Mazda 6, 2.2d by Rakonja

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ajde provjerim tokom sljedećeg tjedna kad se vratim s puta, pošalji slobodno ovdje poruku ako zaboravim. Ne znam koju dijagnostiku koriste, ali navodno ni jedna "zamjenska" nije kao ona prava.
A čuj,ja imam zamjenski, kineski Diagbox, radi isto kao i pravi(možda se na istom mjestu prave🤣), samo naravno bez šifre djelatnika Citroena, nemam pristup internetu, online nadogradnjama, i sl. Može, hvala!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Jučer ujutro sam ostao bez Berlinga,dobio je novog vlasnika.....,a ja sam još u nevjerici!Vjerovatno navika,ali uvijek mi je bio drag!Več nekih 10-tak dana sam vlasnik Mazde 6!Auto je doslovno metak!Što to sve ima od opreme,trebat če mi puno vremena da to sve pohvatam!Prelazak sa 92 konja,na 170.....je isto šok,uz dva turba!Za običi nekog je dovoljna sekunda!Adaptivna svjetla su isto odlična stvar!Em što stvarno osvjetle,em što se sama rade......,samo uživaš u vožnji!Ima i neki I-LOOP,tj.skupla energiju od kočenja motorom,ili kočnicom u neki kondenzator,i to koristi za navigaciju,i druge potrošače struje!Nakon što sam u digitalnoj servisnoj vidio da na velikom servisu nisu mijenjali lance(motora i uljne pumpe),otišao sam u Mazdu i pitao ih zašto nisu!Rekli su da nema preporučenog intervala od Mazde,da nikad nisu imali problema sa njima......,i da traju koliko i motor!Moram priznati da sam bio sretan što sa tim neču imati problem.Dan kasnije sam išao do majstora koji je na najboljem glasu u našem kraju za Mazde(15 godina iskustva kao glavni majstor u bivšem ovlaštenom),da vidim hoče li biti problem 170ks,i večinom gradska vožnja......,najviše oko DPF-a!Stvarno sam ugodno iznenađen koliko je majstor komunikativan,koliko se trudi da sve objasni,i provede me kroz kratki obilazak radionom.Na kraju je pregledao bitne dijelove auta,i rekao da je u odličnom stanju!Motor,kvačilo,mjenjač,interijer/eksterijer......,i da je super što je 2017g,jer su tada riješili probleme oko turba i još nečeg,i da sam miran što se toga tiče.Što se tiče konja,i gušenja motora po gradu,preporučio mi je da ga prebacujem na cca 3000 okretaja,i da ga po gradu vozim do recimo 4 brzine,i da nebi trebao imati duže vremena nikakvih problema.....,tj.da problemi najviše nastaju kad ljudi prebacuju kada im pokazuje na tabli,i onda na cca 80 km na sat več budeš u 6-toj brzini!Kao ovako ču trošiti litru više,ali če motor lakše disati!I tako sve bilo uredu,dok me nije pitao kad su mijenjani lanci,da bi bi u šoku kad sam mu rekao što su mi oni rekli!Uglavnom rekao je da je preporuka na 240 000 km(ja imam 210 000),ali da iz iskustva zna da ne izdrže toliko.Pogotovo lanac uljne pumpe,koji zna puči i uništiti motor!Čak ih je zvao i pitao što to pričaju,da bi oni rekli da je samo dva puta pukao nekom lanac!Krasno.Uglavnom,odlučio sam da bi bilo mudro otkloniti svaku sumnju,i odraditi to!Da znam da startam od nule!Preskup je rizik,ako nešto ode!Dijelovi če sve biti originalni,dva lanca(modificirana,dulje traju),i hrpu toga.....cca 7000 KN.Nije mi drago,jer znam da bi bivši vlasnik to odradio da su mu rekli.....,ali što je tu je!Čekam na red,još koji dan....ima tu posla!Kaže da redovni servisi više nisu toliko skupi,i da mi neki filteri budu skuplji na Berlingu,nego na Mazdi!Za to vrijeme sam doslovno očistio skoro cijeli interijer,izvadio kožna sjedala u kuču,očistio ih i namazao kremom!U autu miriši,kao da je nov!Usput sam se učlanio u par foruma za Mazdu,naš i strani.....,i mogu vam reči da je ovaj ovdje "naš" puuuuno aktivniji!Ovdje ti ljudi skoro odmah odgovore na upite,i pruže pomoč,savjet,iskustvo.......,tamo nikad dočekati!A što se tiče lanca,neki smatraju da nikad ne odlaze,neki da izdrže bar 200 000,nekima je pukao,neki su mijenjali......,nema jasnog pravila,na svakom je da sam odluči.Nabaviti novi motor je teško,a i jako skupo!Ima li ovdje netko iskustva oko toga,što vi mislite!Pozdrav svima što god vozili,i drago mi je da čemo se nastaviti družiti......
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Prvo, neka ti je sa srećom i neka te dobro služi!

