C5 X7 2.0 HDI 120KW AT New Business

Brruno

Well-known member
Čvrst je nosač i jedan od rijetkih koji se stvarno "zalijepio" za cockpit od c5. Inače se svi odlijepe za 2 minute i moralo je na staklo. Ovaj je stvatno čvrst, nisam probao baš gurati da probam dokle ide :) ali nije dosad mrdnuo. Držim palčeve da guma traje što dulje i da ne popusti :)
 

Hrvoje Marin

Active member
Čvrst je nosač i jedan od rijetkih koji se stvarno "zalijepio" za cockpit od c5. Inače se svi odlijepe za 2 minute i moralo je na staklo. Ovaj je stvatno čvrst, nisam probao baš gurati da probam dokle ide :) ali nije dosad mrdnuo. Držim palčeve da guma traje što dulje i da ne popusti :)
molim URL otkud je
 

Brruno

Well-known member
Pitanjce za znalce. U zadnje vrijeme mi se češće javlja ona poruka za oprez zbog šanse za začepljenjem DPF-a. Ispušem ja to na autocesti, sada mu treba duže neko inače, zadnji put sam trebao odvoziti poštenih 300km i 2-3 puta po 20 minuta na 3-35k okretaja na autocesti prije nego se ugasilo. Jel vrijeme za čišćenje DPFA ili dodavanje 1L tekućine može riješiti problem? Ima 230tkm i otkad sam ga kupio s 140tkm nisam dodavao tekućinu za DPF. Doduše nije tražio na ekranu ali je danas teško vjrovati bilo kome i biti uvjeren da je prijašnji vlasnik dodavao tu tekućinu ili samo namignuo mehi da upiše u diagbox da je dodao :). Ne znam uopće šta se dešava ako fali aditiva ? Ako traži čišćenje ,ima li netko preporuku za područje Istre i Zagreba?

Valja li šta ovaj? http://noncarbon.eu/noncarbon/ciscenje-dpf-filtera-cestica/
Ne bih čistio kod svakog,radije dam malo više €
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Obavezno ga daj skinuti i pošteno očistiti (kemijski + voda + sušenje), dodati aditiva i resetirati intervale DiagBoxom.
Čudi me da je originalni DPF izdržao do te kilometraže bez čišćenja…
Meni su na P407 to odradili u ovlaštenom (PromoAuto) za 1000-1500 kn (ne sjećam se više). Ugl. postotak čađe u DPFu je s 87% pao na 14%.
 

Brruno

Well-known member
Obavezno ga daj skinuti i pošteno očistiti (kemijski + voda + sušenje), dodati aditiva i resetirati intervale DiagBoxom.
Čudi me da je originalni DPF izdržao do te kilometraže bez čišćenja…
Meni su na P407 to odradili u ovlaštenom (PromoAuto) za 1000-1500 kn (ne sjećam se više). Ugl. postotak čađe u DPFu je s 87% pao na 14%.
Od prosinca do danas sam se iživljavao na njemu kao na stojadinu, 1-2-3 , 250km u 4 brzini u komadu, preticao, gazio gas, RV-ZG-RV na 3500 okretaja ,i valjda se uplašio pa šuti već jedno vrijeme. Skoro 240000km ,idemo dalje :D .

BTW, zna li netko nekog tko zatamnjuje stakla na C5? Koga god pitam:
-Jel to onaj s kur*evim stražnjim staklom?
-Da
-Odjebi ti i auto.
 

Citron

Active member
Ima i u okolici Zagreba ako ćeš dolazit koji put naručiš se, dečki to riješe kroz par sati (ja svojeg dovezao u 9, u 14 ga pokupio)
 
Na vrh