DS5 by MacSlavko

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
U sjeni moji problema s krezubim polugama/klapnama klime (još to nisam počeo rješavati), dovršen je jedan drugi projekt!
Cca. 2+ god od početka ideje, prikupljanja informacija i traženja dijelova, danas su instalirani paddle shiftersi...

Najveći izazov bio je sam taj modul koji se ugrađuje na originalni ECU mjenjača te "glumi" impuls kratkog prebacivanja ručice automatskog EAT6/AT6 mjenjača u Manual mod, kako bi ručice iza volana prebacile u viši/niži stupanj prijenosa, bez prebacivanja poluge mjenjača u M mod i pomicanja istog naprijed/nazad za višu/nižu brzinu...

Taj modul DIY metodom izrađuje Rodrigo Schroeder iz Brazila (nisam našao da itko drugi to radi). Radio je puno modifikacija na PSA vozilima i sve objevio na YT. No, s njim je komunikacija malo otežana i spora, a ima problema i s nabavkom dijelova te s brojem narudžbi...
Ukratko; tu je stvar malo zapela, ali nesebično je uskočio kolega gambler072 gambler072 i pogurao projekt prema realizaciji. Ne samo to, nego mi je nabavio i originalni poklopac stupa volana s tvornički izrezanim rupama za ručice mjenjača (nikad ne bih uspio to tako precizno i glatko izrezati...), pa sad stvarno sve izgleda i radi kao tvornička ugradnja! Hvala!! 🙏🏻💜🍺

PS: namjerno sam stavio Peugeotove ručice s to malo sivog/kromiranog na rubovima (Citroeneove su jednobojno crne).

Ovo mi je dugo bila želja ugraditi i sad je eto i taj projekt odrađen! Nije da će mi te ručice baš puno i svakodnevno trebati, ali volim ih vidjeti na mjestu i ponekad intervenirati u šaltanje bez skidanja ruku s volana...

Sad ostaje jedino još projekt S&S tipke, ali o tom - po tom (ili kad/ako dođe na red)...
😎
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
U sjeni moji problema s krezubim polugama/klapnama klime (još to nisam počeo rješavati), dovršen je jedan drugi projekt!
Cca. 2+ god od početka ideje, prikupljanja informacija i traženja dijelova, danas su instalirani paddle shiftersi...

Najveći izazov bio je sam taj modul koji se ugrađuje na originalni ECU mjenjača te "glumi" impuls kratkog prebacivanja ručice automatskog EAT6/AT6 mjenjača u Manual mod, kako bi ručice iza volana prebacile u viši/niži stupanj prijenosa, bez prebacivanja poluge mjenjača u M mod i pomicanja istog naprijed/nazad za višu/nižu brzinu...

Taj modul DIY metodom izrađuje Rodrigo Schroeder iz Brazila (nisam našao da itko drugi to radi). Radio je puno modifikacija na PSA vozilima i sve objevio na YT. No, s njim je komunikacija malo otežana i spora, a ima problema i s nabavkom dijelova te s brojem narudžbi...
Ukratko; tu je stvar malo zapela, ali nesebično je uskočio kolega gambler072 gambler072 i pogurao projekt prema realizaciji. Ne samo to, nego mi je nabavio i originalni poklopac stupa volana s tvornički izrezanim rupama za ručice mjenjača (nikad ne bih uspio to tako precizno i glatko izrezati...), pa sad stvarno sve izgleda i radi kao tvornička ugradnja! Hvala!! 🙏🏻💜🍺

PS: namjerno sam stavio Peugeotove ručice s to malo sivog/kromiranog na rubovima (Citroeneove su jednobojno crne).

Ovo mi je dugo bila želja ugraditi i sad je eto i taj projekt odrađen! Nije da će mi te ručice baš puno i svakodnevno trebati, ali volim ih vidjeti na mjestu i ponekad intervenirati u šaltanje bez skidanja ruku s volana...

Sad ostaje jedino još projekt S&S tipke, ali o tom - po tom (ili kad/ako dođe na red)...
😎
Nice touch ove Peugeot ručice, možda ih i ja stavim/zamjenim. Ako vam zatreba pomoč oko potrage za nečim, slobodno pitajte. I meni ručice večinom samo stoje, ali volim kad osjetim da se motor npr uzbrdo muči, a drži veču brzinu, sam u sekundi prešaltati u nižu. Zašto ne sve tvorničko staviti, ili na tvom ne postoji ta opcija.