Drugo, bolje da si to saznao i da zamijeniš nego da rizikuješ.

Bolje godinu dana prerano nego dan prekasno!
HVALA, iskreno se nadam da hoče. P. S-kako da promjenim naslov moje objave, da piše samo model auta kao vama....
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Sretno čekamo slike, ako smijemo znati po koliko je otišao berlingo s kojom kilometražom i godinama?
Naravno,stavio sam po meni realnu cijenu za stanje,opremu i uloženo u njega!2012/219 000 KM/50.000,00"KN"..........,još me zovu,iako sam skinuo oglase!Slike čim stignem poslikati,ali identična ovoj u ovom oglasu,samo je moja bez šibera(to si mogao dodati uz Top Revolution opremu)!

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-6-cd175-oglas-39032687
 

Mirage

Well-known member
Naravno,stavio sam po meni realnu cijenu za stanje,opremu i uloženo u njega!2012/219 000 KM/50.000,00"KN"..........,još me zovu,iako sam skinuo oglase!Slike čim stignem poslikati,ali identična ovoj u ovom oglasu,samo je moja bez šibera(to si mogao dodati uz Top Revolution opremu)!

https://www.njuskalo.hr/auti/mazda-6-cd175-oglas-39032687
Zvjer odličan auto neka je s srećom, malo se informiram za berlinga znam da je vruća roba na oglasnicima.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo,odradih i te nesretne lance(razvoda,uljne pumpe,neke podloške dizne i brtva poklopca ventila),sve original i oko 670 eura!Naravno da je moralo biti još nešto,pa su prednje pločice bile katastrofalne,a ni diskovi baš sjajni.....,pa reko kad je bal,nek je bal.....i eto komplet od TEXTAR-a za 300 eura!Majstor kaže sve drugo je odlično,i ovjes.....,i inače do 2017 godine problematična bregasta.....,kaže da je kao nova(mislio je da je več izmjenjena)!Nadam se da je to sad to......,narednih par godina:D!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
"CRVENA LAMPICA ULJA" i "ENGINE LAMPICA"!!!!!!..........................SAVJET MOLIM!


