Citroen C3 III

diegos

Well-known member
A ja se baš nadam da neće i C4 ići u tom smjeru (a izgleda da hoće), nisu mi baš sjeli ovi farovi... C3 vjerojatno ne bih kupio zbog motorizacije (benz.) i hrpe komandi preko touch screena, ipak volim klasične prekidače/kotačiće klime, radija i te neke osnovne stvari... Inače autić dobro izgleda, budem ga pogledao uživo prvom prilikom :palac-gore:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Kak si ih nagovorio na test vožnju?
Mogao bih i ja navratiti
Ja sam sa Cibom na ti.
Naravno dođi slobodno sutra u 12h imam vožnju :cool:

C3 vjerojatno ne bih kupio zbog motorizacije (benz.) i hrpe komandi preko touch screena, ipak volim klasične prekidače/kotačiće klime, radija i te neke
Pa imaš ga bez taucha sa normalnim Ekranom C i dodatna dava reda tipki, manualnom klimom :cool:

Evo kako to i izgleda sa ekranom C uključen je u tom i Bluetooth



inaće auto ima i afil pa zvučno javlja prelazak preko bjelo linije
 

ZlatkoC4

Well-known member
šta su mu to krila ili retrovizori sa svake strane
to ti je za novi film James Bonda :D
slika razvučena :grin:

Evo danas ja i supruga dobili auto za probnu vožnju vozili se 45min prezadovoljan sam autom iako je benzinac u pitanju :grin: ali ima zanimljiv zvuk onako nekako baš za mlade.

Ispred mjenjaća kao što vidite na fotografiji stane dvije boce od 0,5L s tim da sam ja imao samo jednu kod sebe pa je tu jedna zamjerka malo je plitak taj nosać boce jer se u zavoju šeta ne može ispasti ali šeta ljevo desno kod bržeg skretanja ako su dvje boce unutri onda je uredu.
ekran je sasvim ok komande uredu malo treba vremena se priviknuti na dodatnu ručicu za iza volana s ljeve strane za tempomat i limitator. ali sve u svemu ok. instrumen ploća je dobro dzajnirana sa svim potrebnim pokazivačima od temp, goriva, obrtaja, km, brzine stupnja itd. mjenjać ima taj klasični duži hod ali jako dobro ide iz stupnja u stupanj kao da je na zarezima nešto rađeno tako da upada bez ikakve šale.

za svoju snagu od 82ks je zadovoljavajuće vuće. prosjek potrošnje na 3.900km mu je 7L
s obzirom da je benz i da je probno testno vozilo to je odlična potrošnja. na otvorenom sam ga mogao držati na 4,5 L bez nekog posebnog paženja.
Moj favorit je inaće dizel sa 100ks kojeg ču drugom prilikom isprobati kad se pojavi u Cib Commercu.
Eto mi smo se navozali napričali malo počastili u Cibu bilo je kao i do sada uvjek susretljivo i primjereno. A evo i par slikica.:grin:















 

Pavel

Lepi™
Lijep komad auta. :) Iako ja bi radije bez ovih jastuka, navodno da ga se može uzeti i bez toga. Simpatično mi je to, Citroenovski ali..Trebat će vremena i vremena da se na to naviknem, radije bi ga uzeo bez njih. (Hipotetski rečeno, radije bi uzeo..) :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hmmm cijene i oprema... očito ništa od obećanog tržišnog pozicioniranja.
Jedina poštena oprema, najviša, s jedinom poštemim motorom, hdi100 - 125tkn.
Brat mu 208 sa najvišom opremom i istim motorom - 123tkm. S tim da Pug nudi i turbo 1.2, za 115tkn.
:confused:
 

markan1000

Well-known member
očigledno da se ipak odustaje od onog najavljenog tržišnog pozicioniranja cijenom ispod peugeota, nego se ide s jednakom cijenama, a drugačijim, neobičnijim konceptom vozila. a peugeot će pokrivati/napadati publiku koja više voli "germanizirana" vozila.

koliko vidim, i skroz hrvatski meni ima kroz postavke, pohvale!

za 125 dobijes toyotu auris tourer sports ili corollu dizel, sve blizu 100ks.
nisam primijetio da se tržište nešto otima za te aute ni po toj cijeni. primjera radi, ja sa skoro dva metra sjednem u taj auris tourer na suvozačko mjesto, sic skroz do kraja, i koljena mi lupaju po ploči. u karavanu hebenom :eek:

ovime ne želim reći da c3 nekome ne smije biti skup, ali ti mi auti nisu uopće usporedivi. pa netko je za minija u stanju istresti 200.000, ili ka dse već spominje toyota, za mali yaris hibrid brutalnu lovu, zašto onda ne bi bilo ljudi koji će za c3 dati 110-120 tisuća. a može se i jeftinije proći
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa i nije tako brutalna lova za Yaris vešmašinu kad računaš 30tkn doprinosa. S tim je dramatično povoljniji. Mada ja ne razumijem zašto bi itko s zdravim vidom kupio Toyotu, mora se priznat da su cjenovno povoljne ( i recimo u Ri stoje u istom salonu sa Citroenom).
 

ZlatkoC4

Well-known member
Lijep komad auta. Iako ja bi radije bez ovih jastuka,
C3 je jako dobro koncipiran po pitanju opreme tako da možeš birati zaista naširoko što hočeš ili nećeš od opreme. svaki može biti bez aribump-ova. također može biti bez tableta. sa i bez kamere u nosaču retrovizora. dvobojni jednobojni. svaki komad te opreme ide od 1,500kn do 3,500 kn. i tu se može iskavkulirati cijena.
Viša nego na c4,
Pa mora se mali praviti frajer ipak je novi dečko u gradu :grin:
ovime ne želim reći da c3 nekome ne smije biti skup, ali ti mi auti nisu uopće usporedivi. pa netko je za minija u stanju istresti 200.000, ili ka dse već spominje toyota, za mali yaris hibrid brutalnu lovu, zašto onda ne bi bilo ljudi koji će za c3 dati 110-120 tisuća. a može se i jeftinije proći
Slažem se sa ovim.