P.S - ako postoji opcija za nekakvu S&S tipku za moju verziju sa touch zaslon tipkom u originalu, javi. Tko zna, neka odradi pločicu, shemu....,pa naručimo izradu više njih.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Na EAT6 nazalost to nije postojalo kao opcija, zato i jeste sve komplikovanije, jer taj homemade dodatni ecu izradjuje, kako MacSlavko MacSlavko rece, samo jedna osoba na svijetu. Po meni bas dobar upgrade, da imam automatik isao bih istim putem.
Podsjeti me, EAT6 je robotizirani, ili full automatik. Ja sam i na jednom, i sad na drugom imao tu opciju (Berlingo, i C4 Grand Picasso). Pa sam mislio da se može nekako uklopiti
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
EAT je "pravi" automatik s hidrauličkim konverterom okretnog momenta.
Na DS5 s AT6/EAT6 mjenjačm nisu ugrađivali te ručice. Postojale su samo na hibridu koji je imao robotizirani mjenjač. Otuda originalni poklopac volana s izrezima za ručice.
Peugeot i Citroen su koristili iste ručice, samo s tom malom razlikom u boji...

Na novijim modelima s EAT6/EAT8 mjenjačima su tvornički ugrađivali ručice...
Da bi to funkioniralo i na mojem DS5 bio je -osim samih ručica- potreban i taj DIY modul (interface) koji se priključi na ECU mjenjača i spoji s ručicama.

Glede S&S tipke: za DS5 ona već postoji (prisutna je na pred-facelift modelima). No, s faceliftom ta tipka nestaje i njena funkcija se seli na touchscreen. Kod mene stoji jedno prazno mjesto za nju, samo mi treba el. shema kamo na BSI priključiti te dvije žice iz tipke...
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
EAT je "pravi" automatik s hidrauličkim konverterom okretnog momenta.
Na DS5 s AT6/EAT6 mjenjačm nisu ugrađivali te ručice. Postojale su samo na hibridu koji je imao robotizirani mjenjač. Otuda originalni poklopac volana s izrezima za ručice.
Peugeot i Citroen su koristili iste ručice, samo s tom malom razlikom u boji...

Na novijim modelima s EAT6/EAT8 mjenjačima su tvornički ugrađivali ručice...
Da bi to funkioniralo i na mojem DS5 bio je -osim samih ručica- potreban i taj DIY modul (interface) koji se priključi na ECU mjenjača i spoji s ručicama.

Glede S&S tipke: za DS5 ona već postoji (prisutna je na pred-facelift modelima). No, s faceliftom ta tipka nestaje i njena funkcija se seli na touchscreen. Kod mene stoji jedno prazno mjesto za nju, samo mi treba el. shema kamo na BSI priključiti te dvije žice iz tipke...
Bilo bi lijepo imati EAT8
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Da, znam...
Imamo ih nekoliko u firmi (nažalost s 1.5 BlueHDI motorom). Taj EAT8 i 2.0 BlueHDi bi bili mrak kombinacija!!
Snage koliko hoćeš uz litru manju potrošnju (niži okretaji zbog više brzina na raspolaganju)... Krstarenje od 140 km/h na 1800 okr., umjesto na 2200 sa EAT6...

To je dostupno samo u prve dvije godine novog P508, prvim DS4, DS7 i sl.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Da, znam...
Imamo ih nekoliko u firmi (nažalost s 1.5 BlueHDI motorom). Taj EAT8 i 2.0 BlueHDi bi bili mrak kombinacija!!
Snage koliko hoćeš uz litru manju potrošnju (niži okretaji zbog više brzina na raspolaganju)... Krstarenje od 140 km/h na 1800 okr., umjesto na 2200 sa EAT6...

To je dostupno samo u prve dvije godine novog P508, prvim DS4, DS7 i sl.
Kakav bi bio sa 1.6 BlueHDI, vjerovatno se da ubaciti! E sad, dali je isplativo....
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Misliš ubaciti EAT8 u 1.6 BlueHDi?

Ne znam. Razmišljao sam i o tome (ubaciti EAT8 u moj DS5), ali nisam do sad našao još nikoga tko je to uradio i opisao/objavio...

Kad bih našao - vjerojatno bih to uradio, bez obzira na isplativost...
🤷🏻‍♂️:cool:
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Misliš ubaciti EAT8 u 1.6 BlueHDi?

Ne znam. Razmišljao sam i o tome (ubaciti EAT8 u moj DS5), ali nisam do sad našao još nikoga tko je to uradio i opisao/objavio...

