Općenita iskustva sa C5 II

Cutac

Prèkaroš
Èesto proizvođači naprave jedan motor i onda mijenjaju mape da bi dobili nekoliko inačica(tj. motora različite snage).
Jeftinije je napraviti motor "za" 180 konja i onda ga ograničavati na 140 i 160(recimo), nego napraviti 3 različita motora(recimo da svaki ima različitu turbinu, wastegate, opruge ventila i što već ne.

VW koliko znam ima jedan 2.0 motor i različite mape.
I nije rjetkost da su rashladni sustavi za motore overkill i da su komponente duboko u sigurnoj zoni, pa i samim time, razumna povećanja snage zapravo ne utječu na životni vijek(naravno, nećeš napraviti 200t km sa tom turbinom nego 185, ali od osobe do osobe zavisi što je važnije :)
 

vborovic

C5 modifikator
Èesto proizvođači naprave jedan motor i onda mijenjaju mape da bi dobili nekoliko inačica(tj. motora različite snage).
Motor u osnovi, da, ali ne treba se zanositi sa time da su 100% identični "motori" pod haubom, dovoljno je da nije isti dozator zraka, i ideš mapirat, i da vidiš ... nije samo u mapi razlika, to je samo dio priče ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Slušaš na krivim mjestima
Istina da, te neozbiljne ćunere ne slušam :D Većina dmfa je konstruirano na tih 20% moment rezerve, al to nije fiksna rezerva (pa da ju se iskoristi remapom), već ju konstatno jednu vibracijske amplitude... što u praksi daje manje od 10% lufta.
Ako se motor pojača i za tih minimalnih 10%, dmf će puno vremena provest sabijen, preko dozvoljenih granica. A dizeli se obično dižu bar za 20% i uništenje dmfa je zagarantirano.
 

vborovic

C5 modifikator
Jasno, ali ja još nisam čuo da netko plače da mu je riknuo 2m radi dizanja snage kao što si ti naveo.
A dizeli se obično dižu bar za 20% i uništenje dmfa je zagarantirano.
Drugim riječima, remap/chip na dizelima sa DMF-om je nepotreban eksperiment ... jedan od razloga zašto sam ja odustao od toga na svojem ...
 

Brruno

Well-known member
Slušaš na krivim mjestima, znam za 4 auta koji su 2x mijenjali dvomaseni ... prvi put jer je otišao po prirodi stvari na cca 175 tkm ... drugi put, jer su nakon toga vlasnici riješili remap/chip, i onda im je novi dvomaseni (nisu htjeli prelaziti na jednomaseni zbog drukčijeg dojma u radu mjenjača) izdržao 50 tkm ... pored toga, iako nije netočan podatak da Aisin Warner TS-80SC mjenjač podnosi do 440 Nm, njega su ugrađivali i u Volvo V/S60 modele, R-Design, nekakva pojačana verzija, gdje su motori imali cca. 600 Nm ... naravno, dvomaseni je bio prva stvar koja je odlazila, jer eto, gle čuda ... ... a sada, inventura, i nastaviti ćete u drugoj temi ...

Tek sad mi nista nije jasno. Ima li taj AISIN zamasnjak ili ne? Pogubio sam se. Na volvu ima ali na C5 ga nema?
 

vborovic

C5 modifikator
Aisin ima zamašnjak, samo je pitanje koji, ovisi o implementaciji ... kod nekih automobila je jednomaseni, kod nekih je dvomaseni ... jednomaseni je stabilniji, izdržljiviji, ali se prenose vibracije s motora na mjenjač jače, nego što je to slučaj kod dvomasenog, koji je "udobniji", ali samim time i kraćeg životnog vijeka.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nema, niti jedan automatik s HD konverterom nema dvomaseni zamašnjak. Nikad nije niti će imati. Konverter ima ulogu zamašnjaka. Već smo o tome negdje pisali...

Èesto proizvođači naprave jedan motor i onda mijenjaju mape da bi dobili nekoliko inačica(tj. motora različite snage).
Upravo su blueHDI 2.0 dizeli zadnje generacije takvi, 150/180ks. Razlika je isključivo u mapi.
 

vborovic

C5 modifikator
Nema, niti jedan automatik s HD konverterom nema dvomaseni zamašnjak.
Ja ću se raniti ... izgleda ne znam što imam na autu, i nisam vidio svojim očima kako se na identičnim autima dvomaseni mijenja ... pita čovjek za Aisin, mi imamo TS-80SC mjenjač, i na našim C5-cama je DMF u pitanju ...
 

vborovic

C5 modifikator
Ok, nek ti bude, nema ... ne ide mi se sad do auta rastavljat ga, ali budem ga na ljeto vadio van, pa ćemo vidjeti kaj je unutra, SMF, DMF ili nekaj treće ... :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Jest da bi sad plakao zbog odrzavanja al je*iga.
Nešto skuplje jeste ali i manje problema imaš a o snagi neču niti pričati :cool:

Što bih to bilo ljepo imaš u autu motor 2,0 sa 150ks npr 300nm odeš na chiping od 100eur i voziš auto sa 300ks i 600nm. :rolleyes: Sve to bude dobro dok se čovik ujutro ne probudi.:D

