C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Baš mi došlo da kolutam očima, djelomično je offtopic, jedino.
Dakle, prije dva tjedna tankirao C5 do vrha u PU, došao do ZG, dva radna tjedna vožnji u i oko ZG, prekjučer krenuo za PU, do Ravne gore se tank konačno ispraznio (ne još do rezerve) pa stao 7-8 minuta (nije nam se piškilo, a kavu smo popili kod prijatelja u Karlovcu pa smo samo tankirali i nastavili) i tankirao do vrha.
Pa sad s tim gorivom od Ravne gore do PU, u subotu izlet do Mon Perin kampa pored Bala, danas izlet do Mont Madonne, Svetice, pored Šišana, pa PU do ZG. Sad mi pokazuje auto da je potrošio na tih blizu 400 km oko 1/3 tanka, prosjek 5,3 i da, mislim li istim ritmom dalje, imam za 1080 km.

Zašto kolutam očima?

Zato što me nastoje uvjeriti da je tih nekoliko litara dizla strašan udar na čist zrak i na globalno zagrijavanje i da, mislimo li kao vrsta preživjeti, trebam neko automobilsko govno s baterijom, cijene sa subvencijom koliko me ovaj C5 stajao bez ikakve subvencije.
Pa umjesto tih 20 litara u tri dana, trebam:
Petak napuniti baterije prije puta.
Pa u Ravnoj gori dopuniti.
Pa doći u Pulu prazan i, umjesto na tuš i telku, odmah na punjač i za koji sat po auto.
Pa subotu i nedjelju nekako pređem ta dva izleta, ali danas između izleta i povratka kući, jasno, na punjač. Pa u Ravnoj gori opet na punjač i onda, kad dođem kući opet.

Zar zaista proizvodnja struje za 6 (šest) punjenja nije veća šteta za okolinu od 20 litara dizla????

O nepraktičnosti da uopće ni ne pričam. Pa cijeli vikend bi se sveo na odlazak na punjače.

Ovako mali savjet kolegama, a čak i u Istri je to slabo poznato. Obiđite Mont Madonna napušteni kompleks utvrda.
 
Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
Mislim da svatko tko iole razmislja o toj temi shvaca da elektrifikacija osobnih vozila nema veze sa ekologijom jer oni glavni i najveci zagadjivaci (brodovi, avioni) do daljneg ostaju na fosilnim gorivima a i elektricna energija takodjer dolazi vecinom iz istih izvora. Jedino sto ja osobno vidim kao neki razlog te politike je sto je elektricna vozila lakse uciniti potpuno autonomnim pa da mozemo doslovno cijeli dan visit na internetu
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Sad mi pokazuje auto da je potrošio na tih blizu 400 km oko 1/3 tanka, prosjek 5,3 i da, mislim li istim ritmom dalje, imam za 1080 km.
Koliki ti doesg prikaže kad ga naliješ do vrha? Meni 2,2 pokazuje max 1100 km
 

La Marche

Iskreni optimist
Ako sam se zimi vozio gradom, pokaže nakon tankiranja 800 do 900, na autocesti nakon brže vožnje oko 1100, nakon laganog krstarenja i do 1500, iznimno čak i 1700.
Ali nije mi to neki pokazatelj koji bih uzimao u obzir.

