Citroen C3 III

ZlatkoC4

Well-known member
a sama žalost je i to što se tih c klasa ove god. sigurno više prodalo od c3.
Balkanci ne kupuju auto već brend :grin: Mercedes je to a to što se kvari nije važno jer to je mečka :grin: balkanska posla :D

ne branim izbor pojedinog modela (c3 ili clio), i ne kažem da je c3 bolji ili isplativiji. ali paušalne ocjene kako bi modeli citroena trebali biti par tisuća EUR jeftiniji, ili kako je citroen malo iznad dacie, po meni ne stoje
Sa ovim se slažem ničim nije po kvaliteti lošije složen da bih trebao biti još jeftiniji.
Ali da bih nama plaće trebale biti veće o tome bi se dalo raspravljati.
 

Cutac

Prèkaroš
Mercedes je to a to što se kvari nije važno
Ja znam jednu e klasu iz 2007. koja je završila u preši sa 800 tisuća kilometara. Prvi vlasnik, redovno servisirana, nikakvih problema.

A znam i jednoga koji je kupio c klasu iz 2002. za 7 tisuća eura. Auto ima preko 300 tisuća, izrauban je i tuga je za gledati - to pravi balkanac/čoban kupuje :D

Da imam love, uzeo bih CLA shooting brake ili E klasu da BAŠ imam :D

A nisam još sreo Citroena koji je napravio više od 400 tisuća, a da je u prihvatljivom stanju. Ali i tu je razlika u cijeni. C5 je duplo jeftiniji, a uzmeš dva komada za rok u kojemu voziš jednu mečku :D
 

markan1000

Well-known member
slažem se sa svime. samo kad mi se netko spominje golfa koji je prešao pola milijuna kilmetara, samo ga pogledam i kažem: "pa tko bi se htio uopće voziti u autu koje je prešlo pola milijuna km, i to još u golfu? ja, hvala, ne"
 

Brruno

Well-known member
Ma vjerojatno se misli na novije aute. Moj prvi kupljen citroen je c5 2012 automatik 120kw. Sve sto sam.probao za tu lovu me razocaralo. Od udobnosti do opreme. Ovakav kao moj novi business oprema s 18" felgama dodje kod nas 240000kn. Toliko dodje skoda superb isto 2.0 ali mrvu slabiji motor 112kw isto automatik ali bez pola opreme koju ima moj. Koji auto mislis da ce ljudi radije uzeti?
Prije par dana je kolega s posla trazio ponudu za ford focus wagon titanium oprema stasta nesto unutra i vani model sa 100 i kusur konja poslali mu ponudu 180000kn akcija za model 2016 152000kn. Isto je zatrazio za c4 i dodje ga sa slicnom opremom i 100konja 146000. Sta mislis kojeg je narucio?
To je ono sto je pisac htio reći.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ali i tu je razlika u cijeni. C5 je duplo jeftiniji, a uzmeš dva komada za rok u kojemu voziš jednu mečku
da ovaj c5 kojeg spominješ ostavi novaca u servisu i kod kupnje koliko spominjani Mercedesi i c5 bih napravio milju km bez brige.
a cijenovno da usporediš održavanje ta dva vozila- da ne spominjem detalje kao što su getribe koje se kod mečke niti slučajno ne rade 800000km :D bar san se tih ljepotana nagledao u servisima i vidio račune da bih za održavnje tagog jednog jednostavno kupio još jedan c5.
 

Cutac

Prèkaroš
Zlatko, čini se da imaš više iskustva s njima, nisam ga vozio, nisam plaćao pa pojma nemam s te strane :whistling:
Znam da je vlasnik bio i više no zadovoljan, ali naravno, svi auti su dobri kada ih se redovno servisira u dobrom servisu i ako ih se koristi za što su namijenjeni.
 

ZlatkoC4

Well-known member
svi auti su dobri kada ih se redovno servisira u dobrom servisu i ako ih se koristi za što su namijenjeni.
Jedna od mečki koja je služila kao presretać je napravila milion i sto tisuća km uz to da je do 400 tkm bila 1mj na servisu ulje filteri i druge tekućine cca 4x izmijenjen remen pumpa vode i dr. od 400kkm dva puta mj na servis. mjenjač rađen injektori mijenjani i sto drugih čuda. tako da uz takva održavanja bih i tvoj c4 napravio milju bez problema. a na nekim od audia su mijenjani i motori.

Znam u vk jako dobro dva servisa koji su renomirani za Mercedes, BMW audi i znam koliko su skupa održavanja istih.

A ako netko želi više saznati o spominjanim vozilima najbolje neka ode na forume istih pa će tamo čuti o problemima i kvarovima sa kojima se mi na ovome forumu još nismo sureli.

samo to ti je normalno da onaj kome se nešto pokvarilo na određenoj marcki vozila odmah sustavno govori za drugu marku da je bolja a da u stvari nema pojma o toj drugoj "boljoj "marki vozila.

Sva ta vozila današnjice i spominjane mečkice sve je to isto i svi oni kod proizvodnje koriste gotovo dijelove od istih proizvođače i lupaju samo druge oznake na automobile.

Susjed koji je vozio terence zadnjeg je imao Hundai tuscon žena Renault Megan. sada oboje furaju mečkice S-klasa i A-klasa-limuzina nove sad imaju oko 1god. i njihovo iskustvo je da su ovo mečke ali da su u servisu i održavanju užas. Također problemi sa gremlinima i drugim stvarima.

