Dopis zbog lošeg goriva u VTi motorima

mongol00

New member
Re: Dopis Citroena zbog lošeg goriva..

"Poštovani,
Zahvaljujemo vam na povjerenju koje ste nam ukazali kupnjom Citroen s benzinskim motorom tipa 1,4VTi ili 1,6VTi.

U taj motor ugrađene su najmodernije tehnologije kako biste se u vožnji osjećali što ugodnije: elastičnost, ubrzanja, preformanse i umjerena potrošnja.

AUTOMOBILES CITROEN je utvrdio da postoje velike razlike u kvaliteti goriva koja prodaju u nekim zemljama, naručito u pogledu količine deterdžentskih aditiva u gorivu.

Zbog svoje tehnologije, benzinski motori VTi je osjetljiv na kvalitetu goriva i njegov rad mogao bi biti poremećen zbog zaprljanja nekih dijelova motora (usisna grana i ventili).
AUTOMOBILES CITROEN je zato razvio poseban aditiv koji smanjuje zaprljanje zbog korištenja goriva čija kvaliteta ne zadovoljava u potpunosti norme koje preporučuje proizvođač.

Ovim dopisom obavještavamo vas o novoj preporuci proizvođača o dodavanju doze od 300 ml aditiva u spremnik, svakih 5000 km, prilikom punjenja spremnika goriva. Taj aditiv preventivno će smanjiti zaprljanje motora i sustava ubrizgavanja u motoru VTi, kako bi vozilo zadržalo sva svojstva i performanse.

Kako bi smjesa benzina i aditiva bila što homogenija, svakako se preporučuje da se aditiv ulije u spremnik neposredno prije punjena spremnika gorivom.

Taj aditiv za gorivo je dostupan u svim prodajnim mjestima i u servisima proizvođača, pod oznakom 1606355880.

S poštovanjem, "

evo dao sam si truda pa prepisao !!!!:aplauz:

Kolko sam ja našao na netu, aditivi su ŠTETNI koji "čiste" jer nagrizaju sve, i šta treba i šta netreba... Šta ja imam "čistiti" u motoru koji se još nije ni razradio? (12 000km) ?
 

deda

New member
Re: Dopis Citroena zbog lošeg goriva..

He,nemrem verovat,koji im kukuruz,aditivi,ma nemoj mi reč.Kaj prodaju onda aute na tržište za kojeg nema "adekvatnog goriva",kaj rade aute s kojima se voziš samo po Parizu i Berlinu?A kam onda misle prodat ostalih nekoliko miliona motora koje proizvode? ****la ih moderna tehnologija,umjesto da naprave motore koji idu i na smeće,oni izvode nekakve kerefeke.
Sljedeći auto koji bum kupil bu Golf,on ide na bilo kaj,ak nemaš za benzin,moreš mu se i napišat u rezervar i došel buš doma.
 

Matija

New member
Pa ovo je totalno općeniti dopis. ROFL

U nekim zemljama na nekim tržištima neka goriva... Što to znači... Budalaštine...

VTi motori se na našem tržištu prodaju već jako dugo. Imamo goriva Euro V norme. Budalaštine...:doh:
 

DocZg

New member
Dobio sam i ja dopis, dodatno moje veselje sa citroenom....
Mislim da ima materijala za tuzbu protiv citroena, znali su kakvi su im motori, kakav je benzin u kojim drzavama i oni prodaju te motore barem 3 i više godina...
Zamislite ovakvu situaciju dodjes kao pacijent sa infarktom u bolnicu, ugrade ti stent za koje se znaju kakva su svojstva i da treba koristiti lijekove protiv zgrusavanja, ne kazu ti odmah nego za tri godine...mozes imati srece pa preziviti a moze ti se i zastopati...odgovornost je na lijecniku analogno tome na citroenu....koliko bi ljudi uopce kupovali te motore da su a priori znali da treba tociti aditive....jako malo, ako uopce...

