Iskustva XM

ccccxm

New member
Da sam se ja uzdao u naše majstore nebi više vozio xm, mislim kao da je to svemirska tehnologija. Malo samo treba da se upozna, odlični motori, limarija odlična i sad ti ostaju samo problemi elektronike i hidraulike a to nije ništa strašno. Ja vozim v6 iz 89 koji je na lošem glasu zbog elektronike i kao najkompliciraniji za održavanje ali sve sam do sada uspjevao sam rješavati probleme, kad sam prije išao kod nekoga drugog da mi popravi sve su bile bačene pare pa sam odlučio sam to popravljati
Potpuno se slažem ja isto svog radim sve sam ni u ludilu ga nebi više da nekom da ga takne.Ali ima ljudi koji se jednostavno ne razumiju i nemaju izbora pa moraju naći nekoga da im sredi a onda je bolje da je to doktor nego neznalica.
Za shvatiti neke stvari treba malo mozga pa malo talenta itd,moj frend je vozio bx sve sam mu ja održava i nikad problema sto puta sam mu objasnija kako radi hidraulika itd uvik je bija tu kad smo radili i nikada nije shvatija i ne shvaća ni danas.:thinking:

Ja znam i gde vrag spava, hehe! :cool:
Pa čini mi se da je po tom pitanju kgb za nas citroeniste mala beba.ROFL:aplauz:
 

Arsen

Member
Ja sam svog CX-a radio sam dok sam bio studoš i imao vremena na pretek. Sad mi je nažalost situacija drugačija pa radije ostavim auto nekome, platim mu koliko posao vrijedi i ne razmišljam o tome jel je ili nije napravio posao kako treba.
Sa servisima i serviserima u ZG i okolici za hidrauličare samo loša iskustva i ne bi ih prepopručio nikome.
 

jurapz

New member
Ja sam svog CX-a radio sam dok sam bio studoš i imao vremena na pretek. Sad mi je nažalost situacija drugačija pa radije ostavim auto nekome, platim mu koliko posao vrijedi i ne razmišljam o tome jel je ili nije napravio posao kako treba.
Sa servisima i serviserima u ZG i okolici za hidrauličare samo loša iskustva i ne bi ih prepopručio nikome.

Sve je to u redu, ja sam isto plačao koliko treba samo da se napravi, pa kada sam skužio da pare idu a nema pomaka odustao sam od te priče, koliko sam čuo jedini pravi servisi su kod Marka u Splitu i Marka(wirba) iz Novog Sada
 

Petey2501

Member
Ja imam takav automobil i ne bih se složio sa vama.Kao prvo xantia nije ništa jednostavnija osim što je lakše doći do letve volana jer ima više mjesta i do kočionog ventila jer je dosta višlje nego na xmu ako za vas automobil od1.5 tonu predsjedničke klase troši 8.5 litara po gradu a otvorene 7 i to vam je puno onda kupite peglicu.Jer svaka krntija na ovom svijetu po gradu troši Istina xantija je dosta okretnija što je i normalno jer i nije klasa xm.Kakav je to izraz zamor materijala to kod mog xma ne postoji ako je za vas zamor materijala promjeniti set zubčastog ili kočione diskove nakon 20 godina onda če vam i xantia imati zamor materijala.Što se tiče lima tu može jedino problem biti neodržavana boja automobila jer o truljenju nema ni govora xm ima pocinčanu karoseriju.Što se tiče kompliciranih kvarova to je tako iritantan izraz nema tu ništa komplicirano,za vas je komplicirano jer morate platiti npr punjenje kugli nakon 20 godina ili promjeniti jednu dvije polugice šaltunga što je normalna stvar.Niste ga ni trebali uzimati na takav način to je poseban automobil koji traži pažnju vlasnika i svakako ga se drži za kolekciju ili za gušt a ne od tehničkog do tehničkog.Bolje da ste kupili fiat punto.Ja ću na mome kroz iduću godinu dana raditi kompletnu restauraciju od lima do mehanike znači pripremiti ču ga za borbu sa vremenom bar za idućih 10 godina dok ne postane oldtimer i to ču učiniti bez razmišljanja o računici jer tu računice nema to je moja bijela lađa i amen .Da vam je doista stalo nebi dali da ga raskasape pokrili bi ga ili ugurali u neku šupu i neka čeka bolje dane makar oni nikada ne došli tako rade pravi citroenisti.:(
Za mene je zamor materijala kada moraš raditi pragove, a već vidiš hrđu i ispod lima lada otvoriš prtljažnik, na motoru je bilo posla za 200€ tako da sam ga prodao i kupio pug 405 1.9 gRDT koji sam preprodao neregistriran i sada vozim BMW e36 318 bez elektronike, sve je na žgance osim retrovizora, to je auto kakav sam vozio i pouzdan je i sportski i lijep, dok ne nađem Xantiju 1.9 td ali sa svom opremom ili 1.8 benzinac sa atestiranim plinom (što me iskreno zanima više od diesela).
 

