Citroen C3 III

ZlatkoC4

Well-known member
Kad vas slušam imam osječaj da sam zalutao na neki wv forum.
ali zanimljivo je da gotovo svi forumi svojih marki vozila pjuju po svojoj novoj braći-sestrama i uvjek viću kako je onaj stari bio bolji.

Još zanimljivije je od toga ako se dobije neka prava lova odmah se kupuje novi a ne neki oldtimer.

C3 novi je dobar auto i drugačiji od drugih što je očigledno, a to što se uspoređuje sa Catusom pa zar to nije Citroen ? na koga če brat sestra ličiti ako ne jedni na druge.

Ali eto da ne bude sve crno danas u Velikoj Gorici jedan nov C3-III prekrasan auto.
Tu di je on stoji večinom i ovaj C3 Pluriel slike govore više od riiječi :cool:



 

Cutac

Prèkaroš
Super boja, super dizajn :wub:

Kad vas slušam imam osječaj da sam zalutao na neki wv forum.
ali zanimljivo je da gotovo svi forumi svojih marki vozila pjuju po svojoj novoj braći-sestrama i uvjek viću kako je onaj stari bio bolji.
Pa kada imaju mana, a budući da ih ne prodajemo, nemamo interesa u tome da ga dižemo u nebesa.
A za ovo staro-novo, uglavnom su svi takvi. Uglavnom su takvi jer ne znaju za bolje i imaju predrasude.
Tako je tetak kupio za kod bake sjekiru od ugljičnih vlakana, platio dobru lovu i svi su odmah "Ma šta to kakvis to bakrači moderna tenologia, treba dobra stara naoštrena sikira ehe ehe he", a kada su ju probali, opa, nije loše, bolje od "dobre stare sikire" deset puta.
Ja kada sam imao Z1, bio mi je savršen i Z5 mi je bio bezličan i nepraktičan(a gledao slike i blebetao na pamet). Uzeo Z5 i sada kada uzmem Z1 u ruku čini mi se kao da ga je netko presložio u međuvremenu(na lošije :D ).
Takvi su ljudi, šta'š. :D

Još zanimljivije je od toga ako se dobije neka prava lova odmah se kupuje novi a ne neki oldtimer.
Ako ideš uzeti oldtimera, neće ti moći biti svakodnevno vozilo i em će biti skup za kupiti, em za održavati.
Naravno, možeš uzeti neki truli koji nije nego za prešu, ali kakva svrha :D

A i ljudi uglavnom imaju preče stvari. Normalno živiš, možeš si priuštiti što hoćeš i onda ti uleti recimo 15 tisuća € sa strane.
Malo tko će kupiti auto koji pije lovu(da, vrijednost mu se diže, ali oldtimer ne kupiš da ga prodaš(osim ako se baviš time, ali to onda nije osoba kojoj ulijeće lova za oldtimera :D )).
Stave ljudi novi krov na šupu, naprave električnu kapiju i garažna vrata, kupe hifi za dnevnu i novi TV za tu lovu, ... .

Ili recimo prodaju trenutni auto pa kupe nešto bolje(ili isto ali novije) :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ako ideš uzeti oldtimera, neće ti moći biti svakodnevno vozilo i em će biti skup za kupiti, em za održavati.
Naravno,
Upravo sam i rekao zato što znam da nemogu to koristiti svkodnevno za normalan posao život i dr. ali će reći oni su stari bolji. :D
a svaki stri auto niti 50-60.000 km nije napravio a da nije išao na generalku. na novim autima danas više nema toga. i auto ako se redovno servisira napravi od 250.000km do milion km bez da se kopa motor. naravno ovisno o kubikaži motora i vozilu. nećemo usporediti sigorno motor 1,1 sa 3,0 :grin: Ali je tu zato i cijenovno različito tako da dođeš skoro na isto uzeo jaći ili slabiji auto jedan će raditi duže i biče skuplji a drugi če raditi manje ali je i jeftiniji. 2+2 su uvjek 4.:cool:

Iako na današnjim autima do 150.000km ti nemaš što čačkati osim redovnih servisa.
u to ne uključujem kojekave gremline. :D

A inace ne pije kad vozi pa joj ne treba drzač
Samo prije i poslje vožnje u vožnji nikada :D

Znači trebaš ženi naručiti C3 bez držača i odmah budeš dobio popust :grin:
 

markan1000

Well-known member
ajd bogu hvala da imam istomišljenike :cool:
autić je čisti bombon. na kraju krajeva, i kad je prvi c3 izašao sa svojim oblikom je bio revolucionaran za ono vrijeme, pa ih je na kraju pun k... po cesti bilo. šta reći za xsaru picasso, c3 picasso... pa svi volimo te aute.
da se neke stvari mogu bolje napraviti, naravno da mogu. a ako pričamo o prodaji i prolazu na tržištu, možda sam plitak i gledam na aute ko žensko, ali ja ću se uvijek radije voziti u ovakvom lijepom autu pa makar imao tehnologiju mjenjača staru 10 godina, nego u nekoj bezličnoj kanti sa "savršenim" mjenjačem. a tako većina ljudi razmišlja. i bilo bi lijepo pratiti prodju ovog modela na globalnoj razini, a ne samo u RH, kako bi imali pravu sliku kako prolazi na tržištu
 

