Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

Hummer0

Active member
Donator foruma
Evo da se pohvalim kakve sam jebene sreče. Nočas krenuli na more. Još jučer preventivno skinemo AdBlue diznu, da je očistim,...ali opet jednostavno prečista, kao da ni neradi. Čak ni nakon 16% nisam uspio natjerati da pokrene prvu regeneraciju nakon čišćenja FAP.

Uglavnom krenem ja u 3 ujutro, i nakon 1 km pali on regeneraciju, reko super. Nije radila minutu/dvije nekako presporo, popale se greške/ upozorenja! Mislim si što sad, popakovani, djeca vesela.....,ma mislim si ja ode na autoput, pa preko Bosne(jako pametno)...,mora biti dobro. Regeneraciju je prekinuo na oko 5%, i nakon nekog vremena stavio domet od 1100 km prije gašenja. Prošao cijeli put, ostalo mi još oko 650, a oko 515 mi treba za nazad.

Naručio diznu tu na otoku, sutra stiže! Cijena sitnica, 155 EUR original, dao mi 20 % popust za keš. Najgore od svega nisam prvi puta ponio Diagbox. Dogovorio sa lokalnim majstorom kad stigne da postavimo,i resetiramo. Nagovara me da mi isključi AdBlue za 350🤣! Oprao FAP, stavljam novu diznu, stiže novi senzor za tank, ni lud sad.

Vjerujem da nemože ubrizgati AdBlue, pa je zato greška. Temperatura u FAP-u bila skoro 600. Mislim da AdBlue pomaže da se proces obavi na nižoj temperaturi, a Aditiv za sagorjevanje, ili obrnuto. Piše i da trebam dosipati AdBlue, ali nedavno sam 10 litara, tako da to ignoriram. I da, preko aplikacije nemogu trajno ukloniti grešku.
Ja sam ugasio ADBlue odavno i normalno radi regeneraciju mislim da mi nikada nije prešlo 560 C
https://citius.hr/clanak/8/dpf-fap-off-adblue-scr-off-egr-off-flaps-tva-off
Ovdje sam ugasio brzo je čovjek napravio jedino ne znam koja je sad cijena. Lokacija Zagreb.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ja sam ugasio ADBlue odavno i normalno radi regeneraciju mislim da mi nikada nije prešlo 560 C
https://citius.hr/clanak/8/dpf-fap-off-adblue-scr-off-egr-off-flaps-tva-off
Ovdje sam ugasio brzo je čovjek napravio jedino ne znam koja je sad cijena. Lokacija Zagreb.
Budem vidio dugoročno. Sad mi je cilj doći na kraju doma, a kratak sam za nekih cca 300 km dometa. Vjerujem da je AdBlue dizna, jer je prečista, stara, puno km, a par dana ranije sam je kroz Diagbox probao testirati, i reklo je da osluškujem zvuk/aktivaciju, i onda izbacilo grešku. Budem je postavio, i samo se nadam da če uspjeti poništiti greške. Najgore što se tada može dogoditi je da se vrati greška, ali onda nadam se opet imam 1100 km na raspolaganju.

Gledam sad ovu zadnju, jedinu grešku bar u aplikaciji, na ovom forumu....,korodirala elektronika.Kad smo skidali fap, držali to u ruci, nismo ni znali što je.

https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=72552

Ali kod francuza nema logike,greška sa diznom može izbaciti neku 10-tu grešku
 

Pankoz

Active member
Skoro pa sa sigurnošću mogu da ti prenesem da taj problem u vezi sa kilometražom koju možeš preći je da kada pređeš taj limit možeš i dalje da voziš,ali kada ugasiš automobil onda više nećeš moći da ga startuješ.
Da li nakon toga može dijagnostikom da se obriše greška pa opet u krug nisam siguran.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ipak 147 EUR, nije znao, na originalne dijelove 5% max. Pregledavam more foruma sa tom greškom, čak i kod Forda. Ljudima uzimaju more novaca, mijenjaju NOX senzor, AdBlue tank, žice, i večinom ne riješe. Nekom su nakon 2000 EUR nakon 3mj i ponovne greške mijenjali diznu. S obzirom da je prije pokazivao detekciju blokade, i da mi se to vračalo i nakon čišćenja filtera, a nije uz grešku Low Pressure, što bi skretalo pažnju na AdBlue tank, i uzimajući u obzir da je AdBlue dizna "sumnjivog izgleda", i da je preko Diagboxa nisam uspio testirati, stavljam sve novce na nju, pa bumo vidjeli oko ponedjeljka. Bome aktivan odmor u svakom pogledu. Jučer i petu probio na stijenu. Recimo da mi jučer nije dan. A svoj Diagbox nemogu prežaliti.
Skoro pa sa sigurnošću mogu da ti prenesem da taj problem u vezi sa kilometražom koju možeš preći je da kada pređeš taj limit možeš i dalje da voziš,ali kada ugasiš automobil onda više nećeš moći da ga startuješ.
Da li nakon toga može dijagnostikom da se obriše greška pa opet u krug nisam siguran.
Dobro, i to mi puno pomaže!
 