Tako da dođeš u biti na isto jedino što je razlika dali ćeš izgubiti na kupnji novog vozila manje ili više novaca.
hoćeš brend ili normalan auto ? Ja sam uvijek za ovo drugo i kad bih imao milione ne bih kupio a,b,c,s klasu.
Nigdje neće oni doći i proći a gdje neće proći i doći i moj C4.
također niti jedna S klasa ne može proći po makadamu ili ivičnjacima gdje će C5 sa svojim hydro ovjesom proći. :grin:

evo neću više o ovome jer stvarno nije uredu ipak je ovo tema C3-III :cool: Zaista prelijep novi model iz Francuske. Nadam se i novoj C4 i C5 u potpuno novom svijetlu. :grin:
 

Cutac

Prèkaroš
kao presretać
Prema tim autima nitko nema srca, njih gaze kao ludi - ipak tome služe.


Slažem se sa svime što si napisao, ali Mečka je luksuz za smrtnike. Citroen na žalost više nema auto koji je čisti luksuz, sve neki kompromisi :meh:
Zapravo, Citroen je luksuz za smrtnike, Mečka za malo manje smrtne :D, a Rolls i kompanija su nešto što se viđa samo u filmovima :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Danas sam ga malo obišao, pozira u ZTCu. Prvi dojam, ogroman je... pogotovo prednji kraj naspram starog. Sve skladno, moderno, zanimljivo, al nema tu neke ljepote. Mislim da ni ova tirkizna boja neće baš dobro nosit godine, no to su ukusi...
Iznutra nije rastao kao izvana, mjesta je li la, kao i prije. Niži krov i tamna unutrašnjst ostavljaju skučeni dojam. Nije mi jasno zašto nisu pustili rastegnutu šoferšajbu sa dvojke koja je bila vrlo efektna.
Praktičnost je također nazadovala, gepek je 5 litara manji nego na jedinici, a sa preklopljenim sicevima ima oko 400l manje... što ide na sramotu inžinjerima.
Pozitivno iznenađenje su gume... tamo izloženi stoji na Michelin Primacy, a očekivao sam ES.
Drugo, veće, iznenađenje su felge... sa udaljenosti se ništa ne kuži, ali sa metra su mi čudne bile, pa sam morao popipat. Izgledaju ko najnormalnije moderne alufelge, al je u biti plastika preko petrokrake čelične felge, i to 16ice. Mislim da će mnogima bit zanimljive, pogotovo jer mi se čini da su isto 4x108.

No sve u svemu, razočaran sam... nije ovo C3 već manji Cactus koji eto nosi njegovo ime. Autić koji se jako trudi bit moderan, ali osim toga ne nudi ništa. Nije mi skroz jasno što bi trebalo prodavati ovaj auto, jer trendovi dolaze i odlaze... a ni ovaj moderni izričaj neće baš svima leć.
Nadajmo se niskim cijenama, 10% ispod 208ice bi bilo prihvatljivo. Al nekako se bojim da će zasrat s ovim svjetski.

 

Doomsday

U prolazu...
Lipo to izgleda... :)

Mislin da su se trendovi počeli polako mjenjat... Više nije svaki obnovljeni model sve veći, barem ne iznutra... Bogatija tržišta ako će tražit kupac veće auto, uzme veći model... Dizajn naglašava agresivan oblik, ali ne nužno na način da maximizira vanjsku dimenziju kako bi povećao unutrašnji volumen, nego kako bi izgledao privlačnije... Kao recimo zadnji Polo, i još puno drugih... :meh:

Ovaj sistem sa plastičnim navlakama na čelične krakove felgi, super šema, vidio sam već na nekim Opelima, odlično, pun mi je kua više krađi ratkapa koje, ako ćeš oriđiđi, koštaju pozlato... A i ovo mi lipše izgleda, kako god okreneš... :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma bacit ratkape i nek Krky prefarba čelične petokrake i vrh :D

Da... preko ekrana sam imao drugi dojam, nadao se nečemu... u živo me jako razočarao. Yebajga.
 

Dalibor

Dado Tornado
Nije mi skroz jasno što bi trebalo prodavati ovaj auto, jer trendovi dolaze i odlaze...
taj auto najprije će potopiti njegova cijena,
neće ga spasiti ni personalizacija kroz razne kombinacije boja.
prvu godinu još će i prodati koji model,
ali kad ga kupe oni kojima se baš baš sviđa ne bi rekao da će imati neku prođu.
 

liberty

Well-known member
ufff....budem vidio kako izgleda uživo
npr c3 II mi nije bio ništ posebno dok ga nisam imao
taj auto me jednostavno oduševipo u svemu onome što nisam doživio kod drugih malih auta - ali na vrlo jednostavan način - npr. lagodno ulaženje zbog visine i luka nosača (A vjerovatno), uvučen pretinac ispred suvozača da isti lakše smjesti noge + enormno velik pretinac, brdo opreme za prihvatljivu cijenu itd, žao mi je samo što ga nisam imao dulje (više mi nije trebao, bilo je ili on ili berlnigo i onda je c3 nažalost otišao pa-pa jer je berlingo bio/je nužda zbog svojih mogućnosti

zato se toplo nadam da će me novi c3 osvojiti


btw. apropo diskusije tipa mećka/citroen....jučer sam sanjao san. citroen c4 shine 120 hdi, dvobojna bež unutrašnjost s onom mekom kožom (ima jedan u puli prije redizajna, ali benzinac)....s opremom doguran do cca 160 tkn....najljepši u puli.....francuski šarm.......opuštenost......neopterečenost....lagodnost....klizim...uživam....volim....:wub:
 
Na vrh