Napokon gotovo!
Nije bilo jednostavno ali uspio sam.
Evo cijele priče..
Namjeravajući izrezivati onu plastiku, nekidan sam prvo skinuo tu svoju plastiku sa branika, otišao na dizalicu kod lokalnog majstora u komšiluku i za 10 min. sve gotovo.
Kad sam stigao, pogledam malo one crne plastike koje drže hrom cijevi i ovu plastiku sa branika, i čini mi se da to nešto ne paše.
Drugi dan odem da to detaljno ispitam, i baš se razočaram.
Baš ništa ničemu ne odgovara. Crne male plastike koje drže hrom se ne mogu staviti na moju plastiku od branika. Moja plastika je sa zadnje strane jednostavno skroz drukčija od one sa slika sa service-a. Onda, crne male plastike su nekako niske, kad se stave tamo gdje bi trebale stajati, rupe za hrom cijevi su 10 cm više nego što bi trebale biti. Dalje, čak i onaj postojeći otvor za roru na lijevoj strani (onaj po kojem sam trebao praviti šablon) je premalen za nju. Morao bi se proširiti 1-2 cm.
Evo kako izgleda kad se rora stavi u taj otvor:
Nazovem čovjeka od koga sam uzeo rore, pitam ga da li može da mi da broj od čovjeka koji je od njega kupio branik (u nadi da taj nema V6 i da mu treba obična plastika na braniku, te da bi pristao na zamjenu), ali on mi govori da je kupio baš neko sa V6 i to iz Hrvatske.
Međutim, kaže on da će provjeriti sa svojim kolegom da li on to ima.
Kasnije u toku dana šalje slike originalne velike plastike od V6 i malih plastika koje drže rore, sve onako kao na slikama sa service-a. Dogovorimo se oko cijene i on to pošalje idući dan.
Ovako izgleda taj komplet koji je stigao:
Male plastike na svom mjestu:
Poređenja radi, prvo slika male plastike koju sam prethodno nabavio od karavana na mjestu originalne, a zatim slika poređenja te dvije plastike, očigledno je koliko je ova ''prava'' veća:
I na kraju, poređenje moje originalne plastike i ove od V6:
Postoji još jedna razlika, ovaj plastični jezičak na sredini, koji se veže na lim ispod rezervnog točka je kod V6 verzije znatno kraći:
Zatim sam pristupio ugradnji. Kako nisam imao dobar izbor vijaka, snašao sam se. Prvo sam privrnuo hrom rore za male plastike. Koristio sam M6 vijke, stavio ljepilo da ih osiguram (tu nema matica) i dobro stegao:
Ovako izgledaju s prednje strane:
Zatim sam crne plastike pričvrstio za veliku plastiku, tu sam malo kuburio sa vijcima, različiti su, ali drže dobro i ne vide se.
Na gornjoj strani se vežu pomoću tri vijka uvrnuta u plastiku a na donjoj strani sa dvije pop nitne (tako je barem originalno). Pošto nisam imao pri ruci kliješta za nitne, i tu sam stavio M6 vijke i sigurnosne matice. Njih ću kasnije zamijeniti pop nitnama, jer se glave vijaka malo vide kad se bolje pogleda.
Prvi pogled s prednje strane na montirane rore:
Zatim sam morao proširiti rupe za senzore. Ovaj V6 je imao fabričke senzore pa sa druge strane ima imale plastike koje su zavarene za veliku plastiku i drže senzor i kablove. Rupa je bila 18 mm a meni je trebala 21. Proširio sam ih pažljivo dremelom i onim okruglim nastavkom sa šmirgl papirom. Stavio senzore i provukao kablove.
Tada sam prvi put približio sve komplet braniku i primjetio problem. Crne plastike koje drže rore imaju jedan dio koji prelazi gore preko ruba velike plastike. A kod mene najviša plastika mora biti ta velika plastika, da bi se to uklopilo na branik. Očigledno je kod V6 i sam branik tu dole drukčiji (baš su morali sve drukčije napraviti). Taj komad plastike jednostavno smeta. Pored toga, vijcima koji drže te plastike smetaju djelići plastike branika. Shvatio sam da ću to morati izrezati i dobro sve provjerio nekoliko puta.
Na braniku sam obilježio područja koja ću morati odsjeći. To su mali komadi plastike, kao U profil, sa donje strane. Èak i da cijeli poduhvat nije uspio, njihovo odsustvo sa branika ne bi predstavljalo problem da se stara plastika vrati na branik.
Odrezao sam to ručnom pilom, ovako je izgledalo nakon rezanja jednog djelića:
Zatim sam dremelom odrezao komad malih plastika sa gornje strane, onaj što viri preko crne plastike i smeta. Ovo nije problem jer nisam odrezao ni jedan dio koji drži samu plastiku, već to sve dođe kao višak.
Odrezani komad:
Nakon malo dotjerivanja provučem kablove u gepek i pokušam ''nabaciti'' to sve na branik i vidim da sve odgovara, ali desna rora je malo predugačka i udara iza u lim koji okružuje rez. točak. Shvatim da mi za to treba brusilica koju nemam, te ubacim sve u auto i ponovo do obližnjeg servisa. Tamo se mislim za koliko da skratim tu roru (ne može se baš tačno ocijeniti), 15 ili 20 mm, i odlučim se za 20 mm.
Nakon odrezivanja tog komada rore bez ikakvih problema spojimo plastiku i branik i sve sjedne na svoje mjesto. Sve kopče uhvate kako treba, i zavrnemo sve vijke. Onaj jezičak nisam nigdje spojio, stoji onako, vidjeću šta ću s njim uraditi kasnije.
Ona desna rora koju smo skratili dolazi tik do onog lima koji joj je i smetao, možda je čak i naslonjena na njega. Da sam je skratio za 15 mm morao bih ponovo.
Auspuh nisam morao dirati, staje cijeli u lijevu roru i završava 1 cm od lima.
I još jednom kako to sve izgleda:
Pouka priče: kod V6 i kod ostalih motora se sve razlikuje, branik, donja plastika, lim na koji se kači onaj jezičak. Ko hoće ovo da radi najlakša opcija je da nabavi komplet branik sa svim dijelovima. Može se i ovako ali ima malo posla. Dalje, postoji razlika između V6 limuzine i V6 karavana. Drukčiji je branik, donja plastika, i male plastike.