C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Pavel

Lepi™
Nemam ni ja lajsne na prozorima Confort+ oprema (Confort i hrpa paketa sa strane). Namjeravao sam ih staviti jer vizualno dignu auto, zvao ovlašteni, lijepo popričao s čovjekom i onda mi je objasnio zašto to nije dobra ideja. :D Da je auto mlađi da, ali s obzirom da sam u nepunih godinu i pol nabio skoro 80.000km i da sad ima blizu 230.000 pitao me koliko mi se isplati sad uređivati auto.

Zaključih da ne isplati, uredno održavanje i vozi dok ide.
 

Milosh

Test
Ma da, ni meni se ne da puno ulagati u auto u smislu novca, a auto mi ima puno manje km i možda će imati polovinu tvojih km kad ga budem prodavao. Nije mi teško ulagati ako to zahtjeva više rada a ne previše para (u smislu nekih sitnijih a ne skupih detalja), ali neću ulaziti u neke skupe zahvate. A nadam se da neću ni morati. :D
 

Spawn

Well-known member
Pavel ovisi koliko dugo ces ga imati. ja necu ulagati toliko u njega osim kvalitetnog odrzavanja i mozda pokoja sitnica. Npr cekam kljuceve da ugradim BT straming u rneg. Zelim imat pa cu si ugraditi. Vise je vrijeme nego novac. Bt modul kosta 8 usd
 

Doomsday

U prolazu...
Je, a čuj, meni su se polako počela gadit novija vozila, pun kua elektronike, filtera, svega i svačega...

Razmišljam riješit se ovog mog 2012 Fiat Bravo 1.6 JTD dok još nešto vridi, i uzet Fiat Stilo 1.6 16V pa ubacit plin...

Je, starije auto, moraš održavat, ali za praktički iste ili manje vanjske gabarite ima pun kua više mista unutra, manje elektronike, nepoderiv motor...

To bi bilo bolje rješenje, čak i na duže staze...

Valjda...

:D

P.S. Ups... Sorry Miloshe na totalnom OT... :oops:
 

Milosh

Test
E, a ako ste kao ja i planirate autima biti zadnji vlasnik, onda ne ulažeš u auto nego trošiš na sebe :D
Jeste, ali i kad ulažeš u auto koji ćeš voziti samo 5 god. opet ulažeš u sebe, tj. za sebe, da tebi bude bolji/ljepši/tiši itd. dok ga voziš. Teško je išta možeš uložiti a da ti se to isplati kod prodaje.

A šta, prema tome što pišeš ispada da nikad ne misliš prodati ni jedan od ta dva auta?
Šta nije VTS triba bit tu kratko, dok se izguštaš, a onda prodaja...? :thinking:

:D
Da, to je bio plan. :)
 

Milosh

Test
Jedno pitanje...

Juče sam vozio kući (put od 300 km i 4.5 sata vožnje), u toku cijelog puta sve normalno što se tiče temperature vode i ulja.

Nakon 3 sata vožnje stanem na mjestu gdje nema nikoga da nešto uzmem, i osjetim napolju pored auta baš jak miris ulja koje gori. Miris je isti kao iza nekog starog auta koje troši puno ulja i baca skroz bijeli dim. Kod mene se dim uopšte ne vidi.

Èak je i ventilacija uvukla taj dim pa su ga supruga i djeca osjetila unutra.

Dignem haubu i prosvijetlim telefonom, ne vidim ni taj dim ni nešto neobično. Inače mi malo slini na desnoj strani glave (brtva dekla), ali to je jako malo, a ispod toga je radilica, nema ništa tako vruće što bi moglo ispariti ulje.

Èim sam nastavio vožnju dim u kabini je nestao.

Dalje u toku vožnje sam opet morao stati na pola minute i opet se osjetio dim u kabini, ventilacija ga uvlači odnekud.

Kad sam stigao, opet dignem haubu i dobro sve pregledam, nigdje ni traga ulja ni dima.

Kontam da je jedina stvar tako vruća da može ispariti ulje sama izduvna grana, ali ne znam otkud ulje na njoj. Šta mislite?
Moraću negdje dignuti auto i pogledati ima li tragova ulja na motoru.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako je brtva glave pustila na jednom. Mjesfu, ne vidim zasto ne bi i na drugom. Ali ne znam jel grana takva da bi sa spoja glave do nje curilo. Prije bih rekao poklopac ventila. Di je tebi ispusna grana, naprijed?
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Najvjerojatnije je ulje nekako doslo do grane auspuha! I ja se kanim odavno dici auto i pogledat gdje bali jer su me zadnji put u ovlastenom upozorili da ima malo ulja na motoru al da neznaju odkud... doduse necujem izgaranje jedino mi javlja kad duze ostanem parkiran u strani "top up engine oil" al na sipki se nebi reklo da ga fali! Pali li se kod tebe lampa kad izmedju promjena ulja da ga nadolijes! I jel taj senzor negdje u karteru?
 

Milosh

Test
Treba mi vaše mišljenje vezano za skraćivanje one cijevi auspuha.

Dužina slobodne cijevi između zadnjeg lonca i hrom ukrasa je samo 25 mm. Ako bih odrezao tu odmah iza hrom ukrasa, ostalo bi tako, možda 22-23 mm.

Je li to premalo? Znam da neće na zvuk uticati, ali pada mi na pamet da neće onda u nekim ekstremnim slučajevima voda ulaziti u zadnji lonac (zapljuskivanje pri vožnji).

Druga opcija je da je odrežem malo dalje, čim uđe u hrom ukras, ali onda bih je morao odrezati ukoso.

Evo na slici sam kotirao tu dužinu cijevi, i vidi se kako to sad izgleda.

 

Cutac

Prèkaroš
ali pada mi na pamet da neće onda u nekim ekstremnim slučajevima voda ulaziti u zadnji lonac (zapljuskivanje pri vožnji).
Ma kakvi, imaš zrak koji ide iz auspuha i tu sitnu maglu će ili osušiti ili joj vjetar neće dati u auspuh.
Više vode uđe(tj. nakupi se) kondenzacijom nego izvana. Što misliš koliko je onda trebalo ulaziti dok si imao golu cijev okrenutu prema dolje? :)
 

Milosh

Test
Pa kad je cijev cijela i oborena prema dole, voda lakše ulazi u nju ali nema šanse da dođe do lonca. A ovako možda može i ući u lonac, zato pitam, na to mislim.
 
Na vrh