C5 X7 2.0 HDI 120KW AT New Business

Profiler07

Well-known member
Pa zato i pitam jer sam nasao set zupcastog(apsolutno sve sto ide:set zupcastog sa vodenom + set mikro remena sa vagom i remenicom alternatora) i sve to za 180€
 

Brruno

Well-known member
PA audijelovi mi ponudili komplet original za 1800 - 20% sto ispada malo ispod 200 eura. Jel ide u pravilu sve što si naveo i u original kompletu ili samo set zupč s pumpom?
BTW što se jamstva tiče,lako za jamstvo ako pušta pumpa i slično ali ako remen pukne (mala vjerojatnost naravno), mislim da će manji problem biti jamstvo.
 

Profiler07

Well-known member
Ne znam sta ide u originalu,jer mi je prilikom kupovine auta ovlasteni servis uradio veliki servis.U servisnoj pise samo vodena+set zupcastog i radjen je na 153000km,vjerovatno nije radjen remen radilice i klackalica jer mi je ona vec dobila lufta i zbog toga sam planirao odraditi uskoro sve ovo.Auto sad ima 222000km
 

Brruno

Well-known member
Evo pitao sta je u original paketu, nema ovoga - "set mikro remena sa vagom i remenicom alternatora" . To ide dodatno ,košta oko 500kn. BTW,pitali su me šta je ta "vaga" ,rekoh nemam pojma :D
 

Brruno

Well-known member
Malo kvalitetne plastike na C5. Kao da me čuo kad sam pljuvao po plastici pa odlučio otkazat. Moja žena od 160cm izgleda ima snagu kao Dwayne The Rock. Ili je loša plastika? Nisam siguran. Ustvari jesam. Shame on you Citroen.
Odlučio sam mijenjat obje obloge,vozačka i suvozačka , vozačka iz razloga što ne mogu gledat one ogrebotine na plastici. Naravno da ne možeš mijenjat samo plastike, ne bi bilo ok da bude tako lako. Odsada šutim u vezi mana c5ice,inače će redom sve početi. :)
vrata.jpg
 

Brruno

Well-known member
Ovo baš ruši kompletni dojam o autu, sve ok, i onda sjednes i uhvatis tu plastiku, krcka. Uzas, Na BX-u je izrađena u komadu, ništa ne krcka. Trebaju malo pogledat 30+ godina unazad.
I na DS5 krcka! Svaki put kad uhvatim ručku da bih zatvorio vrata, muka me hvata! Auto od 46.140€ (2015)?? Eh...
Plastike na vratima i oko mjenjača , te koža na sjedalima su najgora stvar na tom autu. Na stranu kilometraža i habanje koje se tretira kao normalno ali to nije stvar habanja jer je to baš loš materijal i to se vidi i na novom autu. Svaki put kad sjednem u auto ne mogu se načuditi kako su ustvari najskuplji dijelovi u tom autu najgore kvalitete. Koža je ljepljena i nije šivana i baš je loša. Puca po rubovima vozačkog i suvozačkog sjedišta na autima čiji su vlasnici malo teži. Plastike se gule ili pucaju,imaju nekakav gumeni premaz koji se guli i izgledaju kao da se vlasnik uopće ne brine o autu. Šteta, auto totalno izgubi sveukupni dojam i nakon s guštom odvoženih parsto km u komadu razočaraš se čim uhvatiš ručku vrata da bih izašao iz auta.
 

Cutac

Prèkaroš
Tak je na VTS isto koža ljepljena. Rado bih promijenio onaj nagužvani dio i malo već rascufanu alkantaru, ali morao bih novu sjedalicu raditi. A to nitko neće. Tak da, ****ina. Hvala, Citroen.
 
Na vrh