Citroen najavio novi C5

Milosh

Test
Meni se dizajn jako sviđa, i naprijed i nazad, naročito naprijed.

Samo mislim da ga ne bi trebali zvati C5, mislim da bi nasljednik C5 morao biti limuzina, a pošto ne žele da prave limuzine onda bi ovaj trebao imati drugo ime. Zašto ne npr. C7.
 

Profiler07

Well-known member
Drago mi je sto necu imati pare da ga uzmem novog,a i polovnog jer ce biti preskup za odrzavanje.Ma ustvari drago mi je sto mi se ne svidja i sto mi ne izaziva nikakve emocije i sto nikad necu reci"eeee kako bi ja zelio imati jednog takvog".Dalje...nabildan C4.Dalje...ponuda motora ce sigurno biti 1.2 benzinac sa 110kw,1.5 dizel 110kw,hibrid sa nekim motorima Boze sacuvaj.Dalje...moj ukus(Dyane,CX,XM,C6,C5) i moje vidjenje,vama sretno sa kupovinom
 

bbozak

Active member
Drago mi je sto necu imati pare da ga uzmem novog,a i polovnog jer ce biti preskup za odrzavanje.Ma ustvari drago mi je sto mi se ne svidja i sto mi ne izaziva nikakve emocije i sto nikad necu reci"eeee kako bi ja zelio imati jednog takvog".Dalje...nabildan C4.Dalje...ponuda motora ce sigurno biti 1.2 benzinac sa 110kw,1.5 dizel 110kw,hibrid sa nekim motorima Boze sacuvaj.Dalje...moj ukus(Dyane,CX,XM,C6,C5) i moje vidjenje,vama sretno sa kupovinom
Nema dizela u ponudi.
 

Brruno

Well-known member
I tata bi sine.
Kojeg to sad možeš, 3-4 godine starog, u fullu, s jačim motorom, uzet za 10 k? Pogotovo što svaka novija generacija ima početnu cijenu prilično jaču od prethodnika.

Evo ne mora biti citroen. Ma ne mora biti ni PSA.
Ja sam svog uzeo skoro 4 godine starog za 11k eura. Nije full ali ima dosta :D . A to sa 10k su želje ,nije da će biti realno :D
 

pokra89

Well-known member
Neće bit realno sigurno.
Ja sam svog c5 exclusive 120 kw, starog 5 godina sa 94k na satu platio 11.4 k eur 2015.godine.

Već nakon 4 godine, 2019., kad sam tražio Grand C4 Picasso, exclusive sa istom opremom, 4-5 godina star, s približno isto kilometara, cijena se kretala oko 14.5k eur. A u pitanju je auto koje je novo bilo jeftinije od c5. Na kraju sam se zadovoljio sa 3 ipo godine starim Grand C4 Picassom, sa solidno puno opreme (ali nije exclusive), 2.0 motorom s 110 kW i sa 159k na satu, za 11.7k eur. Ta cijena je bila uvjerljivo najniža za to vozilo, s tim paketom opreme, tom kilometražom i tom motorizacijom. Svi ostali su se kretali oko 12.5-14.5. S manje kilometara je to išlo na 15+.

Tako da je moja pretpostavka da se 2025. C5X u jakom paketu opreme i jačom motorizacijom polovan neće moći ni pogledati bez 14 tauzenki u džepu.

Jbg, sve se mijenja, pa tako i ona stigma da Citroëni, a i općenito Francuzi, ne drže cijenu. Možda ne oni koji imaju 8+ godina, s 300 k i bez opreme, ali ovi 3-6 godina stari s imalo boljom opremom itekako drže.
 
Posljednje uređivanje:

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Jbg, sve se mijenja
Mali offtopic. Je, više Golf dvojka ne drži cijenu ka zlatna poluga. Skinila ga je Oktavija s trona. To kakve su cijene Oktavija, to je ka da se cijena formira na odjelu psihijatrije, a ne na tržištu. Ko to kupuje... Evo prijmjera ima ih barem 20 u oglasu. Auti priko ili blizu 300.000, ima ih i po 400.000, godište od 2012, 2011, ekipa traži po 7000-8000
Ove na oko 200.000km i 11-12k EUR.
 

djuan

Active member
Ja sam svog C4 Picasso kupio prije 2 godine sa 60tkm, a sad za njega mogu dobiti istu cijenu koliko sam ga platio, ravnih 100.000 kn.
Osim toga, nekoliko me ljudi pitalo da li ga želim prodati, uključujući i čovjeka na tehnickom.
Vremena se mijenjaju.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
C4 Picasso kupio prije 2 godine sa 60tkm, a sad za njega mogu dobiti istu cijenu koliko sam ga platio, ravnih 100.000 kn.
Krešilo sve bezrazložno. Ti si prije 4 godina moga uzet relativno solidan auto za 5 iljada EUR neki D segment 9-10 godina star, danas moš za iste novce kupit nešto samo ako dođeš preuzet šlep-službom. Malo karikiram, al nije daleko od istine.


sad za njega mogu dobiti istu cijenu koliko sam ga platio
moš tražit, a oćeš li dobit... ;)
 

djuan

Active member
moš tražit, a oćeš li dobit... ;)
Uspoređujući sadašnje cijene na oglasima, vjerojatno da 😁.
No, ne prodajem, samo se hvalim 😅

E da, sve je krešilo, slažem se, samo nisam siguran je li bez razloga. Opreme ima sve više, auti rastu u kvaliteti, sigurnosti, itd.

Nekad je 10 godina stari auto bila kanta, danas kad dofuraš doma 10 godina stari auto onda te susjed pita je li nov, ako baš ne prati autoindustriju pa ne zna aktualne modele.
Osim toga, sjećam se da su moji roditelji 2004.g. kupili novu Xsaru hdi za nekih 105 ili 110 tkn. Danas za 135 tkn možeš dobiti početni C4 benzinac. Dizela nema ispod 150.
Eko norme, EU komisije, birokrati i sve silne sigurnosne stavke koštaju.
 

Pavel

Lepi™
Cijene automobila su generalno dosta rasle, tako je i Dacia osjetno porasla kao nekakav jeftilen automobil. Teško je za očekivati cijene rabljenih da budu niže jer su i sami automobili generalno poskupili. Nekad je Ceed išao za 120.000kn fino opremljen, na akcijama oko 105.000kn (govorim o novima). Danas su lagano 135-140.000 ulazni modeli.

Što se tiče Octavie, može tražiti ali i dobije. Jer da ne dobivaju ne bi takve cijene stavljali. U IT-u sam pa pratim cijene grafičkih kartica. Rabljene kartice i to stare serije, tuku takve cijene na oglasnicima da to nije normalno. Međutim lik iz odjela koji je prodavao 4 komada je prodao sve 4 u 15 dana. Idući put će još veću cijenu stavit jer ljudi zovu.
 

Danko

Member
kaže se, svaka roba ima svog kupca...i to je istina! a da su cijene auta, kako novih tako i rabljenih, naročito na našem tržištu daleko precijenjene u odnosu na standard, jesu!
 

Danko

Member
a i da volimo kupiti auto koji nam je cijenom izvan standarda, volimo!
apsolutno istinito! radije da mene susjed vidi u novom autu,a to što za ručak imam paštetu je manje važno. Nerijetko vidim ekipu sa jako dobrim, skupljim autima, pa tankaju po 30-50 kn...
 
Na vrh