Prilozi

Pankoz

Active member
Taj njihov "majstorluk" u servisima,posebno ovlašćenim se u poslednjih desetak godina uglavnom svodi na zamenu delova i celih sklopova novim delom.
Neće da se pozabave da li mogu da poprave,očiste i sl. već ceo novi sklop,pa ako nije menjaju sledeći deo na kojeg posumnjanju.
Sve to naravno ide na račun vlasnika vozila...
Jebem ti takav majstorluk 😡
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Prije sam se više brinuo oko auta, sad samo gas u pod i prst u uho. Falilo aditiva, na moru u servis i riješio. Na prošlom autu sam skužio, da što više znam auto, i što ga više pazim, to je gore. Redovno održavanje prije svega, a sve ostalo kad bude, bit će.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Obavio posjet majstoru, čovjek me odmah primio. Odličan čovjek, ovo mu je dodatni posao, skromna garaža, ali se u njoj radi, na kanalu. Ruke stalno prljave, ne štedi ih.

Uglavnom, nevjerovatno! Sišao dolje, skinuo tacnu, kaže ovo ti se klima, i sve se istopilo! Ja čujem ronda, ništa ne kužim na što misli. Uglavnom, kad mi je nekidan doma, majstor u servisu doma pomagao, nakon što sam očistio diznu (bila kao nova), on je montirao. Na kraju ispalo da nije stegnuo jedini vijak na njoj. Kako nije bila stegnuta, ispušni plinovi izlazili ispod nje, i otopili je. Konektor otpao, sve se otopilo. Pretpostavljam da zato deNOx nije imao komunikaciju sa kompletnom sistemom.

Stavio novu, STEGNUO, ubo konektore, i vratio tacnu. Uzeo dijagnostiku, i pokrenuo inicijalizaciju nove dizne. Neke greške su nestale, neke nije mogao obrisati. Rekao sam mu da sam čitao na forumu da nakon promjene dizne, treba proči jednu regeneraciju. Da tek onda sistem zna dali je sve uredu. A i deNOX se pokreče tek na visokoj temperaturi. Tako da smo se dogovorili da malo probam voziti, pa se vratim ako zatreba. Uzeo mi 40 EUR.

Kad sam krenuo, vratila se greška Engine fault-Repair Needed, i Emission Fault. Više ne traži da dosipam AdBlue, i nema ograničenja dometa. Zasad. Fali mi oko 5 posto do regeneracije, pa vidim za dan dva.

On radi i gašenje sistema. Pokazao mi dosta kompjutera od vozila. Naruči kaže sa eBay-a ecu kao za njegovo vozilo, po broju sa naljepnice, prekuca ga sa modificiranim, tako da ima i originalni, i modificirani ecu.

Budem vidio što sve treba nabaviti (konektor,program), i gdje se, i za koje novce može kupiti softver od vozila sa isključenim opcijama, pa eventualno probam.

P.S - njegova dijagnostika me oduševila, uređaj i program na tabletu(njegovom), lete. Ima podršku za puno vozila, a brz je nevjerovatno. Ima iste opcije kao Diagbox. Kaže da je platio 400 na eBay-u, ali vidim da ih je bilo i povoljnije. Poslikao sam vam da znate koja, ja ju uzmem čim naletim povoljnije.
Oko 119 EUR, sa svim popustima, i nagradnim kodom.

https://mythinkcar.com/products/thinkdiag-2
Obavio posjet majstoru, čovjek me odmah primio. Odličan čovjek, ovo mu je dodatni posao, skromna garaža, ali se u njoj radi, na kanalu. Ruke stalno prljave, ne štedi ih.

