Citroen C3 III

charllie

Active member
Svaka čast liberty,konačno neko pohvalil ovog ljepotana:angel:,budete vidli da se bu prodaval bar ovdi na zapadu.Pri nas nažalost cijena i balkanski mentalitet:mad:no zato buju rabljeni jeftiniji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
khm, liberty je nahvalil dvojku :D Koja je bila dostojan nasljednik.

Trojku, koliko ja znam, još nitko nije vidio uživo - pa pohvalio :p
 

Brruno

Well-known member
Meni je c3 II bio preglasan. Govorim o dizelu. Ja sam bolestan na tisinu u autu. Nakon 300000km voznje u raznoraznim autima tisina mi je no1 vrlina na autu. Zato mi i zimske gume smetaju na mojoj petici pa cu za sljedecu trazit najtise. Nadam se da novi c3 bude tisi,a dizajn mi je super. Izgleda agresivno a nije. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Meni je c3 II bio preglasan
Kada imaš tih auto, uvijek će ti ostali biti glasni, a i taj tihi će ti postati glasan kada se navikneš.
Meni je moj c4 glasan i kada vozim nešto drugo ne primjetim razliku(isto godište ili mlađe od c4), ali kada se vratim u c4 bude mi neobično tiho, toliko tiho da čujem tu tišinu :D

A u c3 II sam se vozio i bio mi je normalan. Na 90+ mi je subjektivni dojam bio previsoka buka, ali ništa strašno, naravno, na nižim brzinama koje su mu "domaći teren", tih kao i svaki drugi :)
Zato mi i zimske gume smetaju
Tu te razumijem :hm:
 

vborovic

C5 modifikator
Vidio danas da moj lokani Citroen ima novi C3 ispred ulaza ... moram priznati da mi se ne sviđa, jer je dizajn več viđen da C-Cactusu i na novom C4 Picasso (što se prednjeg kraja tiče) ... otprilike isti problem kao i dok su sa C4 koji je bio tada novi model "potrošili" farove za redizajn C5 malo nakon toga, koji onda više nije to što je mogao biti da su C4 izveli drukčije ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
moram priznati da mi se ne sviđa, jer je dizajn več viđen da C-Cactusu i na novom C4 Picasso (što se prednjeg kraja tiče) .
to je onda pozitivno što si rekao jer onda liči na svoju kolekciju citraća a nisi ga usporedio sa WV ili tom sl. :cool:
 

Joka

New member
Èim je druga boja krova, odmah je drugačiji look, jer druga boja krova donosi i boju oko maglenki i retrovizora u boji krova.
 

markan1000

Well-known member
da, nekako mi se čini da svi grintamo po citroenu kad izbaci neki "konfekcijski" model, u stilu kako su svi auti danas isti, pa se tako i citroen utopio u sivilo. a onda kad izbace nešto drugačije, onda opet ne valja jer kako će s takvim dizajnom u tržišnu borbu.
istina je da je ovo klasa u kojoj ne smije biti zaheba, ali meni se čini da je završni proizvod skroz u redu. čak mi je i draži ovaj skroz bijeli od dvobojnog npr.
 

Joka

New member
Nova fiesta bi u prvom mjesecu valjda trebala izaći. To je onda pravi konkurent C3, a ne ovaj zastario model.
Unutrašnjost je ok.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Fiesta je najprodavaniji auto u klasi. A novi je samo bolji...veći iznutra, veći izvana, gepek mrvicu raste al naglašavaju pravilniji otvor vrata i prostora. Spominju 10% bolji handling, 6 brzinske mjenjače... napredak.

A sa ne vidim napredak sa C3 III nikakav, narastao je izvana, iznutra smanjio, praktičnost pada, smršavio nije, panoramu ukinuli, motorizacija ista... usudili su se čak i BE4R mjenjač ostavit unutra, identičan onome u mom skoro 10 godina starom C3. Isti onaj mjenjač koji uvijek dobije kritike... istina, birač je revidiran, wow.
Estetski nema wow efekta jer je Cactus već tu (kojemu je btw. prodaja već u padu).
Da samo ne kenjam, nisu gurali robotizirani mjenjač nutra... klasični hd automatik. Pohvale.

Po meni ga može spasit jedino cijena na razini dačije, s kojom dijeli prodane količine... Nadam se da griješim.
 

Dalibor

Dado Tornado
Po meni ga može spasit jedino cijena na razini dačije, s kojom dijeli prodane količine...
dijelim tvoju zabrinutost, ali čini mi se da dacia ima bolje prodajne rezultate,
a kako je najavljeno s cijenama tako će i ostati.
s tima da sam nedavno zapazio po meni veliki minus - neupotrebljiv držač čaša ispod centralne konzole i plastičnu izbočinu na koju je nataknut ekran.
nevjerojatno mi je da su na taj način izveli te držače (pitanje i upotrebljivosti/dubine rupe ispod ekrana).

 
Na vrh