Citroen najavio novi C5

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Legendarni Citroenov krstaš se vraća, i to u najekscentričnijem izdanju do sada.

Naravno, pritom zaboravite na prave Citroenove legende poput CX-a ili XM-a, jer novi C5 će svoju ekstravaganciju prokazivati kroz neke druge stvari. Za početak ostaje nejasno što će C5 na kraju biti, limuzina, karavan, coupe ili SUV? Vrlo vjerojatno sve pomalo, a isto daje naslutiti najavni video.

Svjetska premijera zakazana je za 12. travnja, a najbolji opis onoga što treba očekivati Citroen je najavio 2016. godine konceptom Cxperience. U svakom slučaju, očekuje nas totalna suprotnost od Peugeota 508 koji je igrao na neke druge karte. Vrlo vjerojatno priča ide u smjeru C4,, ali u većem, luksuznijem i tehnološki naprednijem pakiranju. I na kraju recimo kako je E43 kodno ime, a C5 bi lako mogao postati i C6, kao što je to u Kini.New 2021 Citroen flagship-2.jpgNew 2021 Citroen flagship.jpg
 

Prilozi

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Dobro da se nisam zeletio. Pug 508 mi nije sjeo. Najavljivali su Mondea novog, pa ga ukinuli. Mazda 6 je na izmaku isto. U igri mi je bio, kao dostojan zamjenik C5ice, BMW5 i A6. Ali ovo je interesantno. Nadam se da će biti doista pravi nasljednik C5 II.
 

Danko

Member
ma nabijem ih na te pomodne isprdke....što nisu u stanju izbaciti klasičnu limuzinu. da se malo potrude oko upgrejda c5x7, napucaju ga modernom tehnologijom i eto ti veselja. ne znam, nisam baš fan trenutnih "vjetrova" autoindustrije.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
ma nabijem ih na te pomodne isprdke....što nisu u stanju izbaciti klasičnu limuzinu. da se malo potrude oko upgrejda c5x7, napucaju ga modernom tehnologijom i eto ti veselja. ne znam, nisam baš fan trenutnih "vjetrova" autoindustrije.
Ha, zahtjevi tržišta. Vidiš kako je prvi C5 otišao, jer mu je prodaja propala. Ford ukida Mondea nakon proljeća 2022. VW ukida Passata. Špekulira se da će i Opel slično s Insignijom. Novi Mazdu 6 ili Peugeota 508 ćeš rjeđe vidjeti na cesti nego recimo C klasu. 😔
Klasična limuzina ostala je u visokoj klasi.
 

Danko

Member
da, znam,profit iznad svega. nemojte me krivo shvatiti, samo izražavam svoje mišljenje koje se itekako kosi sa zahtjevima tržišta. Iskreno, ne vidim smisao u svim silnim SUV-ovima, crossoverima i sl. Primjera radi, jedan poznanik kupio Audi Q5, a 90% vožnje mu je gradska...čemu to....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa za grad i imaju najviše smisla po meni. Najveća mana, tj. aerodinamika ne dolazi toliko do izražaja, a ni visina (dinamika).
A prednosti imaš u vidu preglednosti, visine karoserije, debelih velikih kotača... pa te šahte, rupe, trotoari i slično ne hebu ni 5%.

Mislim... ja bi si opet uzeo kupea koji liže cestu da imam love, ali ima nešto u bezbrižnosti vožnje kad ne moraš planirati prelaske preko ležećih, pregibe uspona i spustova, rupe i slično. Starim :(
 

Danko

Member
nisam nikada vozio SUV, ali da,u pravu si...veća preglednost je neupitna. samo, pored C5 aircrossa, ovakva izvedenica crossover varijante mi nekako nema smisla.i dalje bih radije vidio klasičnu limuzinu....ali opet, tržište, kako je kolega gore spomenuo....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Samo, pored C5 aircrossa, ovakva izvedenica crossover varijante mi nekako nema smisla
U pravu si, i ja slično razmišljam... ali izgleda da u Citroenu imaju druge ideje. Već duže vrijeme imaju hrpu sličnih auti koji su sami sebi konkurencija.
Na manjoj platformi su C3, C3 Aircross i novi C4 i stari Cactus. Sve kvazi suvići sa istom mehanikom... samo centimetri gore dole.
Pa će valjda istu stvar napraviti sa kompaktnom platformom... taj novi C5 i C5A će biti vjerovatno u odnosu kao i C3 i C3A.

....
Što znači da možemo očekivati i C4 Aircross?
 

djuan

Active member
Meni isto taj novi trend tržišta nije nešto, ali ono što cijenim je činjenica da novi C5 izgleda udobno i upotrebljivo. Izgleda prostrano, što kod 508 nije slučaj. Citroen ide u drugom smjeru od ostalih, "sportski" orijentiranih Mazda, Peugeota i sličnih. Na kraju, ti silni sportaši padaju test sjevernog losa, a npr. jedan udobni C5 Aircross ga položi bez problema.
Vidi ovdje:


Sad to isto pogledajte za one japansko-korejske "sportaše", Mazdu cx3 i novi Hyundai Tucson.
Toliko o sigurnosti tvrdog ovjesa.

Sa novim C5 isto ciljaju na udobnost. To je to!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Drago mi je da oživljavaju C5, ali ovo je ruuuuužno!
Nadam se da će ga do mass-production bar malo poraviti...
Ovo ne bih vozio ni da mi ga poklone!
 
Na vrh