Citroen najavio novi C5

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Napokon pristojan dizajn za europu bez one DS ružnoće za azijate.
Na koju DS ružnoću misliš?
Novi DS4 mi djeluje dovršeno i skladno, dok je ovaj C5X nekakav miš-maš svega pomalo, kao da ni sam ne zna što bi bio i kako bi izgledao. Sa svih strana je nezgrapan i neodređen, a zadnji kraj osobito.
Not my cup of tea, anyway...
 

Prilozi

LHM

Member
Ovaj novi C5 X vjerojatno bude solidan auto.I ništa više od toga. Nema fluidnosti linije., Ali sada oni prate tuđe trendove dizajna.
Od inovativnosti nula, kako dizajnom tako i tehnikom i rješenjima unutrašnjosti.
Citrroen je jednostavno sad određen da bude jeftinija verzija Peugeouta i kao takav nema više baš veze s ludim vozilima
koja sam volio i volim i dalje.
 

djuan

Active member
Meni upravo suprotno - auto mi je fantastičan i nadam se da ću ga jednog dana voziti, makar polovnog.
Puno je zanimljiviji od bratskog dosadnog 508, i čini mi se puno praktičniji i upotrebljiviji.
Naravno, žao mi je nema diravi, LHM, volan s jednom prečkom i sve ostale điđe. Slavna vremena velikih lađa su prošla, ali mislim da je Citroen ipak izvukao najbolje što je mogao s obzirom na okolnosti koje ne idu na ruku avangardi na kotačima.
 

LHM

Member
CXPERIANCE koncept izgleda odlično , trebali su samo vanjski dizajn ostaviti takav i auto bi bio bomba.
Ovo je razvodnjena i razlomljena verzija, ne paše mi bok u stilu C3 airbump, ima ga i na konceptu ali puno bolje rješeno,zadnji kraj puno bolji na konceptu, prednji kraj isto,osobito glavna svjetla u 3 dijela.Koncept puno skladniji. Unutrašnost je meni puno bolja nego na PUG 508 jer ima puno više mjesta i zraka iako bi mi bilo puno bolje da tablet ne strši iznad table.I za kraj , bez dizel motora na našem tržištu bude egzotičniji od ptice Dodo.
Meni upravo suprotno - auto mi je fantastičan i nadam se da ću ga jednog dana voziti, makar polovnog.
Puno je zanimljiviji od bratskog dosadnog 508, i čini mi se puno praktičniji i upotrebljiviji.
Naravno, žao mi je nema diravi, LHM, volan s jednom prečkom i sve ostale điđe. Slavna vremena velikih lađa su prošla, ali mislim da je Citroen ipak izvukao najbolje što je mogao s obzirom na okolnosti koje ne idu na ruku avangardi na kotačima.
Nažalost u pravu si za avagardu ali ja bi ga radije vidio Cit cijeli u penziji nego da odustanu od avangarde :)
Danas auto ne može biti uspješan ako nije velika serija, i danas i nekada su bili uspješniji auti
" pouzdana klasika za velike mase" ali je bilo nešto i druge.......
 
Posljednje uređivanje:

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Izgleda da neće biti dizela..
Heh, prije neke 3-4 godine sam, baš ovdje, na fourmu napisao kako je dizel na kraju puta i dobio hrpu minusa (dok je minusa još bilo) :) Mislim da svi znamo kako je i full-EV neodrživ i nepraktičan koncept. Zato je šteta što nema dizela i što je pod pritiskom EU trend izbacivanja jak. I dalje vjerujem da je motor s unutarnjim sagorijevanjem budućnost, ali ne nužno iz fosilnih, nego uz alternativna goriva. Vodik, npr., its.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Pa onda očito nije bio na kraju puta :D
U smislu razvoja. Već tad nije bio predviđen za Euro 7, jer uz sva eko-čuda nije mogao smanjiti CO i NOx ispod nekog zahtjeva norme. :) Koliko znam benzin + Hybrid ulazi u Euro 7.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pitanje što će biti sa tim Euro7 standardom, jer su imbecili na rubu da u EU stvore kubanski vozni park
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Pitanje što će biti sa tim Euro7 standardom, jer su imbecili na rubu da u EU stvore kubanski vozni park
Kakve poluspismene spodobe su na čelu EK, ne čudi me. Bojim se da će EU čeka sudbina dizel motora. :) UK će biti sjajan eksperiment. BoJo je odlučan u namjeri da do 2030. zabrani prodaju klasičnih motora. Živo me zanima vidjeti kojim tempom će se britanski srednji sloj elektirficirati.
 

dinko1981

Well-known member
Po meni trenutno je idealna kombinacija neki hibrid gdje mozes napravit nekih 50-60km na struju i to ce cinit minimalno 90% voznje (kod vecine) a opet mozes u jednom komadu kad treba odvest neku duzu relaciju. Mada opet sve pada u vodu ili barem dosta komplicira stvari ako nemas mogucnost punjenja preko noci
 

Milosh

Test
Praktičan je za nas kaj živimo u kućama. Zaštekaš ga navečer i do jutra je pun. Ali di budu ih ljudi kaj žive u stanovima u zgradama punili?
U Švedskoj npr. već imaju el. utičnice na otvorenim parkinzima od zgrada, za svako parking mjesto.
 

dinko1981

Well-known member
Mislim da skandinavske zemlje imaju dobar dio uticnica od prije jer su bile namjenjenje za grijanje motora, ali u svakom slucaju bilo bi zanimljivi vidjeti kako se sustav nosi sa opterecenjem kada ih vecina bude ustekana da pune baterije
 

Milosh

Test
Mislim da skandinavske zemlje imaju dobar dio uticnica od prije jer su bile namjenjenje za grijanje motora, ali u svakom slucaju bilo bi zanimljivi vidjeti kako se sustav nosi sa opterecenjem kada ih vecina bude ustekana da pune baterije
Tako je, a vjerujem da opterećenje ne bi bilo problem, jer bi to bilo isto što i punjenje preko obične utičnice kod kuće.
 

dinko1981

Well-known member
Istina, bilo bi kao preko kucne uticnice ali sada zamisli da navecer svaka obitelj stavi minimalno jedan auto, a dobar dio i vise komada na punjenje, nebitno dali na parkiralistu ili vlastitoj garazi i da svaki vuce preko monofazne uticnice 3.5kw. To bi vjerovatno bilo pretjerano opterecenje za lokalnu/nacionalnu elektro mrezu. Pa kod nas se zna desit u najtoplijim ljetnim mjesecima da sustav pada samo zbog pretjerane uporabe klima uredjaja a gdje na to jos racunat i elektro aute
 

Milosh

Test
Slažem se, mreže nisu projektovane da toliki broj potrošača bude tako često uključen i troši puno struje. Ali vjerujem da bi Skandinavci to riješili, a mi već.... :D
 
Na vrh