Uglavnom, nevjerovatno! Sišao dolje, skinuo tacnu, kaže ovo ti se klima, i sve se istopilo! Ja čujem ronda, ništa ne kužim na što misli. Uglavnom, kad mi je nekidan doma, majstor u servisu doma pomagao, nakon što sam očistio diznu (bila kao nova), on je montirao. Na kraju ispalo da nije stegnuo jedini vijak na njoj. Kako nije bila stegnuta, ispušni plinovi izlazili ispod nje, i otopili je. Konektor otpao, sve se otopilo. Pretpostavljam da zato deNOx nije imao komunikaciju sa kompletnom sistemom.

Stavio novu, STEGNUO, ubo konektore, i vratio tacnu. Uzeo dijagnostiku, i pokrenuo inicijalizaciju nove dizne. Neke greške su nestale, neke nije mogao obrisati. Rekao sam mu da sam čitao na forumu da nakon promjene dizne, treba proči jednu regeneraciju. Da tek onda sistem zna dali je sve uredu. A i deNOX se pokreče tek na visokoj temperaturi. Tako da smo se dogovorili da malo probam voziti, pa se vratim ako zatreba. Uzeo mi 40 EUR.

Kad sam krenuo, vratila se greška Engine fault-Repair Needed, i Emission Fault. Više ne traži da dosipam AdBlue, i nema ograničenja dometa. Zasad. Fali mi oko 5 posto do regeneracije, pa vidim za dan dva.

On radi i gašenje sistema. Pokazao mi dosta kompjutera od vozila. Naruči kaže sa eBay-a ecu kao za njegovo vozilo, po broju sa naljepnice, prekuca ga sa modificiranim, tako da ima i originalni, i modificirani ecu.

Budem vidio što sve treba nabaviti (konektor,program), i gdje se, i za koje novce može kupiti softver od vozila sa isključenim opcijama, pa eventualno probam.

P.S - njegova dijagnostika me oduševila, uređaj i program na tabletu(njegovom), lete. Ima podršku za puno vozila, a brz je nevjerovatno. Ima iste opcije kao Diagbox. Kaže da je platio 400 na eBay-u, ali vidim da ih je bilo i povoljnije. Poslikao sam vam da znate koja, ja ju uzmem čim naletim povoljnije.

Update:

Evo na službenim stranicama.Oko 119 EUR, sa svim popustima, i nagradnim kodom.

https://mythinkcar.com/products/thinkdiag-2
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Hummer0

Active member
Donator foruma
Obavio posjet majstoru, čovjek me odmah primio. Odličan čovjek, ovo mu je dodatni posao, skromna garaža, ali se u njoj radi, na kanalu. Ruke stalno prljave, ne štedi ih.

Uglavnom, nevjerovatno! Sišao dolje, skinuo tacnu, kaže ovo ti se klima, i sve se istopilo! Ja čujem ronda, ništa ne kužim na što misli. Uglavnom, kad mi je nekidan doma, majstor u servisu doma pomagao, nakon što sam očistio diznu (bila kao nova), on je montirao. Na kraju ispalo da nije stegnuo jedini vijak na njoj. Kako nije bila stegnuta, ispušni plinovi izlazili ispod nje, i otopili je. Konektor otpao, sve se otopilo. Pretpostavljam da zato deNOx nije imao komunikaciju sa kompletnom sistemom.

Stavio novu, STEGNUO, ubo konektore, i vratio tacnu. Uzeo dijagnostiku, i pokrenuo inicijalizaciju nove dizne. Neke greške su nestale, neke nije mogao obrisati. Rekao sam mu da sam čitao na forumu da nakon promjene dizne, treba proči jednu regeneraciju. Da tek onda sistem zna dali je sve uredu. A i deNOX se pokreče tek na visokoj temperaturi. Tako da smo se dogovorili da malo probam voziti, pa se vratim ako zatreba. Uzeo mi 40 EUR.

Kad sam krenuo, vratila se greška Engine fault-Repair Needed, i Emission Fault. Više ne traži da dosipam AdBlue, i nema ograničenja dometa. Zasad. Fali mi oko 5 posto do regeneracije, pa vidim za dan dva.

On radi i gašenje sistema. Pokazao mi dosta kompjutera od vozila. Naruči kaže sa eBay-a ecu kao za njegovo vozilo, po broju sa naljepnice, prekuca ga sa modificiranim, tako da ima i originalni, i modificirani ecu.

Budem vidio što sve treba nabaviti (konektor,program), i gdje se, i za koje novce može kupiti softver od vozila sa isključenim opcijama, pa eventualno probam.