A za elektrifikaciju... dok god cijelu autoindustriju od rudnika do prodavaonice (strojevi, grijanje, svi mogući transporti...) pogone nafta, plin i ugljen, nema tu efekta. Znam za sve one well to wheel izračune, ali ne vjerujem da su objektivni. Dok je politika za elektrifikaciju, bit će i izračuni.
Sjetimo se izračuna s dizlima prije 15 godina. Divno, krasno, cvjetići, mašnice, zeleni listići i leptirići.
Onda preko noći istim izračunima postanu demonske sprave koje truju sve oko sebe.
Nagađam, kad počnu gurati zeleni vodik, baterije će odjednom dobiti drugi izračun.
Gledam ja svoj izračun pa se ponašam prema njemu. U ovom času, čak i s denoxom koji se dva puta pokvario, ne vidim da bih se trebao pomamiti za autom na baterije.
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Elektro je sa aspekta krajnjeg korisnika dobra stvar za nekoga kome auto ne treba za duge relacije (npr. samo gradska, prigradska i bliža međugradska vožnja) i ko ga može puniti preko noći kod kuće. Onda se u principu voziš u super autu (sa aspekta momenta, tišine i mogućnosti kvarova) za kikiriki. Još da su jeftiniji, imalo bi još više smisla. A ekologija tu po meni nikako nije u plusu, možda bude u budućnosti ali sada, ne.
 

La Marche

Iskreni optimist
Donji dio ukrasne letvice, da ne kažem lajsne, uz vjetrobransko staklo se odlijepio.
Ljepljenje obavljeno, trošak 0 kn, zapravo ostavio sam 50kn za pivu.

One budget Nordexx Fastmove se troše i te kako, ali bogme i te kako i dalje dobro drže cestu. Do jeseni će biti u redu, to će biti ukupno malo manje od 25.000 km, ali nakon toga više na auto ne idu, na proljeće, dakle trebat će nove. Pogledam na stranici Nordexx i ... razočaranje ... nemaju više taj model u ponudi.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nakon vandalskog djelovanja na parkiralištu, sutra novo vjetrobransko staklo i brisač.
Pojavila se dobra prilika pa sutra idu i nove gume. Goodyear F1 Asymmetric5.
 

La Marche

Iskreni optimist
Vandala ne fali nigdje.
Kasko pokriva.
Baš me zjbvš za te gume, a nemaš pojma van tog svog uskog okvira u koji si se sam ugurao.
Nordexx su odlične i dalje, sad su 18.000, idem sredinom tjedna na 3.000 km put, s obzirom da su prednje sad na oko 4mm, još će se potrošiti nešto, vidiš kakvo je vrijeme, pune ceste vode, neću riskirati aquaplanning na autocesti sa 3 do 4 mm profilom, ako ga novima sa 7 do 8 mm mogu izbjeći.
Trenutno nema na ponudi u toj dimenziji budget guma pa sam oslobođen dileme oko toga, najjeftinije su Sava, što isto doživljavam kao budget gumu po napuhanoj cijeni, čak po skoro duploj cijeni nego sam platio te Nordexx lani, a za samo 1.000 kn ukupnog troška za sve 4 gume i montažu više od tih 4 x Sava dobijem 4 x F1.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Nakon vandalskog djelovanja na parkiralištu, sutra novo vjetrobransko staklo i brisač.
Žao mi je čuti. Ne mogu razumjeti takve šta imaju poriv demolirat nešto tuđe bez ikakvog povoda.
Kasko pokriva.
Razmišljam i ja uzet, pa ako nije tajna kod koga imaš i pošto? Mislim da si negdje u temi već pisa o tome, ali sad ne mogu naći.
 

pokra89

Well-known member
Vandala ne fali nigdje.
Kasko pokriva.
Baš me zjbvš za te gume, a nemaš pojma van tog svog uskog okvira u koji si se sam ugurao.
Nordexx su odlične i dalje, sad su 18.000, idem sredinom tjedna na 3.000 km put, s obzirom da su prednje sad na oko 4mm, još će se potrošiti nešto, vidiš kakvo je vrijeme, pune ceste vode, neću riskirati aquaplanning na autocesti sa 3 do 4 mm profilom, ako ga novima sa 7 do 8 mm mogu izbjeći.
Trenutno nema na ponudi u toj dimenziji budget guma pa sam oslobođen dileme oko toga, najjeftinije su Sava, što isto doživljavam kao budget gumu po napuhanoj cijeni, čak po skoro duploj cijeni nego sam platio te Nordexx lani, a za samo 1.000 kn ukupnog troška za sve 4 gume i montažu više od tih 4 x Sava dobijem 4 x F1.
Gume su nakon 18k km na 3-4mm?
 

