Iskustva XM

deda

New member
Danas više ne dolaze u servise.Fakat,dečki su se skrivali u ormare u garderobi,ili hitno moraju doma,dete bolesno,umrla baba,punica....
 

Sale123

New member
Moj xm je bio ok. nije me nigdje bio ostavio na cesti što je najbitnije:hello:
Što se tiće servisiranja i popravaka sve smo bili radili moj stari i ja doma, vjerovatno zato što je imao osnovnu opremu i atmosfrskog benzinca 2.0i, a hidraulika mu je bila obična kao kod bx-a - sve više manje jednostavno i pouzdano.

kad sam ga kupio imao sam jedno veće ulaganje, jer nisam skužio kad sam ga kupovao da je prijašnji vlasnik na njemu imao protektirane gume :eek:, posljedica je bila ta da sam morao mijenjat krajnike, kugle i reparirat letvu volana, jer je propišala...zatim mi je riknula peta kugla, jer je nisam na vrijeme napunio i jedan od većih kvarova je bio taj da mi je bila riknula pumpa za gorivo (sva sreća crkla u dvorištu, kad sam ga ugasio više ga nebi upalio da si bog).

Ostalo je bilo redovito održavanje s tim da se nisam moga nakupovat guma i kočnica kak ih je trošio (možda radi malo oštrije vožnje).:D

Sveukupno kad zbrojim bio sam zadovoljan, pogotovo zato jer je imao ugrađen plin (cijena plina je tada bila 3,05 kn za litru), napravio sam sa njim neki 80tkm u 4 god.
 

jurapz

New member
Ja sam na svom od kada sam ga uzeo promjenio :kiler ventilacije u kabini, motor ventilacije, motor brisaca, motorice od sjedala, punio klimu, regulator pritiska, lamdu sondu, bravicu popravljao, pumpa za spricanje na sajbu, manzetnu, rucicu mjenjaca, motor ler gasa, sajele rucne....
Dosta me je napatio nema sta, ali sad jos sam da do kraja sredim curenje hidraulike i to bi bilo to.
Mislim da xm-ove najvise uniste nasi "serviseri", oni su jako dobri auti samo ako se dobro odrzavaju, mislim i to su sve auti od +300000km i preko 20 godina.
Da se lhm mjenja svakih 40000km kako bi trebalo, a to nitko kod nas ukljucujuci ovlastene servise nije radio, i onda zbog toga dođu problemi sa hidraulikom.
 

citroen xm break

New member
Ja sam na karavanu mijenjao selene,krajnike,lagere,pakne,sajle od ručne,ručicu i kožu od mjenjača! Majstor koji je slagao te selene,krajnike i ostalo iz čk-a.. je preparkiravao auto iz radione nije čekao da se auto podigne,jer je trabalo u to vrijeme čekati od 5-10min(zbog kvara),pa kad se spuštao u dvorište pokraj radione nije mogo stati i ''PAF'' po prednjem lijevom faru,maski i braniku! Pa sam mjenjao i far.. a maska i branik su ostali lagano oštećeni :( ..mijenao sam još i grijače i lajtunge dovoda goriva! Naravno i ulje,filtere i slično! :) Stari mi je razbil pante zadnje haube,pa je to ''majstorski'' složeno jer nemogu nigde naći haubu za karavana! Pa ako ko zna za kakvu.. upomoć!

Od tad sam karavana lagano prepustil starome.. sad ga on vozi! A ja sam si poslje kupil običnog Xm-a.. a na njemu sam mjenjal plovak(tj. od dva složil jednoga),pretinac na suvozačkoj strani(bil je oštećeni),prednje kugle(jedna je bila zadnja a jedna prednja,pa sam stavio dve iste prednje).. i još neke sitnice! :cool:
 

jurapz

New member
Evo išao sam rješiti problem curenja lhm-a i našao da ipak sve dolazi sa letve volana.Problem je u tome što moj ima diravi letvu volana i da bi se ona promjenila mora ići motor van i sve uštimavati na milimetar, jedan je majstor rekao bez 1000 eura nema ništa, a drugi je rekao da donesem drugu i minimalno 2000 kn, tako da sam odlučio da mi se ne isplati takvo ulaganje i samo ću dosipavati lhm, litru na 600-700km i dobro, koliko sam skuzio curenje letve je konstantno i neće ići na više.
 

fullcool

New member
Evo išao sam rješiti problem curenja lhm-a i našao da ipak sve dolazi sa letve volana.Problem je u tome što moj ima diravi letvu volana i da bi se ona promjenila mora ići motor van i sve uštimavati na milimetar, jedan je majstor rekao bez 1000 eura nema ništa, a drugi je rekao da donesem drugu i minimalno 2000 kn, tako da sam odlučio da mi se ne isplati takvo ulaganje i samo ću dosipavati lhm, litru na 600-700km i dobro, koliko sam skuzio curenje letve je konstantno i neće ići na više.
nešto tu meni ne štima, zašto bi vadio motor:confused:
jesi li vidio mjesto gdje pušta? letva od diravija i ako pušta ulje se vraća u spremnik preko povratnog voda, sistem kao kod amortizera. prije da je tu neko banalno curenje, nego da je letva loša. pregledaj ti dobro sve spojeve i povratne cijevčice, operi sve dobro pa prati odakle kreće curenje.
 