P.S - njegova dijagnostika me oduševila, uređaj i program na tabletu(njegovom), lete. Ima podršku za puno vozila, a brz je nevjerovatno. Ima iste opcije kao Diagbox. Kaže da je platio 400 na eBay-u, ali vidim da ih je bilo i povoljnije. Poslikao sam vam da znate koja, ja ju uzmem čim naletim povoljnije.
Oko 119 EUR, sa svim popustima, i nagradnim kodom.

https://mythinkcar.com/products/thinkdiag-2
Držim palčeve da sve bude ok. Baš mi je žao da ti se to desilo na godišnjem.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Držim palčeve da sve bude ok. Baš mi je žao da ti se to desilo na godišnjem.
Da, ali eto, jednom je moralo. Godinama nemam problema, ozbiljnijih. Vratilo se ograničenje, ali opet srečom na 1100 km. Tako da sam dobar do doma,...ali sutra idemo probati obrisati novu grešku, i probati odraditi reinicializaciju deNOx senzora. Možda onda konačno nestane sve. Ili definitivno mora uspješno odraditi jednu regeneraciju.
FINALNI (morski) UPDATE-

Bio kod majstora, pobrisali grešku, i napravili reinicijalizaciju NOX senzora. Ðaba, opet isto, jedino opet nestalo ograničenje kilometraže. Ali bude se vratilo, osim ako možda uspješna regeneracija ne resetira sve. I spominje neki " urea injector short circuit to earth", pa vidim to doma sve. Več bi odustao, ali sumnjao sam u injektor, ispalo da se sav otopio....,tako da se doma poigram sa Diagboxom, i eventualno provjerim žice oko istopljenog konektora, i sve osigurače.
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Uspješno se vratio sa mora, čekam prijatelja da se vrati sa mora, pa provjerimo sve. Ostalo mi još 500 km do gašenja, ali lako za to...,mogu opet sam resetirati grešku. Čekam i ThinkDiag 2, kupio za 123 EUR sa njihovih stranica. Stvarno odlično radi, mogu je koristiti sa mobitelom ili tabletom, i puno je praktičnija za rad sa vozilom nego Diagbox na laptopu. Ali neka njega.

P.S - malo sam se koristio Android Autom, i Apple CarPlay-om, i malo mi je to nezgodno preko usb kabla. Navodno nakon 2021 se može koristiti beẓ̌ično, pa me zanima dali netko zna u čemu je razlika. Neki dodatni modul, tj. poboljšani modul u NAC-u, ili....!I može li se to nadograditi MacSlavko MacSlavko
 

szahtila

Well-known member
Uspješno se vratio sa mora, čekam prijatelja da se vrati sa mora, pa provjerimo sve. Ostalo mi još 500 km do gašenja, ali lako za to...,mogu opet sam resetirati grešku. Čekam i ThinkDiag 2, kupio za 123 EUR sa njihovih stranica. Stvarno odlično radi, mogu je koristiti sa mobitelom ili tabletom, i puno je praktičnija za rad sa vozilom nego Diagbox na laptopu. Ali neka njega.

P.S - malo sam se koristio Android Autom, i Apple CarPlay-om, i malo mi je to nezgodno preko usb kabla. Navodno nakon 2021 se može koristiti beẓ̌ično, pa me zanima dali netko zna u čemu je razlika. Neki dodatni modul, tj. poboljšani modul u NAC-u, ili....!I može li se to nadograditi MacSlavko MacSlavko
https://a.aliexpress.com/_EGbSfK6
Ja sam to riješio ovim adapterom
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
https://a.aliexpress.com/_EGbSfK6
Ja sam to riješio ovim adapterom
Zanimljivo, nisam znao da i to ima! Čuj, nije da sam nešto oduševljen tim Android Auto forama, ali kčer pati od toga, pa ako bi bilo jednostavnije, tj. bez žice, bar bi bilo praktično! U svojoj verziji opreme imam samo jedan usb utor, koji je zauzet, tako da bi radije neko OEM rješenje, samo neznam što točno da tražim. Nadam se samo neki dodatak, ili novi dio koji bi mogao zamijeniti!

https://a.aliexpress.com/_EGbSfK6
Ja sam to riješio ovim adapterom

-Evo ipak kupio, vidim da je tako najednostavnije riješiti. Moram još ugraditi drugi usb port. Imam uputstva za ugradnju, screenshot...,ali više nemam link, pa tako ni linkove za potreban kabl. Budem nekako riješio

I just found this on AliExpress:
€27.10 | New Carplay Wired to Wireless Android Auto Smart Adapter Plug and Play 5GHz WiFi Bluetooth For Audi Benz Volvo VW Toyota GMC
https://a.aliexpress.com/_Ey2kkLY
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Treba ti ovo.
Ali bi bilo dobro prvo provjeriti ima li tvoj NAC dva USB utora (nemaju svi).
A zaviriti iza možeš tek kad ga izvadiš…

