C5 X7 2.0 HDI 120KW AT New Business

Brruno

Well-known member
Ma dok su ovakvi kvarovi,ne zalim se. Bitno mi je da me nikad ne ostavi na cesti,sve drugo me ne briga puno osim ako je neki preskup kvar koji ce me iz inata natjerat da ga prodam pa makar kupio fiata nakon njega.

Ima li kakav Volvo da moze zamijeniti C5 po gabaritima i udobnosti? Ne pratim bas Volvo scenu

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Milosh

Test
Ima li kakav Volvo da moze zamijeniti C5 po gabaritima i udobnosti? Ne pratim bas Volvo scenu
Moj S60 ima jako tvrd ovjes, ali jako udobna sjedišta (kožna sa grijanjem, bez hlađenja).

A kolega ima S80 (FL, kao ovaj ispod u videu) i njemu je ovjes jako udoban, a isto kožna sjedišta (sa grijanjem i hlađenjem). Još, za razliku od mog, tepisi su mu super debeli, kao u nekom Rolce-u. :) Baš je udoban.

Tako da, ima ih jako udobnih, a ovaj je baš moćan, kao tvrđava na cesti.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=IpFHUmyxusk[/ame]


Ako ti ovaj izgleda staromodno, imaš S90. :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
S60 možda, mrvicu je kraći. Udobnost hidraulike nema, ali generalno su udobni auti :)

Milosh, tvoj je na serijskom ovjesu?
 

Brruno

Well-known member
Svak cast volvu,ali eto gledao malo cijene i modele, sve mi nekako stari dizajn osim ovih skupih [emoji3][emoji3].
 

Milosh

Test
Milosh, tvoj je na serijskom ovjesu?
Nisam ni sam siguran. Ovjes jeste fabrički, ali mislim da nije standardni kao kod većine S60-ki. Moj je DrivE verzija, a njih odlikuje manji CO2, manja potrošnja, i malo je niži od standardne verzije S60 (zbog manjeg otpora vazduha). Znači opruge su mu kraće i vjerovatno su i amortizeri drugačiji, ali vjerujem da je i tvrđi od običnih S60 (jer je stvarno tvrd, ali sjedišta su super udobna pa je opet sve ukupno udoban).
 

Brruno

Well-known member
Danas sjeo u s60. Udoban, dobar ,plastike ne krckaju ali nekako je premali za obitelj ili se meni cini? Trebam jos s80 pogledat
 

Milosh

Test
ali nekako je premali za obitelj ili se meni cini
Ne znam, to je stvar ličnog doživljaja i mišljenja. Meni je za sada dovoljan (ja, supruga i dvoje male djece), ali bez prevoženja kolica i tako nekih kabastih stvari. Ako imamo baš previše stvari onda je gore kutija. Da je malo manji, i meni bi bio premalen, ali za sada je taman. Meni se npr. u odnosu na C5 sviđa što je kraći pa mi je ljepše i zgodnije ga voziti, naročito po gradu. Mislim da je S80 veći i od C5.
 

Brruno

Well-known member
Konacno lezaj desnog prednjeg kotaca prozujao do kraja. Ja sam slab na zvuk, i cuo da nesto ne stima s "tisinom" ispred pa kum preporucio jos koji kilometar da utvrdi jel do guma ali da ne vozim daleko. Pocelo je sve jace zujat i nakon zamjene, opet slatka tisina . Idemo dalje :)

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Brruno

Well-known member
Jel zna netko jel treba provjeravati aditiv za fap ili samo ga mijenjati svakih 100000km? Postoji li kakvo upozorenje ako zafali tog aditiva?

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Upalit ce ti: particle filter level to low repair needed, i lampicu service! Dospeš aditiv, 4l je rezervoar nemoraš toliko usut, ja sam usuo dva litra ali i u diagnostici moraš ukucat da je usuto i koliko.. litar aditiva je 400 i nešto sitno kuna ;)
 

Brruno

Well-known member
Mali update
Napravljen komplet veliki i mali servis na 192k,plus zamjenjena oba selen bloka, mogli su oni jos izdrzat jer se ne cuju puno ,ali rekoh mijenjaj i miran sam. Aditiva ima jos litra i po pa cu ga dodat tek pred ljeto. Ajmo dalje .

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Brruno

Well-known member
Jucer pukla guma lupio u kamen na cesti da izbjegnem majmuna koji krati zavoj. Cak ni to nije problem,zaboravio na njega cim sam poceo skidat serafe s felge jer mi na petom pukne ključ?? :surprised: . Znam da sam jak ali ne toliko. Jel moguće da su ključevi u opremi toliko nekvalitetni? Naisao jedan lik s picassom ja ga zaustavim i pitam ima li mozda kljuc 19 za felge on se nasmije i kaze "sigurno ti je puknuo jer su inače smeće ti ključevi" . Izvadi neku mrcinu od ključa i skine seraf u 5 sekundi.
Da skratim, imate li kakvu preporuku za kljuc 19 za auto da ne kupim opet nešto nekvalitetno da sam bar miran ako se desi da mi ikad zatreba rezervni kotač?
 

diegos

Well-known member
Da se nadovežem, imas i onih u obliku X. I na svakom kraju druga velicina. Kad mi je jedan vulkanizer stegnuo kotace, morao sam stavit metalnu cijev od 1m kao polugu na taj kljuc koliko je jako bilo pritegnuto. Mislio sam da ce puknut ali nije :) Ovaj kljuc vozim uvijek u autu obavezno
 

Dalibor

Dado Tornado
imaš u Pevec/Bauhaus/slično one teleskopske sa obično duplim nastavcima... meni se pokazali odlični.
Obično su do 100kn
Ovaj:
sa njima treba biti oprezan. pigaju se na većim kotačima, ili kada je prezategnuto. možda bi mogli biti u redu za male vijke. treba provjeriti na pakiranju za koliko je Nm, ako je do npr. 120, bolje izbjeći

imas i onih u obliku X
uvijek nakon vulkanizera sa takvim otpustim, i onda zašarafim sa onim kojeg sam dobio uz auto, jer bi inače teško odšarafio negdje uz cestu
 

Cutac

Prèkaroš
Ako kotače montira sivonja sa pištoljem, ništa bez breaker bara ili nekog cheatera.
Lani na Insigniji nije išlo križnim ključem, kratkim breakerom, išlo je tek kad smo nasadili čeličnu cijev na kratki breaker.
Još jedna bitna stvar jest da se vijci/navoji namažu nekim anti-seizeom, tipa bakrena mast. Onda je odšarafljivanje i skidanje kotača pjesma. Također i dosjed na disku/bubnju treba namazati da se kotač ne zapeče.
 
Na vrh