Citroën Grand C4 Picasso (B78) 2.0 hdi 150 (DW10FD) BVA6 by pokra89

pokra89

Well-known member
[GODINA PRVA]

Statistika
Početna kilometraža (a): 159.002 km
Trenutna kilometraža (b): 190.546 km
Godišnja kilometraža (a)-(b): 31.544 km
Potrošeno litara goriva: 1.455 l
Prosječna potrošnja: 4,71 l/100 km

Troškovi i održavanje nakon prve godine
Sad ću malo detaljnije predstaviti cijenu posjedovanja ovog auta. Troškovi su podijeljeni u nekoliko grupa, i to:
-gorivo
-redovno održavanje
-popravci
-rezervni dijelovi
-registracija
-osiguranje
-njega auta
-cestarine
-dodatna oprema
-promjena guma
-kazne

Gorivo (Fuel)
Pod gorivom se ubraja utrošena količina goriva i AdBlue-a od prvog sipanja do danas. Kao što je gore navedeno, sipano je 1.455 l goriva, te 16 l AdBlue-a. Na tablici se vidi datum, kilometraža, količina u litrima te trošak.


Krivulja bi u tih godinu dana izgledala ovako:


Redovno održavanje (Maintenance)
Pod troškove redovnog održavanja ulazi svi troškovi malog i velikog servisa, odnosno oni troškovi koji nisu došli iznenada, nego se za njih zna da će nastupiti po planu održavanja. Također, pod ove troškove spadaju i svi oni troškovi koji su nastupili po preuzimanju auta, a bili su rezultat pregleda, dijagnostike i naknadnih provjera auta. Detaljnije, tu je išlo sljedeće:


Popravci (Repair)
Pod popravke idu svi troškovi popravka koji su nastupili iznenada i u datom trenutku nisu bili predviđeni.


Rezervni dijelovi (Spare parts)
Imaju dodirnih točaka sa gornjom stavkom, popravcima, a tiču se svih dijelova koji su kupljeni jer su stari dotrajali, pohabani, ili se više ne mogu koristiti.


Registracija (Registration)
Trošak police osiguranja, zelenog kartona, kaska stakala, cestarine, stikera i svih nameta koji idu prilikom registracije vozila.


Osiguranje (Insurance)
Pomoć na putu, odnosno članstvo u BiHAMK-u.


Njega auta (Care)
Kozmetika, preparati za čiššenje i ofržavanje auta.


Cestarina (Toll)


Dodatna oprema (Accessories)
Tu ide sve ono što je kupljeno u vezi auta, a nije bilo nužno. Nekome bi ova kolona bila prazna, ali pošto sam ja malo ćaknut, onda se to fino ispopunjavalo, a bome ni troškovi nisu zanemarivi.


Promjena guma (Change tires)
I ovdje je samo trošak promjene guma i balansiranja.


Kazne (Fine)


Ako to još malo raščlanimo, rezultati su ovakvi:




Kad se sve zbroji, ukupni troškovi iznose 7.195,37 KM. Na prijeđenih 31.544 kilometara to dođe 0,2281 KM po kilometru, odnosno 1 kilometar me košta 0,2281 KM ili 0,1166 €. Ako na ovu cifru dodamo i 23.000 KM, koliko sam vozilo platio, dolazimo do 30.195,37 KM, odnosno na 0,9572 KM po kilometru ili 0,4894 €/km. Ako znamo da živim u mjestu bez javnog prijevoza, jedina alterativa je taxi, čija cijena iznosi 1,20 KM po kilometru, odnosno na ovu kilometražu cijena bi bila 31.544*1,20=37.852,80, plus čekanje, plus nemogućnost utovara svih stvari, sjedalica itd., zaključak je da u ekonomskom pogledu kupnja i posjedovanje apsolutno opravdana, a vozilo se isplatilo, u odnosu na druge alternative, već u prvoj godini korištenja.
 

pokra89

Well-known member
:grin:
Jesam jednom, 24.12., nisi dobro vidio :D

Ostale pute sam isto u praoni, ali kod Hife na svakih 50 maraka dobiješ jedan žeton za samoposlužnu praonicu, pa me pranje izađe džabe kad mu donesem 3 računa odjednom :whistling:
 

pokra89

Well-known member
Pod "Care", 24.12.2019., druga stavka :)

A pod defektaža su mislili na otkrivanje problema i pronalaženja rješenja za taj problem/kvar. Jer se pojas nije htio promjerati po visini, pa su otvarali B stup, a nisu popravili.
 

pokra89

Well-known member
Korona,
trojica malih mlatimudana oko mene,
cajtnot kad se vraćam s posla pa ne mogu stat na praonicu jer moram ići po njih u vrtić,
puno posla na poslu,
ljetne vrućine ljetos,
****obolja,
loše vrijeme kad mi se da, a nije vruće,
Itd...
:D
 

pokra89

Well-known member
Jesam, ali je neko bezvezno crnilo u pitanju, nisam zadovoljan. Preporuka za izbjeći. Kinezi i ona njihova čuda u pjeni su maaaaajka
IMG_20201025_190304.jpgIMG_20201025_190311.jpg
 

Cale81

Active member
[GODINA PRVA]

Statistika
Početna kilometraža (a): 159.002 km
Trenutna kilometraža (b): 190.546 km
Godišnja kilometraža (a)-(b): 31.544 km
Potrošeno litara goriva: 1.455 l
Prosječna potrošnja: 4,71 l/100 km

Troškovi i održavanje nakon prve godine

Sad ću malo detaljnije predstaviti cijenu posjedovanja ovog auta. Troškovi su podijeljeni u nekoliko grupa, i to:
-gorivo
-redovno održavanje
-popravci
-rezervni dijelovi
-registracija
-osiguranje
-njega auta
-cestarine
-dodatna oprema
-promjena guma
-kazne

Gorivo (Fuel)
Pod gorivom se ubraja utrošena količina goriva i AdBlue-a od prvog sipanja do danas. Kao što je gore navedeno, sipano je 1.455 l goriva, te 16 l AdBlue-a. Na tablici se vidi datum, kilometraža, količina u litrima te trošak.


