Citroën Grand C4 Picasso (B78) 2.0 hdi 150 (DW10FD) BVA6 by pokra89

bbozak

Active member
Bravo!

Odlična potrošnja!

Ja sam s jednim tankom Berlinga prošao od Luksemburga do Jesenica u Sloveniji i rezerva se upalila par km prije karawanki, mislim da je preko 900km prošao auto prije tankanja, ne sjećam se potrošnje, mislim da je matematički uliveno/potrošeno ispalo oko 5,2L na 100 il neš više, bilo nas je četvero i 50kg stvari u gepeku samo, tako ova potrošnja za C4 Picasso nije nemoguće, dapače, očekivana, jer je auto aerodinamičniji od Berlinga i tu se može uštediti ta litra na 100km bez problema, a vidim da prosječna brzina nije prevelika, nisam ni ja stiskao preko 110 tada...
 

Ax boy

Well-known member
Aerodinamičniji od Berlinga,kako? Ne kužim. Baš me zanima. Nisam nikad vozio Picasso. Ma istina bbozak ,jako je berla inače,1.6hdi štedljiv zaista ako se pazi. Uhhh al idealno 110/120km po autoputu,barem moj 68kw. Pokra89 samo naprijed :) što više km, barem 360 000 još.
 

Ax boy

Well-known member
Znam da ali ipak, nemoj tako o Berli. Berlingo premca nema u toj maloj klasi pa čak niti traktor švapski caddy-užass koliko su Volkswagen neudobni automobili. C4 Picasso spacetourer je već sad pozitivan pomak.
 

Cutac

Prèkaroš
Berlingo je iza ravan pa je veliko podrucje niskog tlaka na gepeku, nema veze prednji kraj toliko koliko odrezana guzica, ravan krov i okomite bocne strane. GC4P je malo zaobljeniji, ali i dulji, sto pomaze.
 

tommy133

New member
pozdrav, ja imam C4 Piccaso 2014, 115ks 1.6 Hdi, gotovo isti kao @pokra89 samo nije Grand i bijele je boje, pravi ljepotan, imam ga tek od ovog ljeta i napravio sam 5-6000 km i potrošnja po kompjuteru je 6.0 ali ja uopće nisam štedljiv vozač i stalno gasim Eco Mod :grin:

e a zapravo to sam vas htio pitati za taj Eco Mod, kad sam ga kupio mene nervira to gašenje na semaforima i uvijek kad upalim auto ako neću da se gasi onda moram svaki puta taj Eco Mod stavljat na OFF jer je po defaultu na ON

imao sam stari firmware Smeg+ iz 2013 godine te sam napravio upgrade iz 2017g i sad nakon nekog vremena ali ne odmah nakon upgrade-a auto mi se uopće više ne gasi kod stajanja bez obzira što Eco Mod nije ugašen na OFF, na semaforu kad stojim samo vidim da blinka zeleno ECO Mod ali auto se ne gasi :hm:

mislim osobno mi to uopće ne smeta ali eto želio bih znati razlog, zašto se prije uvijek gasio ako je ECO bio na ON a sad više nema veze, jel se pokvarilo nešto ili jednostavno ovaj novi firmware prati naviku vozača pa kad ga 100 puta ugasiš na OFF onda valjda prihvati OFF kao default nakon nekog vremena :grin:

jer napominjem prije se uvijek gasio pa sam morao svaki puta ići na ECO OFF što nekad postaje zamarajuće ali eto uvijek kod paljenja sam to radio i stavljao na OFF
 

Milosh

Test
To prethodno ponašanje koje si imao je normalno, ovo sada nije normalno.

Stop&Start (taj Eco mod) može da ne radi iz milion razloga, najčešće zbog greške na nekom od sistema (npr. na motornom ECU (kompjuteru)) a najbanalniji i najčešći razlog je slab akumulator.

Novi firmware milion % ne prati ponašanje vozača (to ne rade ni puno skuplja auta), već kao što rekoh, S&S ti ne radi iz nekog drugog razloga. Kad se radi o ekologiji, proizvođače ne zanima navika vozača, već tjeraju po svom. Koliko znam, S&S se kod PSA ne može isključiti ni preko dijagnostike.

Ako te zanima zašto ti S&S ne radi, moraš otići negdje na dijagnostiku.
 

gambler072

C5 enthusiast
Na citroenu s kojim sam presao cca 5000km s&s se nije aktivirao iz vise razloga, izmedju ostalog:
-preniska vanjska temperatura
-previsoka vanjska temperatura
-hladan motor
-nizak napon akumulatora

pokusaj ga malo duze voziti, neka dostigne radnu temp i neka se malo aku dopuni, pa ces onda vidjeti
 

tommy133

New member
ja mislim da bi moglo biti do akumulatora, probat ću ga napuniti preko noći na punjaču pa ću vidjeti onda jer ovo ostalo mi nema smisla, ovih dana u ZG-u je svaki dan oko 25 stupnjeva i ne vjerujem da mu je prehladno ili pretoplo, sad su idealni uvjeti ;)

sad si kontam da ide zima pa bi mogao ja i akumulator mjenjati, 5,5 godina je auto star

EDIT; sad tek vidim da je i akumulator za promjeniti živa nauka, pitanje za vas, jel mogu samo skinut klemu (+) i onda tu spojit vanjski punjač klemu (+) s time da minus (-) nekako napipam iza i spojim ali ne mogu odspojiti klemu (-) od auta, jel može tako dobro punit da klema (-) ostane spojena na auto i dodam samo još od punjača ?
 

Milosh

Test
jel mogu samo skinut klemu (+) i onda tu spojit vanjski punjač klemu (+) s time da minus (-) nekako napipam iza i spojim ali ne mogu odspojiti klemu (-) od auta, jel može tako dobro punit da klema (-) ostane spojena na auto i dodam samo još od punjača ?
Naravno da možeš. Vjerujem da Citroen u svojim uputstvima ne preporučuje punjenje dok je aku spojen na vozilo, ali ne bi smjelo biti problema.

Tako kako možeš uraditi je i preporučeno: plus klemu auta otpojiš i osiguraš nečim (krpa oko nje i zavučeš je negdje da ne može mrdati), plus štipaljku punjača spajaš na plus pol akumulatora, a minus štipaljku punjača negdje na masu auta, ne direktno na minus pol akumulatora.
 

Mirage

Well-known member
Milosh je sve rekao ja sam uvjeren da ne do akumulatora meni ne radi već 5 mj s&s zbog akumulatora tako kaže dijagnostika a sada i economy mode potvrdio.

Punjač ne pomaže akumulator je loš neće ga punjač popraviti.
 

pokra89

Well-known member
Mislim da sam negdje u diagboxu pročitao da start and stop ne funkcionira kad je akumulator na manje od 80%. Pa eto...
 

pokra89

Well-known member
Evo da se javim i u ovoj godini.
CG4P kod mene sitno broji do 30.000 km za nekih nešto manje od 11 mjeseci.
Nema "nikih" problema, jednom usut adblue, jednom bacao grešku urea-a gdje sam se bojao da je neminovna promjena rezervoara uree, ali reprogramiranjem i telekodiranjem se sve riješilo, dok ja osobno mislim da baterija lagano odlazi, jer je još par greški u diagboxu bilo zabilježeno, a sve u par kilometara. Ali kao što sam i pretpostavio na samom početku, ako me išta kod ovog auta bude izhebalo, do će definitvno biti sklopovi i dijelovi koji se tiču ekologije, a ti prije svega mislim na ureu (AdBlue).

Do sada napravljena 2 mala servisa, a na 184.960 km i veliki. Također kupljene i namontirane zimske gume Vredestein Wintrac Pro 205 55 17 XL, zamijenjene metlice brisača, kupljen i zamijenjen originalni stražnji brisač, montirani bočni vjetrobrani, i prednji i zadnji. Desna manžetna popustila, kupljena nova, čeka se na ugradnju. Zamijenjene i žarulje, ubačene Philips Xtreme Vision, zahvala Cutacu na preporuci. U cijelom tom periodu, prosječna potrošnja 4,6 l. I tako, sretna nova svima!





 
Posljednje uređivanje:

pokra89

Well-known member
Pa ne znam, do sada su uvijek stavljao filtron, i to 5 puta na c5 i 2 puta na ovom, te jednom originalni ovlašteni, nisam primijetio neke anomalije. Kad sam tražio dijelove za servis, po svim mogućim shopovima su bili u prvoj trećini ljestvice skupoće, pa sam se vodio logikom da nisu neko smeće. Brzo će mali servis, pa ćemo vidjeti šta i kako.
 

Cutac

Prèkaroš
nisam primijetio neke anomalije
Znaš da ja malo pretjerujem u takvim stvarima :D
Ti najvjerojatnije nećeš nikakvu razliku primjetiti, ali po forumima sam pratio filtre i većina Filtrona bi se nakon cca. 20k kilometara lagano izdeformirala, dok recimo Purflux i Mann to nisu radili.
Zato sam napisao "da je moj" :D Ne bih ga stavio čisto iz razloga jer bi me kopkalo.
 
Na vrh