jurapz

New member
nešto tu meni ne štima, zašto bi vadio motor:confused:
jesi li vidio mjesto gdje pušta? letva od diravija i ako pušta ulje se vraća u spremnik preko povratnog voda, sistem kao kod amortizera. prije da je tu neko banalno curenje, nego da je letva loša. pregledaj ti dobro sve spojeve i povratne cijevčice, operi sve dobro pa prati odakle kreće curenje.
Letva pušta na obe strane na izlazu iz letve jer su menžete pune lhm-a, tamo nema nikakvih povratnih vodova, ja sam kasnije razmišljao da sam napravim neke povrate, ali moram još to malo proučiti.
Mora motor ići van jer je diravi letva, nije obična i ona je puno veca od obične i jednostavno nema mjesta gdje da ona izađe van, još sve se to mora na milimetar vratiti nazad, 3-4 dana pravoga posla
 

fullcool

New member
jeste probali nać kakav manual pa da vidite jel baš mora motor van:confused:
cx je isto imao diravi, dali je isto sve i na xm-u:confused:

vidi ovoga:eek:



koliko vidim po slikama nije isti na cx-u i xm-u
ali i na xm-u je iz dva dijela, vjerujem da se letva može izvadit a da ovaj gornji dio ostane

 

jurapz

New member
Ista je letva na cx-u i xm-u v6 koji ima diravi letvu, na cx-u je lakše napraviti to jer ima više mjesta i manji je motor, ali kod xm-a samo v6 je imao diravi volan, može se ona izvaditi kada se spusti most ali onda je problem posložiti nazad sve povrate i da nece opet to sve procuriti, najbolje se sve napravi kada se motor izvadi.
Još ću se ja raspitati pa ću vidjeti što mi se isplati, ali xm break kod tebe uopće nije problem tu letvu promjeniti i polovna nije preskupa.
 

fullcool

New member
nisu baš iste na cx-u i xm-u, tražio sam slike po netu pa sam vidio da su drukčije. funkcioniraju isto ali drukčiji je sve smješteno kod cx-a. nekakvi povratni vodovi postoje na letvi kod cx-a ali ne znam dali su sa manžeta.

ovo imam od cx za prodati, puno puno jeftinije nego što ovi prodaju

http://cx-basis.de/eshop/product_info.php?cPath=18816&products_id=690&osCsid=560...90c7ffde7f20bc80b381301be

"Let's See What We Have Here "

http://cx-basis.de/eshop/index.php?cPath=18816&osCsid=560...90c7ffde7f20bc80b381301be

al imaju povoljne cijene:grin:
 

jurapz

New member
Koliko su meni pricali rekli su da su iste letve i sada ima u ponudi set za reparaturu letve od cx-a, ali za xm-a nema tako šta i oni tvrde se može koristiti set od cx-a za xm-a. Još sam se raspitao i saznao sa ipak nije potrebno vaditi motor da se letva može rastaviti i malo spustiti most i izvuci van.
Sada još moram naći nekoga tko bi mi to napravio.
 

fullcool

New member
moguće da su isti semerinzi, pogledaj gore linkove što sam stavio, imaš dijelove za cx-a sa slikama pa možeš vidjeti kako to izgleda na cx-u.
ako motor smeta prilikom vađenja letve, može se motor ovjesit na vitlo, pa se otpust nosači tako da se pomakne par cm, tek toliko da se izvuče letva, u tom slučaju se ne mora odpajati ništa na motoru, ni skidati poluosovine, možda auspuh dvojit, ili ako nešto smeta, ali ne vjerujem da se baš sve mora vadit.

letva od cx-a, bez upravljačkog dijela



upravljački dio diravija od cx-a



evo i od xm-a diravi



evo ovdje se vidi gdje je sastavljena letva sa upravljačkim dijelom

 

Petey2501

New member
Ja sam tek odnedavno vlasnik pa sad počinjem sa popravcima, do sada sam punio kugle i uskoro ću mijenjat lhm, zatim slijedi popravak lupkanja na podvozju i klime. Vozim 2.1td i nevjerojatno mi je da tako težak auto ima takvo ubrzanje. Ni ne trepnem već je na 80-100km/h. Sviđa mi se njegov oblik zaista je poseban, ili ti je super ili ga mrziš, nema sredine. Jedva čekam da se podvozje sredi da osjetim taj tzv. "magic carpet ride".
 
Na vrh