Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

Hummer0

Active member
Donator foruma
Evo da se pohvalim kakve sam jebene sreče. Nočas krenuli na more. Još jučer preventivno skinemo AdBlue diznu, da je očistim,...ali opet jednostavno prečista, kao da ni neradi. Čak ni nakon 16% nisam uspio natjerati da pokrene prvu regeneraciju nakon čišćenja FAP.

Uglavnom krenem ja u 3 ujutro, i nakon 1 km pali on regeneraciju, reko super. Nije radila minutu/dvije nekako presporo, popale se greške/ upozorenja! Mislim si što sad, popakovani, djeca vesela.....,ma mislim si ja ode na autoput, pa preko Bosne(jako pametno)...,mora biti dobro. Regeneraciju je prekinuo na oko 5%, i nakon nekog vremena stavio domet od 1100 km prije gašenja. Prošao cijeli put, ostalo mi još oko 650, a oko 515 mi treba za nazad.

Naručio diznu tu na otoku, sutra stiže! Cijena sitnica, 155 EUR original, dao mi 20 % popust za keš. Najgore od svega nisam prvi puta ponio Diagbox. Dogovorio sa lokalnim majstorom kad stigne da postavimo,i resetiramo. Nagovara me da mi isključi AdBlue za 350🤣! Oprao FAP, stavljam novu diznu, stiže novi senzor za tank, ni lud sad.

Vjerujem da nemože ubrizgati AdBlue, pa je zato greška. Temperatura u FAP-u bila skoro 600. Mislim da AdBlue pomaže da se proces obavi na nižoj temperaturi, a Aditiv za sagorjevanje, ili obrnuto. Piše i da trebam dosipati AdBlue, ali nedavno sam 10 litara, tako da to ignoriram. I da, preko aplikacije nemogu trajno ukloniti grešku.
Ja sam ugasio ADBlue odavno i normalno radi regeneraciju mislim da mi nikada nije prešlo 560 C
https://citius.hr/clanak/8/dpf-fap-off-adblue-scr-off-egr-off-flaps-tva-off
Ovdje sam ugasio brzo je čovjek napravio jedino ne znam koja je sad cijena. Lokacija Zagreb.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ja sam ugasio ADBlue odavno i normalno radi regeneraciju mislim da mi nikada nije prešlo 560 C
https://citius.hr/clanak/8/dpf-fap-off-adblue-scr-off-egr-off-flaps-tva-off
Ovdje sam ugasio brzo je čovjek napravio jedino ne znam koja je sad cijena. Lokacija Zagreb.
Budem vidio dugoročno. Sad mi je cilj doći na kraju doma, a kratak sam za nekih cca 300 km dometa. Vjerujem da je AdBlue dizna, jer je prečista, stara, puno km, a par dana ranije sam je kroz Diagbox probao testirati, i reklo je da osluškujem zvuk/aktivaciju, i onda izbacilo grešku. Budem je postavio, i samo se nadam da če uspjeti poništiti greške. Najgore što se tada može dogoditi je da se vrati greška, ali onda nadam se opet imam 1100 km na raspolaganju.

Gledam sad ovu zadnju, jedinu grešku bar u aplikaciji, na ovom forumu....,korodirala elektronika.Kad smo skidali fap, držali to u ruci, nismo ni znali što je.