Èesto proizvođači naprave jedan motor i onda mijenjaju mape da bi dobili nekoliko inačica(tj. motora različite snage).
Samo mu su mu blok motora isti. a djelovi i ostalu u motoru i po motoru nisu isti nemojte, se zanositi pitajte prave stručnjake za motore o tome a ako i usporediš sam motor npr 1,6 hdi ide od 88,90,92,100,110,115 ks samo kod 90,92 ima istih djelova ostali imaju sve važne djelove drugačije i ne odgovaraju za ovaj. iako na oko neki izgledju isto.

mislite da bi silni inženjeri za ove pile od jurilica radili posebne turbine, ležajeve na motoru radilice, ubrizgavanje, usise, filtere, ispuh da je dovolnjo tamo nekom motoru napraviti samo chiping ?
Vas treba hitno prporučiti auto-industriji jer oni očito nemju pojma što imaju ispod poklopca motora. :grin:
Nazalost i moj robot ima dvomaseni
Ne sekiraj se i ovako ćeš si poslje kupiti mečku :D
 

Cutac

Prèkaroš
mislite da bi silni inženjeri za ove pile od jurilica
Ne kužim te. Kakve veze ima recimo tvoj HDI sa nekom jurilicom(to bi bio M3, 911?)?
Ja sam rekao da možeš umjesto 92 konja imati vjerojatno oko 120 bez većeg straha. I pravi remap nije 100€ nego 500€ za neku budget verziju :)
Što bih to bilo ljepo imaš u autu motor 2,0 sa 150ks npr 300nm odeš na chiping od 100eur i voziš auto sa 300ks i 600nm.
Ne znam jel karikiranje, ali to je predrastična razlika.
A i bilo bi ljepše imati V8 od 4-5 litara:whistling:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ne kužim te. Kakve veze ima recimo tvoj HDI sa nekom jurilicom(
moj HDI nema veze ali ste se ovdje dotakli gotovo svih motora pa pričam opće.
A i na mom nebih bio dovoljan samo remap da bih dobio navedenih 120 bez straha. neke stvari moraš izbaciti kao što je to DPF i imaš teh neispravan auto. mjere na teh se poštravaju i biče još rigoroznije što je već i uputno iz EU.
drugo moraš neke stvari i promjeniti da bih to podržao.

Ali se slažem da se takve stvari rade na jačim motorima od 2,0 i gore. ali da bih napravio trajnost i kvalitet to nebi išlo sa 500eur bez da dodaš još jednu nulu na to.
 

pokra89

Well-known member
mogu li se preko lexije srediti ove dvije stvari kod c5ice:

1. da monitor od navigacije prikazuje film i kad je auto u pokretu, a ne samo kad miruje (čim krene, monitor se zacrni a zvuk i dalje ide)?
2. da se smanji brzina inteziteta rada brisača kada je uključen automatski mod, sad mi prebrzo briše, na svim autima koji imaju senzore za interval na ručici se može namjestiti brzina toga intervala, osim naravno, u citroena, pa me zanima može li bar preko lexije?
 

ZlatkoC4

Well-known member
pod 1. če ti vborovic odgovoriti jer on je tata-mata za taj dio. :D
inaće je to tvornički naštimano da vozać ne gleda u ekran već ispred sebe. inaće je odličan dio gdje je vbprovic sebi na zadnja sjedala ugradio dva dodatna ekrana i tamo možeš gledati tv, video i blabla. o tome neka ti on više pojasni. ali bio i vidio odlično. a radi i naprjed u vožnji. alio nemoj to za sebe da montiraš već za putnike ti gledaj cestu i slušaj glazbu :D
2. koliko znam ne može sad ne znam dali je indentično ponašanje brisača na svim c5 sa senzorom ali kod mene u 90% radi polako na c4. jer ako ti divljaju a to si već negdje spominjo moguće je da senzor nešto krivo čita ili nije dobar.
 

pokra89

Well-known member
Ma ne divljaju, da jesu znao bih da su u banani, al jednostavno, rade mi za jednu nijansu brže nego mi odgovara. I skuzio sam da jutro, kad ima dosta vlage ili mraza, rade još cca 30,40 sekundi iako nema ni vode no kiše ni ničega. Ista stvar u tunelu, kiša pada, udem u tunel, rade rade, ugase se taman pred sam kraj tunela, znaci obrisu još barem 5,6 puta prije nego skroz stanu.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ništa od videa bez 150ak € za dodatni uređaj koji "vara" kompjuter.

Za automatsko brisanje, prepušten si senzoru. Nema modifikacija, jedino isključivanje. I onda ti ostaje interval.
Radi se kroz Lexiu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
rade još cca 30,40 sekundi iako nema ni vode no kiše ni ničega.
Moji ne reagiraju na vlagu samo ako je kiša. a kad je jači pljusak onda se nekad zablesaju pa šamaraju kao da su u petu ubacili.

Ista stvar u tunelu, kiša pada,
Taj tunel prokišnjava ili što :D

Šala naravno shvačam što hočeš reći vjerojatno je takav senzor i osim na ručno nema druge. ne znam dali bi se što dobilo sa novijim senzorom.
 

pokra89

Well-known member
a gluposti mati moja mila, jedna laguna iz 2004. ima na ručici podešavanje brzine intervala, o škodi superb 2015.ne trebam ni govorit.

e je ga znaju usrat s nekim jednostavnim stvarima, to je nevjerojatno
 
Na vrh