Čudna situacija mi se dogodila prekjučer!Prvi puta sam išao na duži put sa šesticom,prema Zagrebu!Sav sam bio sretan,rekoh da probam kako ide!Vozio sam ju do 160 km/h,leti.........,bio sam sa djetetom,pa nisam htio potegnuti oko 200,a i zbog policije!Na kraju sam završio na 150,tempomat!Tik prije naplatnih na Rugvici,mi se upali crvena lampica/kantica za ulje!Baš me iznenadila.Ulje je bilo doslovno između dvije točke,pa sam se uplašio da nije pustilo negdje nakon radova na promjeni lanaca!Uglavnom čuo se sa svojim majstorom,i stao na benzinskoj kod izlaza Rugvica,da provjerim nivo ulja!Trenutak prije nego što ču stati,upali se greška motora,onaj žuti blok lampica!Bez ikakvih drugih natpisa na ploči!Ugasim motor,pričekam 5 minuta,provjerim ulje........sve kako treba,nigdje ni ne curi.....,bar da se vidi!Upalim auto,lampica za ulje nestala.....,a greška motora ostala!Majstor mi preporučio da odem do Zoom Zoom Mazde kod Dubrave,da mi ponište grešku!Ja odem do tamo bez ikakvih problema,auto radi odlično!Dok sam pričekao u predvorju,da pogledaju auto,gospođa koja me primila pita zašto sam mijenjao sito ulja,...ja kažem nisam,a ona mi pokaže da jesu u ovlaštenom.I kao da sumnja da je bio neki ozbiljniji kvar,a da su oni to pokušali riješiti na taj način!Uglavnom ispada da nemam uvid u sve radove,osim servisa......zbog zaštite podataka!Logično,čuvaju MOJE podatke,od MENE
!Uglavnom dođe serviser i kaže da imam problem sa niskim tlakom ulja,kao jedan bar manje!A da vidi da je regeneraciju uredno odradio prije 30-tak km!Ja sav u čudu,pitam što sada,a on kaže da treba tražiti,prekopati motor.....,da može biti sitnica,ali i ozbiljan kvar,tipa leteči ležajevi!I da bi bilo dobro da ostavim auto,da mi ne preporučuju da ga vozim.Sav u šoku i nevjerici,pokušavam shvatiti o čemu oni to,a oni još kažu da ako je veči kvar,da mi se više isplati staviti drugi motor,i da ih oni imaju na lageru,cca 2700 EUR,za motor sa cca 100 000 km......,i da su iz provjerenih izvora!Nije mi padalo na pamet da dajem tolike novce za drugi motor koji nemam pojma kako je uopče korišten i održavan,a da vadim moj redovno održavan,sa poznatom povijesti,i dr!Čak kad su čuli da sam mijenjao lance,i potvrdili su da je to odrađeno kod odličnog majstora.....,ponudili su se da i te nove dijelove prebace na drugi motor!UGLAVNOM,rekao sam da samo ponište grešku,i da kad obavim sve....palim doma,jer ni gače nisam druge ponio,a ne da ostajem u Zagrebu
!Nakon toga sam sve obavio po Zagrebu bez ikakvih problema,i vozio cijelim autoputom do Osijeka 120 km/h sa tempomatom.Evo auto i naredna 2 dana uredno vozim,i ništa mu!

Sutra napokon idem do svog majstora,da vidimo što se da provjeriti!Ja kao laik za Mazde pomišljam na kvar senzora tlaka ulja(valjda ga ima),regulator tlaka na pumpi,sama pumpa i sl!Vjerujem da je išta ozbiljnije,da bi se razletio do Osijeka i na 120,tj.da mu 30km/h manje nije ništa pomoglo!Ili ima tlak i podmazuje,ili nema!IMATE LI VI KOJU IDEJU,ISKUSTVO,PRIJEDLOG.....dobro bi mi došlo!Može li ulje biti prerijetko,neznam što su u ovlaštenom stavili prije cca 2000 km.....,bilo je samo 1000 km staro,pa sam rekao majstoru da ga prikupi i vrati nakon lanaca!Može li uopče biti do toga!Nikako da steknem neko samopouzdanje sa Mazdom,stalno me stavlja na iskušenja....a auto avion!I francuzi su znali imati neke kvarove,ali ništa ozbiljno.....,i tek nakon nekog vremena!Sad bih najradije otišao sam na autoput,i razvukao ga 200........,ali opet što ako se ponovo upali!Pa ti vozi opušteno,i uživaj u autu........,ali iskreno sumnjam da japanci neznaju napraviti odličan motor!
 

Milosh

Test
Jbg, žao mi je što te zeza, ali i dalje vjerujem da ćeš to riješiti kao i one početne probleme. Takođe vjerujem da japanci znaju napraviti odličan motor.

Što se tiče toga, ako je greška bila zbog pritiska ulja, kao kod svake greške usljed očitanja nekog senzora, treba provjeriti sve u tom ''lancu'', krenuvši od najjeftinijih i najjednostavnijih stvari, znači od senzora i kablaže. Očitati signal sa senzora pa ga zamijeniti i uporediti očitanja. Ne znam jel se može pritisak kako provjeriti eksternim putem, tipa priključkom eksternog manometra. Ako pritisak stvarno jeste prenizak, onda bih opet krenuo od jednostavnijih stvari, pumpe. Sretno!
 
Na vrh