weebeer

New member
xm nikada neće biti pojam kao ds ili sm, jer su ta dva auta ipak sam vrh. Xm će biti kao cx, ima donekle neku cijenu ne pretjerano. Najviše će biti na cijeni xm sa v6 pogotovo stari v6 sa 200ks:) jer je jako mala serija takvih. Ovakav zlatni xm sa 2.0 motorom i bez registracije možeš biti presretan ako izvučeš 500-600 eura jer takav 2.0 niti ide nešto posebno a troši više od v6 i lošiji su motori puno, taj zlatni se već vrti 2 godine po oglasniku. Evo ja sam stavio za prijatelja oglas za 2.1 td koji je dosta dobar nije izvozan i stavio je 1800 eura i nitko ga nije nazvao već 3 mj.:grin: . Evo ti cx od alana koji je napravljen strašno dobro u izvrsnom stanju nema kupca za 30000kn što svakako vrijedi.
jedno je sigurno da ga za 500 600 e radje bacim u savu a 800e za kaj bi ga ja dal je jos uvije duplo i kusur manje od 1800e tako da je o tom bezpredmetno razgovarat kolko kaj kosta s obzirom da ih u oglasniku uopce nema,,,,kako sam si ga ja kupil da se malo prospanciram tak ce ga i netko drugi za sebe kupit a dal ce to bit sad sljedece ili za 5 g tak mi je svejedno -):d
 

jura

New member
Dozvolite da se i ja malo uključim u ovu produhovljenu raspravu. Weebeer, tvoj XM je moja tiha patnja, kemijao sam i kemijao ali jednostavno u ovom trenutku ne vidim đep iz kojeg bih izvukao pare da ga uzmem. To što je 2.0 mu je itekako prednost nad V6, manja rega, manja cestarina, manje briga. Auto na slikama izgleda preodlično i vjerujem da ne bih požalio da ga uzmem.

Što se tiće 2.1 TD, taj mi se zamjerio i ne bih se više upuštao u borbu s istim vragovima.


I da završim, XM je jedan od rijetkih automobila koji se uzima iz ljubavi prema sebi. Sve u životu radimo iz ljubavi prema nekom drugom, XM je nagrada samom sebi. Sjest u njega je svaki puta doživljaj koji riječi ne mogu opisati. Ne kažem da drugi Citroeni nemaju karizmu, ali ni blizu kao XM. Daž, on traži puno, normalno, u godinama je kad si to može priuštiti, ali i pruža neusporedivo više od uloženog. Jednom će se i ta financijska govna smirit i doći će vrijeme da i ja ponovo zasjednem na komandni most najbolje krstarice u zadnjih 25 godina.

Živili.
 

jurapz

New member
Tko je sjeo u 2.0 i v6 vidio bi da 2.0 u xm-u nema pretjerano svrhu, jedina mana v6 je rega koja kod mene ispada 3800kn što nije tako prestrašno, 89kw ti je samo jedna kategorija manje. Sada da ne pričamo o tome da xm mora imati ful opremu i jak motor da bi to bio pravi xm i da bi uživao kako treba u vožnji, 2.0 ti garantiram troši više nego v6. Stari v6 12v može preči koliko god hočeš kilometara, ta mašina se teško uništi, prelazi preko 500000km
 

jura

New member
jurek, ne zaboravi da sam ipak malo duže među citroenima i citroenašima i vrlo teško ćeš me uvjerit da je stari v6 bolja opcija od 2.0... svako ima svoje želje i potrebe, zar ne?
 

hacti

made in france
narode, meni se sve vise i vise svida i zaljubljujem se u xm-a! nabavio bi si jednog jedini uvjet je da je "čađavi"! jos ako je 2.1d! jel istina da je bolja s1?
 

jurapz

New member
jurek, ne zaboravi da sam ipak malo duže među citroenima i citroenašima i vrlo teško ćeš me uvjerit da je stari v6 bolja opcija od 2.0... svako ima svoje želje i potrebe, zar ne?