Treba se raspitati jesu li dopis dobili i vlasnici vti-a u peugeotu i bmw-u( cooper)...
 

amorphis

Member
Ja jos nisam dobio nikakav dopis...
Ovo je blago rečeno NEÈUVENO:twisted:
Pa nisu se ti motori pojavili s novim C4,postoje već neko vrijeme i u drugim modelima (ne samo Citroenovim), mene brine da nije neki drugi vrag u pitanju...:hm:
 

deda

New member
Ma jedno vrijeme je i Reanault nešto kenjao,Opel isto svojevremeno,pa su zašuteli.To se uvjek događa kada nešto useru,pa hoće krivnju prebacit na nekog drugog,naravno ovako je najlakše jer se ta tvrdnja ne može dokazat.
 

Zdravac

New member
Re: Dopis Citroena zbog lošeg goriva..

I bez tog njihovog šugavog dopisa, od početka točim samo na OMV-u, i to baš - gle slučajnosti - 100-tku! Zato i imam potrošnju 6,4 l i super sam zadovoljan.

Ovaj "dopis" smatram uvredljivim, bahatim i podcjenjivačkim...
A neću ni spominjati kako bi reagirao da mi netko iz ovlaštenog servisa samo i napomene da ne priznaju garanciju jer su se oni, kao ogradili "dopisom" zbog lošeg goriva...
EEEEEEE, to bi volio doživiti. Mislim da ih ni Sarkozy ni Carla Bruni nebi spasili!!!
Vidio dopis, i dalje ostajem pri svome mišljenju iznad!
 

deda

New member
Ma kaj,usrali si sa plastikom usisa koja zadržava kojekave aditive pa se sve kelji,nastaju turbulencije pa se od kritićnog strujanja keljiju dizne i sad im je kriv benzin,ma da nebi.Škrtice govnarske,nek ih rade od aluminija kao nekad pa možeš vozit na gnojčanicu,niš se nebu dogodilo.
 

Dalibor

Dado Tornado
OMV je rekao prije nekoliko godina kako mu se kod nas ne isplati prodavati najkvalitetnije gorivo...

ali ima dosta razlika i od pumpe do pumpe.
koliko se sjećam istraživanja u jednim časopisu najkvalitetnije OMV gorivo bilo je na autocesti zg - macelj.
njima se dovozilo cisternama iz "zapadnih" zemalja.
kad pišem "najkvalitetnije" mislim sa oktanima prema deklaraciji ili višim.
 

deda

New member
OMV inaće kao i skoro cijela Austrija đira naftu iz Nigerije.E sad pitanje kako trguju sa naftom koju kod nas prodaju.Ja nisam niš skužil da imaju neko bolje gorivo, benzin i dizel od Ine.Jedino sam primjetio ,ali samo kod benzina da je puno bolji kada se natoči u Njemačkoj i Austriji.
 

Damaj

Active member
Jedan djelatnik OMV-a mi je rekao da im gorivo stiže sa Ininih skladišta i da je ipak razlika u kvaliteti jer Omv miješa aditive u svakoj cisterni posebno, a Ina to čini u velikim rezervoarima. Uz to OMV kontrolira i zahtjeva određen kvalitet goriva, a INA zna svašta poturiti po svojim crpkama. Pa ne mislite valjda da će INA baciti gorivo lošije kvalitete, a ne može progurati to OMV-u jer se vrše kontrole za svaku cisternu.
 

deda

New member
Ima dosta Ininih pumpi gdje stvarno prodaju svakakvo smeće.Najbolje je tankat na novim pumpama i samo na onim uz glavne prometnice.Ove lokalne po kvartovima imaju stvarno ćudna goriva.
 

Damaj

Active member
A što se tiče dopisa i aditiva od ranije mi je poznata još iz vremena dok sam vozio stari C4. Na jednom servisiranju serviser mi je ponudio nekakav aditiv (vjerojatno ovaj po preporuci Citroena) kojeg se uspe i napuni rezervar, te se nakon 500-tinjak km motor se očisti od svih prljavština i gareži, osobito vetila i dizni. Navodno su već tada servisi dobili naputak da ako se netko javi sa nepravilnim radom motora prvo trebaju probati tim aditivom, a ako to ne uspije tek onda pristupiti mehaničkom otklanjanju potencijalnih kvarova.
 
Na vrh