Krivulja bi u tih godinu dana izgledala ovako:


Redovno održavanje (Maintenance)
Pod troškove redovnog održavanja ulazi svi troškovi malog i velikog servisa, odnosno oni troškovi koji nisu došli iznenada, nego se za njih zna da će nastupiti po planu održavanja. Također, pod ove troškove spadaju i svi oni troškovi koji su nastupili po preuzimanju auta, a bili su rezultat pregleda, dijagnostike i naknadnih provjera auta. Detaljnije, tu je išlo sljedeće:


Popravci (Repair)
Pod popravke idu svi troškovi popravka koji su nastupili iznenada i u datom trenutku nisu bili predviđeni.


Rezervni dijelovi (Spare parts)
Imaju dodirnih točaka sa gornjom stavkom, popravcima, a tiču se svih dijelova koji su kupljeni jer su stari dotrajali, pohabani, ili se više ne mogu koristiti.


Registracija (Registration)
Trošak police osiguranja, zelenog kartona, kaska stakala, cestarine, stikera i svih nameta koji idu prilikom registracije vozila.


Osiguranje (Insurance)
Pomoć na putu, odnosno članstvo u BiHAMK-u.


Njega auta (Care)
Kozmetika, preparati za čiššenje i ofržavanje auta.


Cestarina (Toll)


Dodatna oprema (Accessories)
Tu ide sve ono što je kupljeno u vezi auta, a nije bilo nužno. Nekome bi ova kolona bila prazna, ali pošto sam ja malo ćaknut, onda se to fino ispopunjavalo, a bome ni troškovi nisu zanemarivi.


Promjena guma (Change tires)
I ovdje je samo trošak promjene guma i balansiranja.


Kazne (Fine)


Ako to još malo raščlanimo, rezultati su ovakvi:




Kad se sve zbroji, ukupni troškovi iznose 7.195,37 KM. Na prijeđenih 31.544 kilometara to dođe 0,2281 KM po kilometru, odnosno 1 kilometar me košta 0,2281 KM ili 0,1166 €. Ako na ovu cifru dodamo i 23.000 KM, koliko sam vozilo platio, dolazimo do 30.195,37 KM, odnosno na 0,9572 KM po kilometru ili 0,4894 €/km. Ako znamo da živim u mjestu bez javnog prijevoza, jedina alterativa je taxi, čija cijena iznosi 1,20 KM po kilometru, odnosno na ovu kilometražu cijena bi bila 31.544*1,20=37.852,80, plus čekanje, plus nemogućnost utovara svih stvari, sjedalica itd., zaključak je da u ekonomskom pogledu kupnja i posjedovanje apsolutno opravdana, a vozilo se isplatilo, u odnosu na druge alternative, već u prvoj godini korištenja.
Koje iscrpno izvjesce si dao. Svaka cast.
Ja sam u postupku nabave C4GP iz 2017 sa 180tkm, 2.0 hdi i robotiziranim mjenjacem. Vidim da si ti vrlo zadovoljan sa svojim. Ovo mi je prvi automatik tako da nemam nikakva iskustva. Imas li kakav savjet da obratim paznju pri kupovini i provjeri...
Evo par slika. Nije kao od pokra89 ali blizu je 😁😁
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

pokra89

Well-known member
2.0 HDi robot? Jesi siguran da je robot? Koliko znam, u 2.0 idu klasični automatski mjenjači. A što se tiče tog modela, većina stvari koja prave probleme je otklonjena do 2016.godine, pa bi taj tvoj primjerak trebao biti ok, barem što se tiče onih poznatih nedostataka. Ono što ja na osnovu ovih par, veoma loših fotografija, mogu vidjeti, jeste da je u pitanju exclusive model s dosta opreme, između ostalog samozatamjujući unutrašnji retrovizor (prilično rijetka pojava kod (G)C4P, za razliku od mnogo jeftinijeg C4) i motorni prtljažnik. Ono što vidim na, opet kažem, veoma lošim fotografijama, jeste oštećenje desnoga praga, i to na nekoliko mjesta, kao i zguljena plastika na gumbima upravljača. Moj ima 213+k km, znači 32k km više te je 2 godine stariji, ali su mu ti gumbići i sad kao novi. Ne mora ništa značiti, ali i može. Isto kao i talijanske oznake, mnogi bježe od uvoza iz Italije, opravdano ili ne, ne znam. Bilo kako bilo, sretno, i piši utiske kad stigne, a ako te šta posebno zanima, slobodno pitaj. Moj ubrzo puni pune 2 godine kod mene, pa ću tada svakako imati malo opširniji elaborat.
 
Na vrh