanja na neravninama, da li ide bez cudnih zvukova u min i max polozaj, da li pumpa proizvodi neke cudne zvukove, i da li ima nekih znakova curenja na teleskopima (amortizerima), kuglama ili cijevima. Kugle se ne mogu bas provjeriti, ali dok je auto ugasen, prodrmati ga gore-dole, sto je meksi, kugla je u boljem stanju. Isto tako baci pogled na posudu sa lds uljem, da li je masna, tj. da li pusta, uslijed nestrucnog rukovanja hidraulikom na servisima znalo se desiti da ista pod pritiskom pukne, a i vidi ima li ulja u njoj, i koje je boje, lds bi trebalo da bude narandjasto-smedje boje, ako je nesto drugo, radije zaobidji jer se znalo desiti da ljudi naspu lhm ulje (za starije modele, ne odgovara novoj generaciji hid.sistema)
3)Motori su uglavnom bez problema, ali baci pogled na mjenjac, da li ima nekih udara u saltanju, protjeraj ga kroz sve brzine i do 6te i nazad, ako udara, nije bas dobro, kao i na svakom drugom automaticu
4)Pogledaj dobro stanje unutrasnjosti jer ona cesto pokazuje realnu kilometrazu, prvenstveno obruc volana koji na 95% c5 nakon 200 000 izgleda kao nov, ono sto im strada jeste "bubreg" na sjedistu vozaca, odnosno bocna potpora, uglavnom sa lijeve strane vozacevog sjedista, ako je uredna, znas da auto nije izraubovan
5)C5 dizel ima fap filter i njegov aditiv, na dijagnostici bi se trebala vidjeti i kolicina koliko ga je ostalo, 3 litra traju cca 100 000km ako se ne varam, a cesto se izvadi fizicki filter i ugasi preko dijagnostike, nije problem sam po sebi, ali bar mozes na tome obaarati cijenu
6)Jedna od mana za koju sam cuo jeste crkavanje hladnjaka klime, pa vidi kako ista radi
7)Ukoliko ti je ovlasteni servis negdje blizu najidealnije je, ako vec odlucis da pazaris neki auto, da ga vozis po dogovoru kod njih na pregled, kosta 25-30 eura (u BiH), i kazu u kakvom je stanju auto.
8)Svaki hidraulicar ima i elektricnu rucnu, pa vidi da li radi, jer ako npr ode njen motor to nije bas jeftino, 250-300€, vjerovatno i vise, pa da ne nasjedas na pricu prodavca da je samo sajla koja kosta 30€ kao sto je cesto opravdanje prodavaca kada ista ne radi
9)prvi primjerci c5 koji su dolazili sa adaptivnim xenon farovima su imali problem na nosacima xenona, pa su isti na leru podrhtavali, to se rjesavalo u garanciji zamjenom farova, ako podrhtava ne moze se napraviti drugacije nego da se mijenja citav far
10) odrzavanje nije preskupo (bar ono redovno), prica da su francuzi skupi za odrzavanje davno je pala u vodu, prednje i zadnje disk plocice (trw) kostaju 70€, mali servis 75€, veliki servis 250-300€, vandredne zamjene dijelova su kao i na svakom drugom autu malo skuplje (npr pumpa hidraulike cca 250€). Baci pogled i na nosace motora, mada te to ne treba odbiti od auta jer su jeftini i jednostavni za mijenjati (osim donjeg, gdje se vadi poluosovina da se on zamijeni, ali nije i to je gotovo za sat i po)
11) neko ko se razumije u motore neka osluhne kako motor radi, da nema neprirodnih zvukova i da vidi da li prekidaju dizne, ja sam naisao na 2 takva primjerka kada sam trazio svoj
12)kao sto se vec pisalo na forumu, stariji modeli sa navigacijom (uredjaj rt4-rt5) znaju imati problem sa hard diskom, jednostavno ga hladnoce ubiju pa pocne strugati ili bagovati, ali nije glavobolja, ima tutorial na forumu, bitno je samo nabaviti adekvatan hdd


To je ono sto mi na prvu pada na pamet, ganjaj sto jacu opremu ako mozes, a oni su bas nakrcani i u osnovnim varijantama u odnosu na druge proizvodjace. Na forumu ima dosta vlasnika C5, pa ce se sigurno neko pridruziti sa svojim iskustvima i razmisljanjima. Sretno :)
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Moj C5 će sad dvije godine za koji dan.
Iskustva su mi sjajna i mislim da ću prvi put u životu zadržati auto duže od 5 godina.
Takav auto za novce koje ja mogu/želim dati za auto neću više naći.

Za 230.000 dobio sam auto koji vrijedi 300.000, a vozi se u njemu kao u onima od 400.000.
 
Na vrh