C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Napokon gotovo!



Nije bilo jednostavno ali uspio sam.

Evo cijele priče..

Namjeravajući izrezivati onu plastiku, nekidan sam prvo skinuo tu svoju plastiku sa branika, otišao na dizalicu kod lokalnog majstora u komšiluku i za 10 min. sve gotovo.

Kad sam stigao, pogledam malo one crne plastike koje drže hrom cijevi i ovu plastiku sa branika, i čini mi se da to nešto ne paše.

Drugi dan odem da to detaljno ispitam, i baš se razočaram.

Baš ništa ničemu ne odgovara. Crne male plastike koje drže hrom se ne mogu staviti na moju plastiku od branika. Moja plastika je sa zadnje strane jednostavno skroz drukčija od one sa slika sa service-a. Onda, crne male plastike su nekako niske, kad se stave tamo gdje bi trebale stajati, rupe za hrom cijevi su 10 cm više nego što bi trebale biti. Dalje, čak i onaj postojeći otvor za roru na lijevoj strani (onaj po kojem sam trebao praviti šablon) je premalen za nju. Morao bi se proširiti 1-2 cm.

Evo kako izgleda kad se rora stavi u taj otvor:



Nazovem čovjeka od koga sam uzeo rore, pitam ga da li može da mi da broj od čovjeka koji je od njega kupio branik (u nadi da taj nema V6 i da mu treba obična plastika na braniku, te da bi pristao na zamjenu), ali on mi govori da je kupio baš neko sa V6 i to iz Hrvatske.

Međutim, kaže on da će provjeriti sa svojim kolegom da li on to ima.

Kasnije u toku dana šalje slike originalne velike plastike od V6 i malih plastika koje drže rore, sve onako kao na slikama sa service-a. Dogovorimo se oko cijene i on to pošalje idući dan.

Ovako izgleda taj komplet koji je stigao:







Male plastike na svom mjestu:





Poređenja radi, prvo slika male plastike koju sam prethodno nabavio od karavana na mjestu originalne, a zatim slika poređenja te dvije plastike, očigledno je koliko je ova ''prava'' veća:





I na kraju, poređenje moje originalne plastike i ove od V6:



Postoji još jedna razlika, ovaj plastični jezičak na sredini, koji se veže na lim ispod rezervnog točka je kod V6 verzije znatno kraći:



Zatim sam pristupio ugradnji. Kako nisam imao dobar izbor vijaka, snašao sam se. Prvo sam privrnuo hrom rore za male plastike. Koristio sam M6 vijke, stavio ljepilo da ih osiguram (tu nema matica) i dobro stegao:



Ovako izgledaju s prednje strane:



Zatim sam crne plastike pričvrstio za veliku plastiku, tu sam malo kuburio sa vijcima, različiti su, ali drže dobro i ne vide se. :D





Na gornjoj strani se vežu pomoću tri vijka uvrnuta u plastiku a na donjoj strani sa dvije pop nitne (tako je barem originalno). Pošto nisam imao pri ruci kliješta za nitne, i tu sam stavio M6 vijke i sigurnosne matice. Njih ću kasnije zamijeniti pop nitnama, jer se glave vijaka malo vide kad se bolje pogleda.

Prvi pogled s prednje strane na montirane rore: :cool:



Zatim sam morao proširiti rupe za senzore. Ovaj V6 je imao fabričke senzore pa sa druge strane ima imale plastike koje su zavarene za veliku plastiku i drže senzor i kablove. Rupa je bila 18 mm a meni je trebala 21. Proširio sam ih pažljivo dremelom i onim okruglim nastavkom sa šmirgl papirom. Stavio senzore i provukao kablove.



Tada sam prvi put približio sve komplet braniku i primjetio problem. Crne plastike koje drže rore imaju jedan dio koji prelazi gore preko ruba velike plastike. A kod mene najviša plastika mora biti ta velika plastika, da bi se to uklopilo na branik. Očigledno je kod V6 i sam branik tu dole drukčiji (baš su morali sve drukčije napraviti). Taj komad plastike jednostavno smeta. Pored toga, vijcima koji drže te plastike smetaju djelići plastike branika. Shvatio sam da ću to morati izrezati i dobro sve provjerio nekoliko puta.