2.0 kao prvo uvijek ima neku socijalu od opreme, taj motor u xm-u troši preko 11l i dosta je trom, a v6 12v nikada neće preči 11l možda jedino kada su kratke relacije i čisti grad, a taj motor ima jaako puno momenta i snage. Ja nisam čuo nekoga tko je morao otvarati v6 motor, sve koje sam izvukao iz šikara su palili i rade kao sat. Nisam čuo da su ljudi baš zadovoljni sa tim 2.0 . Koji su tvoji argumenti da je 2.0 bolji?

narode, meni se sve vise i vise svida i zaljubljujem se u xm-a! nabavio bi si jednog jedini uvjet je da je "čađavi"! jos ako je 2.1d! jel istina da je bolja s1?

Sve zavisi, s2 je bolja jer je ispravljeno dosta toga naspram s1 i novija je:cool: , a što se tiče 2.1 td, prva serija ima normalnu pumpu dok s2 ima elektronsku bosch pumpu tako da je tu jedini problem
 

hacti

made in france
2.0 kao prvo uvijek ima neku socijalu od opreme, taj motor u xm-u troši preko 11l i dosta je trom, a v6 12v nikada neće preči 11l možda jedino kada su kratke relacije i čisti grad, a taj motor ima jaako puno momenta i snage. Ja nisam čuo nekoga tko je morao otvarati v6 motor, sve koje sam izvukao iz šikara su palili i rade kao sat. Nisam čuo da su ljudi baš zadovoljni sa tim 2.0 . Koji su tvoji argumenti da je 2.0 bolji?




Sve zavisi, s2 je bolja jer je ispravljeno dosta toga naspram s1 i novija je:cool: , a što se tiče 2.1 td, prva serija ima normalnu pumpu dok s2 ima elektronsku bosch pumpu tako da je tu jedini problem
a sta je s atmosfercem 2.1 do kada se on ugradivao? iskreno mi se vise svida stara "traktorska" pumpa i takav nekakav motor! i zanima me model sa sto jednostavnijom hidraulikom neko je spomenuo tu na forumu da je imao hidru kao i bx! znaci sa sto manje nakindurenih sklopova i tome slicno.....

radije upikni S2, ako ti kvaliteta igra, mislim da je S1 light show elektronike
mislim na jeftinije i jednostavnije odrzavanje te dostupnost djelova.... imao ga je jedan prijatelj obisao sve "majstore" nakraju je bio u ns kod marka covjek mu je rijesio 95% problema a prijatelj je ostalo uz konzultacije i neka svoja kemijanja i auto je bio ko apoteka inace s1 ....
 

jura

New member
Zašto bih ja ikome trebao argumentirati svoje mišljenje? Nisam, niti ću ikad tvrdit da je 2.0 bolji od V6. ali da je jeftiniji za održavanje, registriranje i vožnju, je, a, iskreni, meni je to ogroman plus. Istina, V6 ima kudikamo više snage i momenta, o tome nema govora, zvuk mu je savršen ali, ja se ipak vozim veliku večinu vremena po gradu. Za udaljenost od 15 km do posla nekad znam putovati i skoro sat vremena, zato dajem prednost 2.0. E sad, to što ti kažeš, V6 je nepoderiv, je, ako je održavan, ali ni održavan 2.0 nije smeće. Ne fali njemu snage, nekoliko puta sam vozio 2.0 16v, snage za popizdit. Nije brutalan ali zadovoljava. A na benzinskoj se za razlika itekako osjeti, pogotovo sad kad je sve po 10 kuna.
 

sipe

od Dijane do XM-a
Evo moram pohvalit svog xm-a danas. Uglavnom ispiti su i nemam vremena i ne vozim xm uopče. Uglavnoma akumulator van, napunjen, i danas nekon 2 tjedna upalio na treči zub. Ostao sam paf jednostavno. Slušam aute godište xm-a i xantie vrte po 10 krugova dok nebi pokazali znakove života, ja svog ostavim na zimi 12 dana i upali na treči zub :)
Lagano sam ga provozao danas i lijepo ga parkirao natrag. Ima dobrih 270k, problemi? Pukle one cviječice koje vode u zadnji dio hidraulike, zamjenjen unutarnji radijator, poluosovina i to je to :) Služi me ko pravi auto, njega se nikad neću odreči. Slijedeči posao na njemu je popravak pumpe (ova je dala svoje, imam 2 rezervne pa ćemo isprobati) i to bi bilo to. Xm je samo za gospodu koja se žele voziti kao gospoda, takav auto još dugo vremena neće biti napravljen. Pozdrav svima koji uživaju u čarima xm-a :)
 
Na vrh