Brat mu 208 sa najvišom opremom i istim motorom - 123tkm. S tim da Pug nudi i turbo 1.2, za 115tkn.
Bio sam u Pugeotu nedavno jedan moj se lomio između 208 i Hunday i30 na kraju je uzeo Hunday jer u Peugotu vrtoglavo raste cijena ako uzmeš imalo bolji dio opreme. a one cijene koje sam mogao uzeti za usporedbu sa nekim cijenam je okljaštrene verzija Peugeota tako da dobiješ obične i manje čelične felne, okljaštreni radio. upitne maglenke može ne može itd.
kad se radi usporedba iz istog segmenta vozila citroen ima i dalje najviše opreme za cijenu koju nudi. dok kod Peugeota to skaće visoko.
spomenuti Hunday je plačen 117.000kn nema niti približno opreme što ima moj Medveščak + donio je 15" čelične felne sa gumama visine 65. najsiromašniji radio sa usb ispred koji ti smeta osim onog mini. funkcija nikakvih Bluethoot nema i ogo bi brdo toga još napisati.


Samo da dodam za C3 on je kod nas došao sa ovim što sam gore naveo motorima inaće u njega idu još i ovi motori



koji bi se trebali moći naručiti i kod nas.

zanimljiv mi je i podatak da benzinski C3 ima rezervoar od 45L
Dok dizelski ima rezervoar od 42L i 50L ovisno od izvedbe vozila

Gume za C3


Da dodam još samo da u Njemačkoj postoji i još jedna siromašnija verzija koje nema u RH a to je da u auto ide ekran A bez maglenki radia airbumpa itd. Tako da i na tako dobroj ekonomiji ima i vozila lošijih nego kod nas.
 
Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
Pa imaš ga bez taucha sa normalnim Ekranom C i dodatna dava reda tipki, manualnom klimom

Evo kako to i izgleda sa ekranom C uključen je u tom i Bluetooth
Ovo mi se nekako više sviđa, izgleda bogatije ovako s više tipki :) Sigurno i praktičnije :palac-gore:

Već kad spominjete yaris, možda nije neki ljepotan, ali ima nešto šta je postalo teško naći u ovoj klasi - motor sa 4 cilindara 1.33 99ks :angel:
 

ZlatkoC4

Well-known member
teško naći u ovoj klasi - motor sa 4 cilindara 1.33 99ks
sve je to stvar prilagodbe ljudima jednostavno treba vremena da se naviknu na tri cilindra. tako je bilo prije i sa dizelima ma gdje češ dizel uzeti to ti je tromo zimi ne pali. a dans pariraju benzincima pale iz mjesta i na debelim minusima startniji od benzinca itd. poslje kad se pojavio limitator i tempomat pljuvali su tu tehniku na sve strane danas neće da kupe auto ako nema navedeno ugrađeno:grin:

Motori sa tri cilindra su novi i treba vremena da se ljudi naviknu i prihvate tehnologiju. A i prerano je bilo što reći treba proči 5-6god iskustva sa takvim autima da bih bilo što konkretno rekli.
A postoji i opcija dizel sa 4 cilindra njima ne čupaju klipove van :cool::D
 

vborovic

C5 modifikator
Motori sa tri cilindra su novi i treba vremena da se ljudi naviknu i prihvate tehnologiju
Slabo pratiš, oni budu polaku izumirali, jer su nove direktive u pogonu, po kojima nema više takvih redukcija i minimizacije ... nisu ameri glupi kad rade motore sa 8 cilindara ... jest da troši, ali ono ... nađi V8 koji je crkao na način kak se to događa kod manje cilindraša ... :D

redukcija i minimizacije
eng. downsizing ... :D ... stara hrvatska riječ ... LOL
 

ZlatkoC4

Well-known member
Slabo pratiš, oni budu polaku izumirali, jer su nove direktive u pogonu,
Znam za regulativu ali sve je to još u zraku što bude od toga.
a ja iovako imam četiri cilindra pa se ne sekiram :grin:
nisu ameri glupi kad rade motore sa 8 cilindara
Amerika i Europa kriva usporedba najveći i najmanji zagađivaći ne idu u usporedbu. a i cijena goriva se ne može usporediti ustvari ništa ne možeš tu usporediti. kod nas se vrišti već kad auto troši 8L a Ameri fičukaju na 25L :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Baš mi žao ovog novog C3-III tek je došao na scenu dobijo svoju temu i onda smo ga ukopali sa Japancima, Kinezima, Amerima, Švabama itd. :(

kao pravi Balkanci
 

Franzg

New member
da se malo opet vratimo pravom autu kojem pripada ova tema :) vozio sam ga jučer opet i Zlatko mogu se posebno složit sa dvije stvari šta si naveo. Mjenjač je duži ali sam se na to sad priviknuo, a iznenađujuće dobro "sjeda" u brzinu baš za pohvalit :) druga stvar zvuk stvarno ima fora zvuk motor posebno za mlađu publiku, mogu samo još zamislit kakav bi bio sa nekim poluprotočnim loncem :twisted::D
btw na citroenovoj stranici imate konfigurator pa ak se neko oce igrat s bojama odite vidit
 
Na vrh