C5 II Citroen C5 X7 visina

Profiler07

Well-known member
Pozdrav ekipa imam mali problem,naime desava mi se u zadnje vrijeme da auto nece da ode na 3.nivo,znaci dodje do 2. I pumpa se cuje kako vrti ali ne podize ga na 3.Provjeravao sam nivo ulja i falilo je i dosipao sam skoro pola litra ali i dalje ista stvar(ulja sad ima preko mrezice u posudi ali bukvalno 2mm preko mrezice).Da li trebam dosipati jos ulja ili?bojim se da nece previse biti...
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Znači 4 su nivoa, nivo 2 je normal position! 3 midh high, 1 i 4 su servisni! U krajnjem donjem položaju ulje mora biti vidljivo kroz sito! Kako se ponaša u normalnom nivou?
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Baš čudno pa nema nikakvih drugih simptoma ni curenja, ja nebih forsirao pumpu pokušavajući da nebi kakav belaj, ak se auto normalno ponaša u vožnji odvezao bih ga majstoru dok je na vrijeme
 

Aleksic

Member
Pozdrav ekipa imam mali problem,naime desava mi se u zadnje vrijeme da auto nece da ode na 3.nivo,znaci dodje do 2. I pumpa se cuje kako vrti ali ne podize ga na 3.Provjeravao sam nivo ulja i falilo je i dosipao sam skoro pola litra ali i dalje ista stvar(ulja sad ima preko mrezice u posudi ali bukvalno 2mm preko mrezice).Da li trebam dosipati jos ulja ili?bojim se da nece previse biti...
Pozdrav, imao sam isti problem. Rijesio skidanjem spone na zadjem senzoru i smirglanjem i podmazivanjem jabucica na koje nalijeze. Korodiralo bilo malo je reci...
 

gambler072

C5 enthusiast
Aleksic Aleksic
Zadnja spona je inace dosta cest problem na c5, jer je podlozna koroziji (nazalost sa njom i zadnji senzor) zbog kise, snijega itd. Imao sam problem gdje je spona pukla i auto legao na cestu na zadnjem kraju, a taj dio kosta 11KM (6€) i svima koji voze hidraulicara bih preporucio da to preventivno zamijene. Moguce da spona toliko zapne da senzor ne moze da se pomjeri, automatski ne moze ni ici u najvisi nivo. Ako je i senzor stradao, ni to nije prevelik trosak, cca 45€
 

Aleksic

Member
Mada se meni pojavio drugi problem... Kad prelazim preko neravjina tipa "zakrpa" na asfaltu osjetim kao da mi amortizeri ne rade posao. Osjeti se udarac naprijed toliko da konzola krcne. Bio u C autu gledali njuskali, kazu sve ke i redu. Kod Zike ustanovimo da prednji lijevi malo slini ali nista strasno, ulja ne fali...stalno sam u nekoj zurbi pa sam se vec i navikao ali volio bih da mi neki majstor to sredi.. ima li od vas neko slicna iskustva na sta bi tipovali? Imam osjecaj da ljepse upije te neravnine u sport modu...
 

Brruno

Well-known member
Mozda senzor nije tocan. Ako je previsok ili prenizak osjetis razliku. A i selen blokove pregledaj. I meni je kum rekao da su ok,ali ako bas zelis i da budemo sigurni 100%,mijenjamo jer su jeftini. I ja sam ih zamijenio i sada je dosta bolje. Ali na mom su mijenjani cilindri na 100kkm pa sam bio siguran da nisu cilindri.
A možeš i pregledat tlak u posudi od ulja. Ona klasična fora spustiš ga na najniže pa zavrneš čep (najprije odvrneš naravno :D ),nakon toga vozi da se sam podigne na normalnu razinu ili ga sam podigni na dugmiće svejedno. Ako je sada mekši,možda je i posuda pod prevelikim tlakom.
Nažalost,slabo ima majstora koji su tata mata za hidrauliku,ovdje u Istri nisam našao nijednog. KAd ti netko kaže da zna sve a kad ga stavi na dizalicu ne podigne auto na najvišu razinu,onda znaš koliko je sati. ja tražim već 4 godine nekoga za hidrauliku i automatski mijenjač da mi mijenja ulje, da kontrolira sve kad idem na put i sl. Svi nešto palamude a ustvari nemaš se na koga osloniti. Možda i ima,ali eto nisam uspio naći. Za ostale stvari imam kuma i njegovog frenda koji su zajedno radili u Peugeotu 10 godina pa su ok.
 

Automatic

Well-known member
Normalno je da se spusti koji centimetar kad je ugašen, meni i c5 ic6 to radili, čim otvoriš vrata pumpa ga vrati u normalu, znači ne potone nego samo koji centimetar, c6 čim ugasim sjedne za 3-4 cm ono u sekundi,
 
Na vrh