Dopis zbog lošeg goriva u VTi motorima

Damaj

Active member
Damaj to sam i ja cuo davno ali to je bio drugi aditiv za starije benzince
Da u pravu si, za motore EURO IV norme, ali čini mi se da je u principu ovaj slučaj isti, samo je razlika u EURO IV i EURO V. Nešto te motore definitivno pati.
 

brezC4

New member
Pa i OMV kupuje gorivo od ine, zar si mislio da stiže iz Austrije?!
Ne znam, znam samo da sam u redu kod rafinerije vidio cisterne INE, EuroPetrola, Tifona i još nekih bosanskih privatnika. OMV cisterne nisam vidio. Ali i sam osjetim da motor manje troši i bolje radi na OMV 95ici nego na INI class 95.
 

deda

New member
kad ga jebu s onim uljnim parama koje se poljepe po usisu i zaseru sve...
Nije kriva INA i bilo ko drugi,nego usrani proizvođaći motora kaj neznaju napravit usisne cijevi od prave plastike da se ne kelji isparavanje od ulja.Bog te mazo ,usisnici i ubrizgavanje je izmišljeno prije sto godina pa se nekad sa onih bauljavim gorivima to nikada nije događalo kaj se sada događa na novim autima.
Velim, pa ne misle li oni da se auti voze u svakakvim uvjetima i sa gorivima po cijelom svijetu,nemaju svi apoteke od pumpi i rafinerija.
 

Lakii

Well-known member
Jedan djelatnik OMV-a mi je rekao da im gorivo stiže sa Ininih skladišta i da je ipak razlika u kvaliteti jer Omv miješa aditive u svakoj cisterni posebno, a Ina to čini u velikim rezervoarima. Uz to OMV kontrolira i zahtjeva određen kvalitet goriva, a INA zna svašta poturiti po svojim crpkama. Pa ne mislite valjda da će INA baciti gorivo lošije kvalitete, a ne može progurati to OMV-u jer se vrše kontrole za svaku cisternu.
Ovo sto si napisao sa mjesanjem aditiva direktno u cisternu.
To ti je aditiv za pospjesiti gorivu smjesu.
To ti isto ima INA, u tome se razlikuju ona Class goriva od ostalih; kanta 3l aditiva na cisternu. Pomaze. kod modernijih motora i ne samo teoretski!
A osnovni blending se ionako radi u svim rafinerijama svijeta, zavisno sto narucis to ces/bis trebao dobiti!

Svi u HR kupuju od INE. A INA kupuje od MOL-a.
Sve prljavstine, prasine i vodu koju vidite u gorivu ne potjece iz rafinerija (tj. iz procesa prerade) nego dalje iz lanca manipulacije, transport i prodaja. Prljavi i stari spremnici, cijevi, cisterne i pumpe. Vode se moze naci u bilo cemu navedenom + ljudski faktor!

Druga prica je i od cega se sastoju nase gorivo, od kojih frakcija benzina/dizela je namjesano i iz kojih procesa je dobiveno.
 
Posljednje uređivanje:

Damaj

Active member
Ovo sto si napisao sa mjesanjem aditiva direktno u cisternu.
To ti je aditiv za pospjesiti gorivu smjesu.
To ti isto ima INA, u tome se razlikuju ona Class goriva od ostalih; kanta 3l aditiva na cisternu. Pomaze. kod modernijih motora i ne samo teoretski!
A osnovni blending se ionako radi u svim rafinerijama svijeta, zavisno sto narucis to ces/bis trebao dobiti!

Svi u HR kupuju od INE. A INA kupuje od MOL-a.
Sve prljavstine, prasine i vodu koju vidite u gorivu ne potjece iz rafinerija (tj. iz procesa prerade) nego dalje iz lanca manipulacije, transport i prodaja. Prljavi i stari spremnici, cijevi, cisterne i pumpe. Vode se moze naci u bilo cemu navedenom + ljudski faktor!

Druga prica je i od ceka se sastoju nase gorivo, od kojih frakcija benzina/dizela je namjesano i iz kojih procesa je dobiveno.
Otprilike smo na istom tragu.
 

Lakii

Well-known member
sta nisi slozio onaj Oil catch can?
Tko?

I zanimljiv filmic od bratje:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=azWPYzWA398"]http://www.youtube.com/watch?v=azWPYzWA398[/ame]

Sta se nakupi u 1000 km, samo kondenzata uljnih para!
Onda si razmislis o onoj cuvenoj "ne trosi ni kapi ulja", a vid' koliko motor sam usise i spali!
 

Navigator

New member
Zna li ko koliko kosta ta bocica aditiva kojeg preporucuju? Isto tako ne zanima ako se (potencijalno) u buducnosti desi nekakav problem ( a aditiv nije koristen) moze li Citroen odbit popravak unutar garancije i ako da, kako oni uopce mogu znat da li se aditiv koristio (kako Citroen moze dokazat da ga nisam ili jesam stavija prije recimo 3500 km)??
 

igp

New member
evo i ja danas dobio. trošim jedino omv 100, tako da ne znam hocu li prihvatiti njihovu sugestiju.
po nekoj logici i vlasnici peugeota i svih ostalih modela citroena koji koriste vti motore su trebali dobiti isti dopis. zna li tko sto o tome??? osim ako citroen nije nesto "specijalno" napravio na novom c4.
 

ledolomac

New member
Pravo na garaanciju se gubi ako kvar nastane zbog nemarnosti ili nepoštivanja pravila navedenih u servisnoj knjižici.Tamo se nigdje ne spominju aditivi pa ne mogu iz tih razloga odbiti garanciju.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Jel precizirano točno u kojoj zemlji i na kojoj pumpi je to loše gorivo il su mudro izbjegli precizirati ko prodaje loš benzin radi tužbe?
Šta ako neko toči u centru Pariza na Totalovoj pumpi? :)
 
Na vrh