Franzg

New member
Imo sam pred tjedan dana prilike vozit auto, prvi dojmovi: izgledom odlican, unutra iznenadujuce dobri materijali za tu klasu, ljudi se okrecu i gledaju auto, jedine zamjerke preslab motor (82ks benzinac, malo je trom) i preedug hod mjenjaca meni se cini da je duzi od mog cak...ali vecina kupaca c3 nece gledati na ove elmente bas, sve u svemu jako mi se sviđa auto bravo za Citroen!...inace sutra u Auto klubu koji dolazi imate prvi test i cijene i sve :)
Dovezao sam ga pored svog, narastao je bogme :)
 
Posljednje uređivanje:

Joka

New member
Meni je mjenjač u njemu ok, kao Cactusov. Onaj od 100 ks BlueHDi bome lijepo ide, ali je i cijena dosta veća. PureTech 82 će im i činiti većinu prodaje.
 

Brruno

Well-known member
Imo sam pred tjedan dana prilike vozit auto, prvi dojmovi: izgledom odlican, unutra iznenadujuce dobri materijali za tu klasu, ljudi se okrecu i gledaju auto, jedine zamjerke preslab motor (82ks benzinac, malo je trom) i preedug hod mjenjaca meni se cini da je duzi od mog cak...ali vecina kupaca c3 nece gledati na ove elmente bas...inace sutra u Auto klubu koji dolazi imate prvi test i cijene i sve :)
Dovezao sam ga pored svog, narastao je bogme :)
http://i67.tinypic.com/6htaq1.jpg
Meni je ljepsi od starog. volim malo nabijene i vise aute. Da je onaj led dio ujedno i glavni far bio bi super
 

ZlatkoC4

Well-known member
Evo večeras iz salona par slika novog C3. cijelog sam ga ispregledao i moji prvi dojmovi su da je auto bombonćić. Tako sam i očekivao na spram najavljenog. Auto kod vozaća i suvozača ima više mjesta nego prethodnik sjedala su zaista udobna podesiva. tkanina je kvalitetna i ljepo dizajnirana, tachpad mi je ok ali bi ja bio zadovoljan i sa ekranom C jer mi navi ništa ne znaći. auto ima ugrađenu kameru koja je aktivna i prepoznaje znakove te upozorava na prekoračenje brzine itd.
na ovom izloženom modelu su čelične felne 16" tako ljepo dizajnirane da izgledaju kao da su alu-felne. tu bih dizajnericu posebno pohvalio. sa gumama 205/55/16 Michelin Primacy 3 koje su klasu ispred saver * izvana auto sa tom dvobojnom karoserijom dobija jednu posebnost i štih kakav nije još viđen u drugih automobila te klase. svijetla stražnja u 3d dizajnu, dnevne ledice itd.
prtljažnik zadovoljava sve normalne potrebe kao i stara c3 čak mislim da je dobio malo na dubini. ispod je guma sa punim profilm od 15"
Cijena za ovaj u salonu izloženi model je 109tkn što je normalna cijena za ovakav auto s toliko opreme. ako izbacite tablet i uzmete ekran C onda je cijena 3,000kn manje airbump 1,500kn itd.

dizelski 1.6hdi sa 75ks Live izađe 95,900kn
dizelski 1.6 hdi sa 100ks Feel izađe 113,900kn
dizelski 1.6 hdi sa 100ks Shine izađe 125.900kn
dizelski 1.6 hdi sa 75ks Feel izađe 103,900kn
dizelski 1.6 hdi sa 75ks Shine izađe 115,900kn
puretech 68 Live 82,900kn
purrtech 82 Feel 91,900kn
puretech 82 Shine 102,900kn

Evo dalje imate u prvoj fotografiji cijenik i opremu izloženog modela sa i bez opcija.
a ostale slike govore 1000 rijeći
u Subotu idem na probnu vožnju pa javim dojmove. :cool:































Ovaj isti model sa istom opremom u Njemačkoj dođe 12tkn više. Kod nas ove cijene će ići na gore od Nove Godine.
 

Joka

New member
Probaj kad budeš na semaforu pa se vozilo ugasi zbog start stop sustava, sad se pali samo pomicanjem volana, lagano lijevo ili desno, nije potreban pritisak na kvačilo.
 

Franzg

New member
Auto kod vozaća i suvozača ima više mjesta nego prethodnik sjedala su zaista udobna podesiva
slažem se, i još bi dodo da u vožnji skroz solidno drže. na slikama mi se činilo da su predivna ali da će jako loše držanje bit, ali u stvarnosti ne samo da su predivna nego i dobro drže :) sve u svemu pravi bombon je auto :D:grin:




evo kuta di se još bolje vidi kolko je narastao :)
 
Na vrh