Zgodno je jer ti je onda u jednom utoru USB s MP3 muzikom, a u onom glavnom je bežični CarPlay / AndroidAuto adapter:
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Treba ti ovo.
Ali bi bilo dobro prvo provjeriti ima li tvoj NAC dva USB utora (nemaju svi).
A zaviriti iza možeš tek kad ga izvadiš…

Zgodno je jer ti je onda u jednom utoru USB s MP3 muzikom, a u onom glavnom je bežični CarPlay / AndroidAuto adapter:
Super, hvala. 2017, vjerujem da ima, ali provjerim. Što ovi od 2021 iznad imaju, da odmah imaju bežično. Sama jedinica mora imati neki upgrade,ili sl. I dali vozilu smeta što bežićni adapteri "ostanu non stop pod naponom", bar je netko tako rekao. Nisu to neki potrošaći.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Super, hvala. 2017, vjerujem da ima, ali provjerim. Što ovi od 2021 iznad imaju, da odmah imaju bežično. Sama jedinica mora imati neki upgrade,ili sl. I dali vozilu smeta što bežićni adapteri "ostanu non stop pod naponom", bar je netko tako rekao. Nisu to neki potrošaći.
Noviji sustavi imaju taj komad hw za bežično spajanje već ugrađen u head unit.
Ovaj vanjski koji se dodaje na SMEG+IV2 ili na NAC gasi se odmah po prekidu kontakta i ne crpi bateriju pa ga ne treba iskopčavali iz USB utora. Jednom kad ga staviš i povežeš s mobitelom - zaboraviš da ga imaš!
Kod davanja kontakta za 5-6 sekundi se spaja s mobitelom i imaš podržane aplikacije na zaslonu vozila.
Jedino što tad ne radi je MyCitroen aplikacija na mobitelu. Veza s njom se prekida čim se koristi CarPlay / AndroidAuto…
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Još čekam pristup radioni, da provjerimo žice na AdBlue injektoru. Mislim da je on uzrok svega! Čak su mi i u Citroenu rekli da se dogodi prekid na njima! Samo se nadam da stara šelna drži novi injektor, da nije izgorilo 140 EUR. Kažu da se uvijek stavi nova.

Danas sam poskenirao sa Diagboxom, i more grešaka! Ali sve mogu imati uzrok u lošem spoju na dizni. Bar ove vezane za emisiju, ove oko dizni više ni ne primječujem! Ima ih svakakvih, ove neke oko brisača i slično mi stvarno nisu jasne! Netko spominje neispravnu izmjenu akumulatora i BSI reset, da je potreban prilikom izmjene! Bio sam prijavio novi akumulator kod izmjene!

Ni ova oko FAP-a (P3057)....procjenjeni broj čestica neispravan! Napravio sam izmjenu FAP filtera, e sad dali zbog ove cjelokupne NOX situacije to javlja! P20E8 Urea Fluid Pressure too low također mislim da je zbog nefunkcionalnog AdBlue injektora, a ne spremnika! Neke greške se nakon brisanja vrate! A neke nove nasumične B1328 npr se pojave,nakon ponovnog skeniranja BSI!

Uglavnom uspješno uklonim ograničenje kilometraže, i onda če opet nakon određenog broja kilometara se vratiti na 1100!

Također sam primjetio da mi sada nakon čišćenja filtera prekida regeneraciju na 5%, neide do nule! Dok je bio "prljav", prekidao je na 2%! Jel tu ima neke logike, dali se možemo pouzdati u te brojeve/postotke! Možda i na to utječe cijeli ovaj problem, budemo vidjeli!

Usput, kojim se vi verzijama Diagboxa služite, dali vama prepoznaje sve (ECU, i dr)?
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
DiagBox 9.129 u virtualnim Win10.
Vidi sve ECUe.
Taj 7.83 je na nekoj donjoj granici “vidljivosti” zar ne?
Bome izgleda da je! Imam i verziju 9, ni sam se više nesječam zašto nisam digao do 9! Budem. Koji program koristiš točno, koliko si mu dao diska, i koliko mu je dovoljno memorije za dobar rad
 

Mirage

Well-known member
Kako mogu provjeriti trebam li prijaviti novi akumulator rado bi ga sam mijenjao ali nemam ništa od dijagnostike.
 
Na vrh