C5 II Citroen C5 X7 visina

gambler072

C5 enthusiast
Pozdrav svima,
Zna li neko mozda propisane visine prednjeg i zadnjeg kraja za Citroen C5 X7 u normalnom polozaju, sa hidro ovjesom. Pokusao sam da izgooglam, ali gdje kod sam naisao na pricu o tome, dokumenti su bili nedostupni. Hidraulika radi normalno,ide bez greske u min i max polozaj, ali mi se cini da je povremeno prednji kraj previsok (dijagnostika nije pokazivala nikakvu gresku vezanu za ovjes). Ne znam da li modeli za razlicitim motorima osciliraju u visini, i koliko dimenzije guma igraju ulogu, u pitanju je 2.2 hdi 125kW i gume 225/55/17.
Ako neko ima ove podatke, bio bih mu zahvalan :)
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Stavi ga ponosno tu, garantiram ti da neće ništa autu bit, nitko ga neće ukrast :D
 

Milosh

Test
Pošto nemam tvoj VIN, postaviću uputstvo za kontrolu visine koje sam izvukao za drugo vozilo sa istim motorom, sa BVA AM6 mjenjačem. Ovo uputstvo je za karavana ali koliko sam vidio isto je i za limuzinu, iste su vrijednosti i postupak. Koliko ja vidim, mjeri se kad je auto u normalnom položaju i dok je odignut na dizalici, što mi je malo čudno. Navedeno je da se koriste dva specijalna alata, ali ovaj prvi samo služi za nalaženje centra točka, što se može i bez specijalnog alata uraditi, a ovaj drugi je neka šipka za mjerenje, a to se isto može izvesti drugim mjerilom.

https://nofile.io/f/DMXr7A81eXM/X7+visina+-+2.2+HDi.pdf
 

gambler072

C5 enthusiast
Hvala svima na pomoci, bio sam malo u guzvi pa nisam ni stigao napisati vin, ali mi je kolega (inace automehanicar) pribavio ovo isto uputstvo pa sam na osnovu njega uradio mjerenja (cinjenica bez propisanog alata) i sto je najbitnije visina su unutar normalnih vrijednosti (prednji trap je na 168mm, po uputstvu 160 +/- 6mm, ali moguce da su ta 2 mm i do mog mjerenja). U Svakom slucaju hvala svima jos jednom.

P.S. Uputstvo kaze da auto treba podici na dizalicu, ali onu gdje sva 4 tocka imaju podlogu, a ne da vise u zraku, ja sam to uradio na kanalu, princip je isti. Ako neko bude trebao pomoc oko mjerenja, stojim na raspolaganju.
 

gambler072

C5 enthusiast
Pitanje za sve koji voze ili imaju iskustva sa hidraulicarima, posebno za ekipu koja vozi c5 x7 sa hidraulikom:
Da li se kod vas prednji kraj auta spusti nekoliko centimetara nakon nekoliko sati stajanja? Kod mene je to redovna pojava, daleko od toga da se zabije u pod ali u 99% slucajeva nakon duzeg stajanja auta prednji kraj bude spusten za 5-6cm. Nakon otvaranja vrata pumpa se odmah pali, podigne se za cca 2/3 i onda kada dam kontakt dodatno se podigne na normalnu visinu. Je li mu to neko normalno ponasanje?
 

gambler072

C5 enthusiast
Da, spusti se koji centimetar, ali kada je zakljucan i kada stoji (ne znam koliko vremena mu treba za to) se dodatno spusti jos par centimetara, i ta visina se "povrati" otvaranjem vrata, i onda jos koji cm kada dam kontakt.
 

gambler072

C5 enthusiast
Ne brinem se, sve dok ne lupa i dok se vraca u normalnu visinu, ja OK :) ali nisam bas nesto obracao paznju ranije, uvijek u nekoj brzini uletim u auto, zadnjih par dana kada pogledam prednji kraj vidim da malo njusi, pa reko da vidim ostala iskustva. Hvala za info :)
 

charllie

Active member
Meni je to sumnjivo:confused:,moj XMII nije sespusto ni za mjesec dana ko ni C5I,ni sinov C5x7 Osim kad ugasis(mozda 2 cm)sto jest normalno,reko bi da mogu bit sam el. ventili krivi pa sad mozda cilindri ovjesa al bi onda bila mrlja na podu od ulja il bi bili masni.Jesi li ikad mijenjo ulje hidraulike?
 

gambler072

C5 enthusiast
Cilindri su uredni, nedavno pregledani, suho sve, ulje ne gubi, a da li je mijenjano i kada, to ne znam jer je auto nije bas dugo kod mene. U voznji nema nikakvih problema, mekan preko grba, nema lupanja, uredno ulazi u sport mode... Nisu to neka drasticna spustanja, daleko od toga da je u podu, par cm svega, u 2 nivoa, kao sto spomenuh.
 

gambler072

C5 enthusiast
siguran sam kako se spusti. Kada ugasim auto spusti se odmah par cm, i ostavim ga u tom polozaju, dodjem do njega sutra, a on se dodatno spustio u odnosu na tu visinu kada je bio ugasen. kada otvorim vrata vrati se na visinu na kojoj je bio kada sam ga ugasio, a kada dam kontakt podigne se na normalnu visinu za voznju.
 

charllie

Active member
Dobro je sto si primetio,po mojem steka neki Ventil a di ili koji jeebiga neznam ove nove hidraulicare,pitaj vise majstora koji prave hidrauliku na citracima.No ja bi svejedno probo dobit inf. dali je i kada mijenjano ulje,nes vjerovat kolko to ima veze.
 

Milosh

Test
Kod mene se isto tako ponaša, pri stajanju se blago spusti. Kad kratko stoji spusti se malo, ako dugo stoji spusti se malo više. Samo što se kod mene ne diže baš uvijek identično, pri tome mislim na vrijeme kad se diže. Nekad se digne čim otvorim vrata, a nekad tek kad dam kontakt. To možda ima veze sa economy modom, nisam baš to upratio (možda se diže tek na kontakt kad je economy mod aktivan).
 

gambler072

C5 enthusiast
Ostavit cu dan-dva auto da miruje, onda cu izmjeriti visinu kada je ugasen, kada se otvore vrata i kada je upaljen da vidim kolika je tacno razlika. Pretpostavljam da i ako jeste neka greska u pitanju, da nije skup popravak i da ne moze prouzrokovati neki veci problem. Ulje sam planirao mijenjati svakako u narednom periodu, samo dok nadjem nekoga 100% pouzdanog. Mozda cak zapucam i u ovlasteni, a donesem svoje ulje. Lexiu ima manje vise svako, pa nuliranje pritiska u sistemu nije problem, ali ne sumnjam da mogu novo ulje pod pritiskom nabiti u sistem. Vjerovatno bi bila ona politika "nasut cemo u posudu, pa ce ga pumpa razvuci po sistemu". A nije bas da zelim da skidam pumpu...

@Milosh
dok nisam promijenio akumulator, moj isto nije mrdao bez kontakta ako je aktiviran economy mode, sada kako je economy eliminisan pumpa proradi cim otvorim vrata.
 
Na vrh