Na braniku sam obilježio područja koja ću morati odsjeći. To su mali komadi plastike, kao U profil, sa donje strane. Èak i da cijeli poduhvat nije uspio, njihovo odsustvo sa branika ne bi predstavljalo problem da se stara plastika vrati na branik.







Odrezao sam to ručnom pilom, ovako je izgledalo nakon rezanja jednog djelića:



Zatim sam dremelom odrezao komad malih plastika sa gornje strane, onaj što viri preko crne plastike i smeta. Ovo nije problem jer nisam odrezao ni jedan dio koji drži samu plastiku, već to sve dođe kao višak.



Odrezani komad:



Nakon malo dotjerivanja provučem kablove u gepek i pokušam ''nabaciti'' to sve na branik i vidim da sve odgovara, ali desna rora je malo predugačka i udara iza u lim koji okružuje rez. točak. Shvatim da mi za to treba brusilica koju nemam, te ubacim sve u auto i ponovo do obližnjeg servisa. Tamo se mislim za koliko da skratim tu roru (ne može se baš tačno ocijeniti), 15 ili 20 mm, i odlučim se za 20 mm.

Nakon odrezivanja tog komada rore bez ikakvih problema spojimo plastiku i branik i sve sjedne na svoje mjesto. Sve kopče uhvate kako treba, i zavrnemo sve vijke. Onaj jezičak nisam nigdje spojio, stoji onako, vidjeću šta ću s njim uraditi kasnije.

Ona desna rora koju smo skratili dolazi tik do onog lima koji joj je i smetao, možda je čak i naslonjena na njega. Da sam je skratio za 15 mm morao bih ponovo. :D



Auspuh nisam morao dirati, staje cijeli u lijevu roru i završava 1 cm od lima.



I još jednom kako to sve izgleda:







Pouka priče: kod V6 i kod ostalih motora se sve razlikuje, branik, donja plastika, lim na koji se kači onaj jezičak. Ko hoće ovo da radi najlakša opcija je da nabavi komplet branik sa svim dijelovima. Može se i ovako ali ima malo posla. Dalje, postoji razlika između V6 limuzine i V6 karavana. Drukčiji je branik, donja plastika, i male plastike.
 

pokra89

Well-known member
Ja bih definirano odustao, nije ovdje u pitanju mala za:cenzura::cenzura::cenzura:ancija.

Druga stvar, ne znam je li sve navedeno drugačije kod V6 ili kod benzinca, jer znam nekoliko ljudi koji su radili ove preinake, i nitko nije imao ovoliko posla.

Treća stvar, ocito je i sam završetak auspuha drugačiji kod V6 u odnosu na tvoga, pa me zanima vidi li se završetak kroz kromirani dio, i je li ružno izgleda? Ja bih ga isto malo skratio
 

Milosh

Test
Nije to ništa što se tiče prepravljanja, to su sve sitnice koje se ne vide, a to je najbitnije. Da, moguće je da te razlike dolaze od mog branika. Mada, kad sam gledao brojeve dijelova po service-u, isti su za moj i za V6, zato sam i očekivao da mogu one plastike staviti na svoju veliku.

Auspuh se vidi, normalno, ako se zagleda i ako si blizu, a zavisi naravno i on svjetla. Meni ne izgleda ružno, a možda ga malo skratim u budućnosti. Ne zbog ovoga što je Cutac napisao, mislim da ima dovoljno prostora, već eto malo zbog izgleda (mada ni tu ne vidim neku prijeku potrebu).

Onu na desnoj strani ću zatvoriti kakvom crnom maskom, već sam je ocrtao za šablon. Ali toliko je blizu onog lima iza nje da ću možda samo za njega fiksirati tu neku crnu blendu, da se ne vidi kroz nju.
 

Doomsday

U prolazu...
Odlično...:palac-gore:

Iako, ako si esteta, a obzirom na sve što i kako radiš jesi, na tvom mistu, ako je tehnički izvedivo, skratio bi cijev auspuha, malo iza nje ubacio dovoljno gustu crnu mrežicu da se cijev izvana ne vidi, i na istu poziciju takvu mrežicu ubacio na drugu stranu...