https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=72552

Ali kod francuza nema logike,greška sa diznom može izbaciti neku 10-tu grešku
 

Pankoz

Active member
Skoro pa sa sigurnošću mogu da ti prenesem da taj problem u vezi sa kilometražom koju možeš preći je da kada pređeš taj limit možeš i dalje da voziš,ali kada ugasiš automobil onda više nećeš moći da ga startuješ.
Da li nakon toga može dijagnostikom da se obriše greška pa opet u krug nisam siguran.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ipak 147 EUR, nije znao, na originalne dijelove 5% max. Pregledavam more foruma sa tom greškom, čak i kod Forda. Ljudima uzimaju more novaca, mijenjaju NOX senzor, AdBlue tank, žice, i večinom ne riješe. Nekom su nakon 2000 EUR nakon 3mj i ponovne greške mijenjali diznu. S obzirom da je prije pokazivao detekciju blokade, i da mi se to vračalo i nakon čišćenja filtera, a nije uz grešku Low Pressure, što bi skretalo pažnju na AdBlue tank, i uzimajući u obzir da je AdBlue dizna "sumnjivog izgleda", i da je preko Diagboxa nisam uspio testirati, stavljam sve novce na nju, pa bumo vidjeli oko ponedjeljka. Bome aktivan odmor u svakom pogledu. Jučer i petu probio na stijenu. Recimo da mi jučer nije dan. A svoj Diagbox nemogu prežaliti.
Skoro pa sa sigurnošću mogu da ti prenesem da taj problem u vezi sa kilometražom koju možeš preći je da kada pređeš taj limit možeš i dalje da voziš,ali kada ugasiš automobil onda više nećeš moći da ga startuješ.
Da li nakon toga može dijagnostikom da se obriše greška pa opet u krug nisam siguran.
Dobro, i to mi puno pomaže!
 

Prilozi

Pankoz

Active member
Taj njihov "majstorluk" u servisima,posebno ovlašćenim se u poslednjih desetak godina uglavnom svodi na zamenu delova i celih sklopova novim delom.
Neće da se pozabave da li mogu da poprave,očiste i sl. već ceo novi sklop,pa ako nije menjaju sledeći deo na kojeg posumnjanju.
Sve to naravno ide na račun vlasnika vozila...
Jebem ti takav majstorluk 😡
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Prije sam se više brinuo oko auta, sad samo gas u pod i prst u uho. Falilo aditiva, na moru u servis i riješio. Na prošlom autu sam skužio, da što više znam auto, i što ga više pazim, to je gore. Redovno održavanje prije svega, a sve ostalo kad bude, bit će.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Obavio posjet majstoru, čovjek me odmah primio. Odličan čovjek, ovo mu je dodatni posao, skromna garaža, ali se u njoj radi, na kanalu. Ruke stalno prljave, ne štedi ih.

Uglavnom, nevjerovatno! Sišao dolje, skinuo tacnu, kaže ovo ti se klima, i sve se istopilo! Ja čujem ronda, ništa ne kužim na što misli. Uglavnom, kad mi je nekidan doma, majstor u servisu doma pomagao, nakon što sam očistio diznu (bila kao nova), on je montirao. Na kraju ispalo da nije stegnuo jedini vijak na njoj. Kako nije bila stegnuta, ispušni plinovi izlazili ispod nje, i otopili je. Konektor otpao, sve se otopilo. Pretpostavljam da zato deNOx nije imao komunikaciju sa kompletnom sistemom.

Stavio novu, STEGNUO, ubo konektore, i vratio tacnu. Uzeo dijagnostiku, i pokrenuo inicijalizaciju nove dizne. Neke greške su nestale, neke nije mogao obrisati. Rekao sam mu da sam čitao na forumu da nakon promjene dizne, treba proči jednu regeneraciju. Da tek onda sistem zna dali je sve uredu. A i deNOX se pokreče tek na visokoj temperaturi. Tako da smo se dogovorili da malo probam voziti, pa se vratim ako zatreba. Uzeo mi 40 EUR.

Kad sam krenuo, vratila se greška Engine fault-Repair Needed, i Emission Fault. Više ne traži da dosipam AdBlue, i nema ograničenja dometa. Zasad. Fali mi oko 5 posto do regeneracije, pa vidim za dan dva.

On radi i gašenje sistema. Pokazao mi dosta kompjutera od vozila. Naruči kaže sa eBay-a ecu kao za njegovo vozilo, po broju sa naljepnice, prekuca ga sa modificiranim, tako da ima i originalni, i modificirani ecu.

Budem vidio što sve treba nabaviti (konektor,program), i gdje se, i za koje novce može kupiti softver od vozila sa isključenim opcijama, pa eventualno probam.

P.S - njegova dijagnostika me oduševila, uređaj i program na tabletu(njegovom), lete. Ima podršku za puno vozila, a brz je nevjerovatno. Ima iste opcije kao Diagbox. Kaže da je platio 400 na eBay-u, ali vidim da ih je bilo i povoljnije. Poslikao sam vam da znate koja, ja ju uzmem čim naletim povoljnije.
 

Prilozi

Na vrh