Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

Hummer0

Active member
Donator foruma
Pokupio ga u servisu, čišćenje gotovo, još sutra montaža, i reset. Bio je na 50-tak mbar, sada na 14.7 mbar! Kaže da mu je tu negdje vrijednost i kad je nov. Čišćenje 120 EUR.
Jel ti javljao grešku ili si odlučio očistiti zato što je 50%.
moj je na 39% i aditiv je na 152 mL
Fap life je još 2304 km.
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Jel ti javljao grešku ili si odlučio očistiti zato što je 50%.
moj je na 39% i aditiv je na 152 mL
Fap life je još 2304 km.
U aplikaciji (screenshot u prošloj objavi), mi je javljao grešku, koju sam po nekoj logici povezao sa fap filterom, pogotovo kad sam vidio tlak. Moj je prošao FAP life za cca 50 000 km, očekivao sam to uskoro. Nije bio na tabli ništa pokazao, ali sam ga odlučio preduhitriti. Kao da se malo gušio na gasu
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
U aplikaciji (screenshot u prošloj objavi), mi je javljao grešku, koju sam po nekoj logici povezao sa fap filterom, pogotovo kad sam vidio tlak. Moj je prošao FAP life za cca 50 000 km, očekivao sam to uskoro. Nije bio na tabli ništa pokazao, ali sam ga odlučio preduhitriti. Kao da se malo gušio na gasu
Ops nekako sam preskočio taj tvoj opis u čitanju sad mi je sve jasno.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Eto, i to smo konačno riješili! FAP filter montiran nazad, i uspješno kroz Diagbox odrađena "zamjena za novi"! Sva sreca nije trebalo biti online u Diagboxu. Nakon malo više od dvije godine konačno nema više FAP greške. Pri zamjeni je bitno točno odabrati verziju ECU-a od svog motora, inače ne želi napraviti zamjenu (vjerujte provjereno :ROFLMAO:). Bar meni je uvijek ECU "not recognized" pri početnom testu sistema, pa me valjda zato pita koji je ECU prije ulaska u određene dijelove.

Nakon resetiranja sam morao ukloniti preostalu grešku, i nakon toga je više nije izbacivao! U FAP aplikaciji je odmah otišao na nulu, prije reseta nije. Jedino me zbunjuje što je FAP LIFE LEFT sada na cca 112 000 KM, a početno dok je auto bio nov na 175 000 KM. A pod FAP DISTANCE TRAVELLED je i dalje kompletna kilometraža, nije je resetirao, iako je kao stavljen novi! Čak sam ponovo instalirao aplikaciju, kao možda ona zapamtila, ali je nakon instalacije opet ista vrijednost.

Morao sam voziti 10-tak km, dok mi nije učitao vrijednosti "novog filtera", tj. "Deposits in FAP",....i mbar su sad minimalni, ovisno o brzini, startaju opet oko 3mbar. Ostale mi još samo 4 greške za dizne, a to je cca 800 EUR! Poslikao sam neke dijelove u Diagboxu, jer nisam znao da če ih biti bar 10, pri resetu za novi filter. Za večinu stvari, kao npr. zamjena akumulatora, stisneš i gotovo. Ovisno od verzije Diagboxa, tako se i moj razlikuje malo od ovoga sa YouTube-a!



P.S - skinuli smo dovod zraka na turbo, i našli gumeni prsten. Iako pušta/slini od povrata iz poklopca ventila, a nije bilo za naručiti.....,očistili smo dobro, ponovo montirali, i oprali da se vidi ako ponovno pusti! Zasralo pola motora, svuda se razletilo. Uskoro ponovno sve sredim, i tacnu.
 

Prilozi

Pankoz

Active member
Svaka čast na detaljnom opisu.
I mene to čeka jer veliki Picasso je na 265 tkm,i osim što ima konstantnu grešku u vezi sa zamenom DPF-a nikakav drugi problem nemam.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Dobro je izdržao več toliko.Koliko je začepljen, koliki je tlak u leru. Meni je u Diagboxu bacao hrpu greški gluposti....,brisač, mjenjač,....sumnjam na ovakve stvari

 

Pankoz

Active member
Pokušaču večeras očitati vrednosti pa javljam.
Kod mene je već punih 6 i po godina i do sada nikakvu muku nisam imao (pu pu ,daleko bilo) sa njim,osim sa klimom koja je rešena
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Vjerovatno 90% autoput, ili je čišćen prije/mijenjan, a nisu resetirali.Malo mi puno a da nije trebalo ništa. Ili neki rekord:)
 

Pankoz

Active member
Kupljen sa 195 tkm,predpostavljam da je većinom bila vožnja autoputem ili na dužim relacijama.
Da li je menjan pojma nemam,ali čisto sumnjam.
Greškom mu dodah 5 tkm,ipak je na malo preko 260 tkm :cool:
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Moj je 2017, kupljen 04.2023 sa cca 175 000, firma ganjala Osijek-Zagreb. I sad na 214 000 bio 52 posto zapunjen. Ostatak mješovito. Tako da ovaj sa 265 bi trebao biti bar isto minimalno 50-tak.. Osim ako su ga povremeno sa nekim sredstvom možda čistili
 

Pankoz

Active member
hteo sam ja odmah po kupovini da čistim DPF.
Nazvao jednu od renomiranijih firmi koja se time bavi i čovek na prijemu mi kroz razgovor reče da nema nikakve potrebe da se skida i pere DPF ukoliko ne pravi nikakav problem,ali da ako želim i insistiram na tome da nije nikakav problem da oni to odrade.
Posavetovao me da ne "bacam" pare osim ako mi to nije problem.
Poslušah ga tada i evo ćeramo se a da nema problema sa tim :).
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
hteo sam ja odmah po kupovini da čistim DPF.
Nazvao jednu od renomiranijih firmi koja se time bavi i čovek na prijemu mi kroz razgovor reče da nema nikakve potrebe da se skida i pere DPF ukoliko ne pravi nikakav problem,ali da ako želim i insistiram na tome da nije nikakav problem da oni to odrade.
Posavetovao me da ne "bacam" pare osim ako mi to nije problem.
Poslušah ga tada i evo ćeramo se a da nema problema sa tim :).
Naravno, isto i kod mene, čim sam uočio prvi problem, oprao
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
hteo sam ja odmah po kupovini da čistim DPF.
Nazvao jednu od renomiranijih firmi koja se time bavi i čovek na prijemu mi kroz razgovor reče da nema nikakve potrebe da se skida i pere DPF ukoliko ne pravi nikakav problem,ali da ako želim i insistiram na tome da nije nikakav problem da oni to odrade.
Posavetovao me da ne "bacam" pare osim ako mi to nije problem.
Poslušah ga tada i evo ćeramo se a da nema problema sa tim :).
Hmm...
To se može reći i za usisnu granu: ako ne pravi problem ne znači da nije dobrano masna i cca. 50% zaštopana. Motor će biti puno veseliji kad se grana skine i opere, ali ići će i bez toga (dok neki MAF i sl. senzor ne prdne)...
Sjećam se kad sam je na P407 2.0 HDi skinuo (a nije bilo nikakvih problema). To je bilo prljavo za ne povjerovati!
Ova na 2.0 BlueHDi još nije došla na red, ali volio bih to odraditi - da motor lakše diše...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Hm! Greška se vratila, nije mi jasno! FAP filteru je definitivno bilo vrijeme za čišćenje, auto čini mi se lakše diše! Ide kao zmaj, jučer i danas sam napravio oko 800 KM. Vozio ga i 150 km/h, i iako na tabli ništa ne javlja, u aplikaciji se greška vratila! Kad smo skidali FAP, provjerio sam diznu za ubrizgavanje AdBlua, koja se isto povezuje sa tom greškom, bila je savršeno čista, čak mi se činilo i previše! Apsolutno nikakvih naslaga kristalizacije, ni kao nakupina izvana, ni unutar nje! Nadam se da radi. I dalje stavljam aditiv u AdBlue, pa se nadam da je zbog toga. Nismo mogli odvojiti senzore sa Fap filtera, zapekli vijci, pa postoji opcija da su oni možda u kvaru, ili poštopani.....,ali koliko je kemije prošlo kroz filter u pranju, sumnjam da nebi i te nakupine skinulo. Največa poveznica te greške je sa AdBlue tankom, i sa njegovom izmjenom, ali onda uz grešku piše Low Pressure, a ne Detection of a blockage!

Uglavnom budem jedan lijepi dan pregledao kontakte na onim osiguračima na akumulatoru, i to malo počistio. I budem probao uči u trag originalnom senzoru pritiska za AdBlue tank, ali na komad, a ne po 10.....,i naručim, pa ako ikad zatreba!

https://www.alibaba.com/product-detail/10-YEARS-FACTORY-DIRECT-SALE-Urea_1600483969608.html

UPDATE - Upravo naručio originalni senzor, ubacili su opciju kupi uzorak, pa daju na 1 komad. Za prvu naruđbu besplatna poštarina. Sveukupno izađe 22.15 EUR. Bolje da je tu ako zatreba. Doslovno skineš AdBlue tank, rastaviš, otkačiš takav senzor, ubaciš ovaj i gotovo. A oni ljudima mijenjaju cijele tankove za ogromne novce, zbog dijela od 20 EUR! Kažu da se ti tvornički senzori nisu baš pokazali kvalitetni, ali mi je to jednostavnije odraditi, nego postavlati kvalitetni aftermarket izvana na kučište tanka, i sve spojeve izrađivati.


https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=81429
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Upravo su me povratno pitali sa AliBabe koji mi točno senzor treba, 7 ili 13 bara, pa ako netko zna....,molio bih pomoč!

Po francuskom forumu se spominju vrijednosti od oko 6-7 bara, ali neki stavljaju zamjenske i od 10.....,pa nebih volio pogriješiti MacSlavko MacSlavko Milosh Milosh
Upravo našao na forumu,ovaj od 7 je dosta!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Hvala na informacijama, rakonja rakonja!
Nažalost, trenutno od posla jedva stignem pročitati što se pojavi na Forumu, ali ne stignem ništa istraživati…
Ali imam pitanje: s onog linka na Alibabu koji točno dio naručuješ (kako izgleda taj senzor tlaka)? Otvara mi se video s nekoliko razl. proizvoda pa me zanima koji je taj što si naručio.
Uzeo bih i ja jednoga pa neka stoji spreman, ako opet zatreba…
Thx!
 
Na vrh