E to bi onda bilo savršeno, bolje od tvorničkog...

Valjda...

:D

P.S. onaj jezičak na sredini, produži ga sa nekakvim limićem i zakači, nije tu bez veze, vibracije i udarci bi mogli vrimenom napravit probleme, pogotvo sad kad ima još više težine na sebi zbog tog kroma što si dodao...

Valjda...

:D
 

Milosh

Test
Hvala.

Ne vidim toliku potrebu za skraćivanjem, cijev se stvarno vidi tek kad se zagleda, ali vjerovatno ću je skratiti. Očigledno je svima ljepše tako, a tako će vjerovatno biti i budućem vlasniku. :D

Ovaj prijedlog sa mrežicom mi se sviđa, a to bi bilo super rješenje i za drugu stranu. Moram naći jedan komad mrežice pa isprobati na desnoj strani da vidim kako će izgledati.

Da, i planiram nečim fiksirati taj jezičak, samo nisam se stigao time sad baviti. Imam ideju da uzmem približno isti komad plastike i da ga pop nitnama vežem za ovaj, onda tamo za vijak.
 

Milosh

Test
Super, hvala! Znači ravna je cijev auspuha. Rekao bih da su te cijevi možda i malo manjeg promjera od ove jedne.

Sta mislite postoji li mogućnost da se zvuk auta nešto promijeni ako se ta cijev skrati?
 

Cutac

Prèkaroš
Ono što znam:
Auti sa savijenim cijevima su unutra glasniji jer dio zvuka koji se odbija od poda ulazi u auto.
Kod visokih okretaja je brzina izlaska zraka iz auspuha jako visoka i samim time je poželjno da nema zapreka. Pod zapreke spadaju katalizator, "zavoji" u auspuhu, lonci, u tvome slučaju prije je bilo tlo(iako vjerojatno nije utjecalo jer nije neki bijesni motor), a sada je tijelo tog nastavka. Ovih, koliko ja vidim, pola centimetra je po meni pre pre mali razmak. Nisam ti rekao da režeš zbog izgleda(iako bih zbog izgleda savjetovao da prekrojiš ispuh na dva izlaza), nego baš zbog toga što je preblizu.
Inače si imao zrak koji je velikom brzinom izlazio iz auspuha i gibanje auta/vjetar koji su taj zrak nosili nazad. Sada toga nema i pretpostavljam da pošten dio ispuha nema slobodan put van nego dolazi to stlačivanja(naravno, ne jakog, ali postojanog).
Rekao bih da je ovo kao da držiš krpu na pol cm od auspuha. Probaj to napraviti i vidjeti ćeš koliko ti ispuh gura ruku. A ako to radi na 1.2 Pandi sa šupljim loncem na leru, definitivno radi i tebi.
 

Milosh

Test
Ma da, ok, jasno mi je to, ima logike. Nisam ni mislio da nema baš nikakvog uticaja, već da nema značajnog po motor i performanse. Ima tu 1 cm prostora ispod cijele cijevi, a vazduh naravno i dalje prolazi, nije ostatak hrom cijevi zatvoren oko cijevi auspuha.

=======================================================

Pokra, ako ti ne bude mrsko uslikaj i VIN od tog V6. Mozda ima jos neke zanimljive opreme. :grin:

=======================================================

Zna li neko šta je ovo u gepeku, sa lijeve strane iza tapacirunga? Kutija za nešto i konektori - priprema za nešto. Koliko znam, tu iznad mulde bude woofer, ali ne znam jel bude na ovoj lijevoj ili na desnoj strani.

 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Nisam ni mislio da jeste, ali VIN možda može otkriti u opisu opreme nešto što nam ne pada na pamet. Nikad ne znaš šta se neočekivano može naći, korisno a na prvu nevidljivo. Takodje, ako ima nešto od rijetke opreme, to mi može pomoći da pronađem semu za to.

Onako kažem, ako ti je bezveze, zaboravi na sve.
 
Na vrh