Cutac

Prèkaroš
Baš me zjbvš za te gume, a nemaš pojma van tog svog uskog okvira u koji si se sam ugurao.
S jedne strane te zajebavam, da, a s druge strane me zanima zašto ne opet te iste kad su i jeftine i dobre. Pogotovo jer su ti izbori kinez duplo jeftiniji od Save i Goodyear Eagle.
Ne znam s čime da usporedim. Rabljena Dacija Sandero 0.9 sa plinom i nova serija 5. Čudno mi je da si uopće razmatrao, a na kraju uzeo Nordexx, a još čudnije što uzimaš GY odjednom.
 

La Marche

Iskreni optimist
Dobro, znaš li ti čitati.
Sve piše na ovoj stranici.
Nordexx više ne proizvodi fastmove uhp modele, nego samo 9000.
Trenutno nema jeftinih budget h toj dimenziji.
Mala je razlika u cijeni GY i Save.
Tanaja... kasko, Alianz, 4.500 kn okruglo.
Pokra ... da. Gume su sjajne i na suhom i na mokrom i po lokvama, ali se brzo troše. Da ih ima, bez razmišljanja bih kupio ponovo iste takve.
A vandalizam... prvi put bam se to sad dogodilo. Šokantno u prvi tren... meni je to k'o elementarna nepogoda, ne daj bože većeg zla, mogli su i zapalit auto i opet nikom ništa... policija radi zapisnika. Ženu je baš pogodilo, dva dana je bila jadna oko toga.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Evo, rečeno - učinjeno.
F1 su gore, na 143.000 km zamijenjeno. I imam što vijdeti, jasno da su te Nordexx bile dobre gume, pa ljudi moji, identične su ovima F1. Kao da sam kupio opet iste one! Tu je, čini se meni, netko nekog kopirao. Samo je pitanje je li Goodyear kopirao Nordexxa, ili Nordexx Goodyeara. Zaključak se nekako sam nameće.
 

La Marche

Iskreni optimist
Konačno, plaćena zadnja rata leasinga. Nijemci bi rekli, alt aber bezahlt. Iako svi koji vole automobile i drže do sebe u HR znaju, htjeli ne htjeli, njemački, ipak ću napisati prijevod - star ali otplaćen.

Da ne bi sve bilo idilično, odlučio nas je financijski izuti iz gaća pri tome.
Ne leasing kuća, s njima je sve ok, nego baš C5.

Sasvim nenajavljeno i neočekivano, veliki crveni STOP i ekstremna temperatura ulja prikovali me uz rub ceste, tlf konzultacija sa servisom, šlepanje HAK ohne kosten kad smo kod njemačkog, ali zato brtva glave, reparatura plus ovo i ono, 18.000 kn okruglo, uz popust redovitoj mušteriji.
I kao da mu nije dosta, još se vide neki tragovi ulja na amortizerima, ili kako se to već na ovom autu zove, iako to može još dugo (uvijek serviseri kažu da može još dvije godine pa onda sljedeći mjesec krepa), ne volim takve neispravnosti pa je i to već zamijenjeno, okruglo 5.000 kn.

Živjeli! Ulazimo u šestu godinu sa 149.000 km, novom glavom i pratećim sadržajima, novim amortizerima i otplaćenim autom.
Kako sam uvijek optimist, tako mogu zaključiti da me isto tako mogao na pravdi boga i leasing naći neki temelj i oteti mi tih istih 23.000 kn. Slaba utjeha. Prava utjeha je nastala tek kad sam se nakon sedam dana popravka i običnih automobila ponovo vratio na hidroaktivni ovjes.

E da, u onom "ovo i ono", pokazalo se da je neki gornji nosač motora pokvaren, pukao, kako li se to već zove pa je u tom pothvatu i on zamijenjen.
 
Posljednje uređivanje:
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh