Citroën Grand C4 Picasso (B78) 2.0 hdi 150 (DW10FD) BVA6 by pokra89

toma

Active member
lijep autić :D i ja razmišljam o monovolumenu jer ak bude sreće bit će i drugo dijete..pa me zanima kako ćeš bit zadovoljan s autom..iako mi je za sada prvi odabri toyota verso
 

toma

Active member
Èestitke!
Ma bio je verso u nekim kombinacijama, ali mi je gadan za sve pare...
ma nisam ga još uzeo..tek dogodine bi ga uzimao, jer mi se ne žuri još, htio bi vidjeti kako će se tebi ponašati auto pa bi rađe njega ak bude dobar :D
 

KPoslon

New member
Ja sam za to ak se već kupuje monovolumen nek barem izgleda najbolje što može, a c4p je jedini koji liči na nešto, a k tome je i najfunkcionalniji. Cijela spavaća soba stane unutra, provjereno. Vozim ga godinu i 3 mjeseca i dosad sve 5. Nadam se da neće nakon ovog,...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
čisto da ne bi bilo zabune, uspoređujemo
ovo
Konkretno sam mislio na C5 kojeg Toma već ima, koji i nakon 15 godina, ima prilično ugodan, kvalitetan i lijep interijer:



s ovim
Shvaćam što želiš reći ;) ali opet, stvar je duboko individualna. Npr. C4P meni unutra izgleda avangardno, ima vizualno smislenu cjelinu i elemente, a Verso kao da je, karikiram, sklopljen aftermarket dijelovima s AliExpressa. :)
 

toma

Active member
o ukusima se ne raspravlja :D ali ja npr ne volim kad neka linija ne prati drugu..meni moj c5 (zato mi ga se i ne mijenja :D) je daleko najljepši iznutra za razliku od zadnjeg..kod njega prvo što me bode u oči i jako me smeta što navigacija ide prema suvozaču (što se nisu ugledali na prve dvije generacije, tamo su najbolje smjestili navigaciju, pregledna, oči na cesti itd)...

ista stvar i kao kod gc4p :D kakve su to linije srednje armature u koso? zašto do kraja ne ide crni dio armature? šta su japanci pa gledaju u koso? :D i kakva im je to rupa dole, što se nisu mogli dosjetiti pa iskoristit prostor?(osim što su je ostavili radi pretinca koji je po meni loše osmišljen) al kao što rekoh o ukusima se ne raspravlja :D

preko toga bi još i mogao preći, ali glavni razlog zašto verso, do sljedeće godine neće imati niti 90 000 km, sve je rađeno u ovlaštenom servisu (nema niti jedan kvar samo servisi ulja, filtera) a cijena prava sitnica
 

pokra89

Well-known member
Ajde već smo zaključili da se o ukusima ne raspravlja te da je ljepota (ružnoća) u očima promatrača. Međutim, osvrnut ću se na par stvari

ašto do kraja ne ide crni dio armature?
ima više boja, tj kombinacija armature, i biraš koju ćeš. Ista stvar je i sa sjedalima. U dvije boje ćeš, a ti onda biraš, a ako uzmeš crno i crno, onda imaš crnu kombinaciju, vez sivih ili bež umetaka.

i kakva im je to rupa dole, što se nisu mogli dosjetiti pa iskoristit prostor?(osim što su je ostavili radi pretinca koji je po meni loše osmišljen)
koja rupa? ova?



Pa i ostavljena je da bi sam sebi mogao određivati čime ćeš je popuniti. Evo, ja recimo tu držim torbicu.


Druga stvar, rupa mora postojati radi normalnog otvaranja pretinca, tebi je on recimo loše osmišljen, iako ne znam zašto, meni je genijalan. A između ostalog, tu se nalaze i utičnica, dva usb utora, te 12v priključak



I treće, rupa postoji i radi manevriranja sa središnjim prenosivim pretincem, jer da je nema, umetanje/vađenje istog bi bilo jako komplicirano







Ne znam, meni baš fora :D
 

pokra89

Well-known member
Danas naletio brat pa smo iskoristili priliku da u jednom danu obavimo sva moguća ažuriranja, ipak je to sad veoma bitno



Prvo jedan... SMEG+IV2



...pa drugi... SMEG+





Kod oba su ažurirane karte Istočna Europa Sjeverozapad i Istočna Europa Jug, zasad se krećemo na tim prostorima, pa druge karte nisu ni potrebne. Sve verzije karata su Europe 2019.1 odnosno v 113.0.

Također, kod Granda je odrađeno i ažuriranje firmwarea, pa je sad "up to date" s verzijom 5.43.A.R2

Bezveznim gledanjem u papire, ustanovio sam da su oba auta, iako su kupljena u razmaku od 10 ipo mjeseci i kod različitih kuća,došla ne iz iste države, ne iz iste pokrajine, već iz istog grada, Nantesa, čak su i susjedni kvartovi u pitanju :D
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh