Dopis zbog lošeg goriva u VTi motorima

Blackking

Kralj
Evo i ja dobio taj dopis...:twisted
I što sad, zanemariti ili...?
Jel ko kupio taj aditiv?

Ma to je glupi marketing trik od CH .. netreba nikakve aditive i gluparije dodavati u auto .. to je bacanje novaca ... vraga ću ić svakih 5000km trpat u rezervar neku glupu tableticu ... jednostavno .. toči i vozi .... dok god imaš auto i to bilo koji model gotovo je identično sagorjevanje ..... ovo je samo šema "euro V" norma .. radi zaštite okoliša .... tako da su to samo stavili porez na budalaštine :)
 

deda

New member
To ti je isto kaj nam kenjaju da trebamo trošit kojekakve vitamine,pa drangulije za pišanje,srce,bubrege,pamćenje i ostala sranja.Da nebi nakljukal se aditivima i trošil novce da podmazujem debele korporacijske guzice,a kad stepem pete,ak me ne skure nebum strunul za 500 godina od silne sintetike u organizmu,pa buju od mene poslije delali naftu,kak da ne.
 

Damaj

Active member
Na starom C4 je na 38 tkm mijenjana brtva glave (1.4 vti, euronorma IV, 2007.g), pa su u servisu između ostalog uočili jako čađave ventile. Možda ne bi bilo ništa čudno da sam ga tjerao na gorivo, ali ja sam na 18 tkm bio ugradio plin. Dakle na gorivu je išao 18 tkm, a dalje na plin pa mi nije bilo jasno kako je moguće da plin toliko prlja ventile. E sada tu nastupa ovaj famozni aditiv (još u ono vrijeme - 2009) koji vjerojatno sprječava toliko nakupljanje čađi na ventilima i ostaloj mehanici, a to čađenje mislim da dolazi više zbog loših konstrukcijskih rješenja motora te uljnih i ostalih para, nego zbog lošeg goriva. A i kasnije prilikom servisa radi lošijeg rada motora prvo sam dobio aditiv, te su mi rekli kada potrošim taj aditiv i ako se stanje ne popravi tek će onda gledati što nije uredu sa mehanikom. A i kasnije sam čuo da je to preporuka CH svim ovlaštenim servisima da tako postupaju - dakle prvo aditiv, a potom dijagnostika. Što znači ovo sa aditivima i nije neka novost, jer je sada politika CH da redovito točiš aditive, pa ako si to ispoštovao onda ide dijagnostika ukoliko nešto nije uredu sa radom motora. Mogu si zamisliti koje bi bilo prvo pitanje kada dovezeš novi C4 i reklamiraš loš rad motora - da li ste koristili aditiv po preporuci iz dopisa?!
Tekst je malo poduži pa da sumiram - sve je ovo moje osobno mišljenje koje upućuje na to da bi ipak bilo dobro koristiti te aditive jer će zbog gore navedenih razloga kad tad doći do onečišćenja ventila i ostalih sklopova motora. Na žalost sve to mora platiti krajnji potrošač, uostalom kao i sve na ovom svijetu bez obzira tko je kriv za tu grešku ili trošak.
 

deda

New member
Ako je začađen od plina,onda je definitvno neko sranje sa sagorjevanjem,nešto su gadno usrali,pa motor koji se vozi na plin mora izgledati ko nov novcat,ne nakon 38 000km nego nakon 380 000km.
 

Damaj

Active member
Ako je začađen od plina,onda je definitvno neko sranje sa sagorjevanjem,nešto su gadno usrali,pa motor koji se vozi na plin mora izgledati ko nov novcat,ne nakon 38 000km nego nakon 380 000km.
Pa o tome ja i pričam, ne može plin začađaviti ventile, ali nije moj auto bio jedini kojemu su morali čistiti ventile, zato i kažem nešta tu u tim motorima ne štima. Može biti da je loša smjesa ali i to njihovo poštivanje kojekakvih normi, ušteda kriz pravljenje dijelova od jeftinijih materijala itd.... Primjetio sam da mi je i filter usisa zraka u motor vremenom nakupljao ulje od nekuda, jarac će ga znati.
 

deda

New member
Nekada sam vozio kantusine velke kubikaže benzince,jer su bili jeftini za kupit,upravo zbog potrošnje,a onda ja ljepo plinćugu i na zahod sam išel autom,pogotovu je bio smjeh kada su uveli bonove za benzin.Ako su oni zdrkani auti i još razrajbani radili na plin da je motor izledao ko nov,e onda kako tek trebaju ovi dnašnji izgledat ,sa svom silom kontrole sagorjevanja.Kakvi jebeni aditivi,nek se dogovore onda sa naftnim kompanijama da budu delali drek motore,a oni nek onda rade takav benzin za njih,pa uostalom jedna od najvećih rafinerija Total je suvlasnik PSA grupacije.Upravo takav problem je imao Opel prije nekih 10 godina,motori su rikavali navodno zbog lošeg benzina,ma možeš mislit,a zakaj im sad više ne rikavaju zbog toga?
 

Ciki vts

New member
Deda, u jednu ruku govorite krivo ljudima a u jednu dobro... Aditiv je tu zbog jedne druge stvari, nema veze sa oneciscenjem i euro normama......
 

Damaj

Active member
Tu se slažemo, danas se nameću nekakve norme i štedljivost što rezultira nekim novim načinom izrade dijelova i od zamjenskih materijala koji se nisu baš proslavili kvalitetnim služenjem svrsi. Još se to sve skupa treba usavršavati samo što za to nema vremena pored tolike brzine izbacivanja novih tehnologija koje "diktira tržište". Japanci svoje nove modele prvo ispitaju na svom tržištu nekih godinu do dvije pa tek onda auti idu za izvoz. Evo primjera kod naših C4 II, nije ni sluga ležanju na cesti i udobnosti starom C4 (barem kupe verzija, za limuzinu ne znam). Onda se tu neki tješe - pa nije to auto za utrke, a kao da je stari C4 bio, a ipak je taj segment kod njega bio puno bolje riješen. Kod ovoga novaoga dobijem morsku bolest od ljuljanja, a u zavojima samo čekam kada će proklizati ili me nabiti na vrata koliko amortizeri slabo drže a udobnost nikakva.

Deda, u jednu ruku govorite krivo ljudima a u jednu dobro... Aditiv je tu zbog jedne druge stvari, nema veze sa oneciscenjem i euro normama......
Hajde nas prosvijetli, razmišljao sam čemu taj aditiv i jedini logični zaključak na osnovu iskustva sa prošlim autom bio je taj koji sam opisao. Napiši ako znaš nešta više, nemoj samo naklapati.
 
Na vrh