Kad bih našao - vjerojatno bih to uradio, bez obzira na isplativost...
🤷🏻‍♂️
I ja osobno, vjerujem da je jednostavno, ali možda i treba softver nadograditi.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja ne vjerujem da je jednostavno (ništa nije jednostavno...), ali ako je moguće - probao bih!

Vjerojatno treba EAT8 i njegov Ecu iz nekog 2.0 BlueHDi motora, no onda je pitanje usklađenosti softwera, grešaka itd. s par godina starijim 2.0 BlueHDi motorom...

Pada mi na pamet jedna banalna stvar: što ako digitalni zaslon koji pokazuje brzine jednostavno nije programiran za ispisati broj 7 i 8? A njega do sad još nitko nije modificirao... Onda bi realno mjenjač bio u 7/8 brzini, ali na tom displayu bi i dalje stajala 6-ica (ili još gore neki # simbol)??
Već to mi bi me odbilo od takvog upgrejda (moje načelo je da sve mora biti / izgledati kao tvornički).
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
MacSlavko MacSlavko evo baš gledam električne sheme na SBox-u, i SEDRE! Skinuo sam neku VM mašinu za VMWARE od cca 140 GB, puna auto softvera. Ali je problem što u SBox-u su vozila do cca 2014 god, a moj DV6FC Euro 6 verzija je od 2016-2017 god. Ima neki DV6C, i drugi. Ovaj isto ima FAP, ali ajde znaj koliko je slično. Da je znati da je u nekom modelu do 2014 godine isto, pa da je VIN, lako bi bilo izvaditi.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ne moze, tu dodje dugme za alarm 🤣
Haha!
Da, ako ugradim S&S onda ne mogu ugraditi alarm…
😢
MacSlavko MacSlavko evo baš gledam električne sheme na SBox-u, i SEDRE! Skinuo sam neku VM mašinu za VMWARE od cca 140 GB, puna auto softvera. Ali je problem što u SBox-u su vozila do cca 2014 god, a moj DV6FC Euro 6 verzija je od 2016-2017 god. Ima neki DV6C, i drugi. Ovaj isto ima FAP, ali ajde znaj koliko je slično. Da je znati da je u nekom modelu do 2014 godine isto, pa da je VIN, lako bi bilo izvaditi.
Lako nađem VIN nekog diesel pre-facelifta DS5 na Internetu…
Npr: VF7KF9HD8DS517258
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Haha!
Da, ako ugradim S&S onda ne mogu ugraditi alarm…
😢

Lako nađem VIN nekog diesel pre-facelifta DS5 na Internetu…
Npr: VF7KF9HD8DS517258
Nađem i ja, ali nisu isti motori. DV6FC je mislim od cca 2008 godine, ali je tek oko 2016 nadograđen na EURO 6 norme, pa u ovom SBox-u nema npr shema oko AdBlue injektora za te motore. Budem probao popodne za tipke na tom DS5
 
Posljednje uređivanje:

Spawn

Well-known member
Haha!
Da, ako ugradim S&S onda ne mogu ugraditi alarm…
😢
Još ako skužiš kako napraviti da se ECO OFF upali prilikom paljenja auta,kad ugradiš dugmić naravno,bilo bi ok. Trebalo bi ustvari biti jednostavno, relej koji daje signal dugmiću tj emulira"prst" čim se auto upali. Samo treba znati gdje spojiti ulazni signal da se ne bi upalio kad se okrene ključ nego čim se auto upali. Signal do dugmića se može osigurati diodama da ne šteti originalnom sustavu,kao što se napravi kad se ugrađuje 3rd party alarm na žmigavce ili naglo kočenje itd.
 

Milosh

Test
Još ako skužiš kako napraviti da se ECO OFF upali prilikom paljenja auta,kad ugradiš dugmić naravno,bilo bi ok. Trebalo bi ustvari biti jednostavno, relej koji daje signal dugmiću tj emulira"prst" čim se auto upali. Samo treba znati gdje spojiti ulazni signal da se ne bi upalio kad se okrene ključ nego čim se auto upali. Signal do dugmića se može osigurati diodama da ne šteti originalnom sustavu,kao što se napravi kad se ugrađuje 3rd party alarm na žmigavce ili naglo kočenje itd.
To je lako kod auta sa SS Off tipkom, ali kod novijih se SS gasi kroz meni na displeju, što znatno otežava stvar.
 
Na vrh