C5 HDI 180 by La Marche

La Marche

Iskreni optimist
Koliko sam shvatio, problem je baš to, brtva glave kroz koju pobjegne tekućina za hlađenje.
Također, po onom što sam čuo, daleko od toga da sam jedini hdi 180 s tim problemom.
 

La Marche

Iskreni optimist
Da.
Bio sam u ovlaštenom, jer ne bi bilo toliko jeftinije kod neovisnih, ne bi bilo ni toliko brzo gotovo, a ne bih imao povjerenje u otklanjanje mogućih naknadnih komplikacija i ne bih se dovodio u situaciju da se sa poznatima možda svađam oko jamstva na popravak.
Oznojio sam se samo jednokratno, dok su mi javili što je bilo i što treba. Nakon toga... k'o magare na batine. Ili popravi i plati ili nemoj. Ostavio bih auto još nekoliko godina, jer je zaista odličan za vožnju pa smo popravili. A i sad mi se čini nekako loše vrijeme za kupovinu novog auta.
Začudio sam se naknadno koliko je mojih poznatih imalo sa "ozbiljnijim" automobilima i markama slične skupe popravke, samo su mudro šutjeli o tome. Ja ipak odlučio ovdje napisati.
 

Mirage

Active member
Nema marke koja je imuna na kvarove. Cifra je velika nije mi jasno što je osim brtve glave rađeno da se došlo do tih novaca to je nekada bila cifra od 1500-3000 kn
 

La Marche

Iskreni optimist
Čuda toga su na računu... filteri goriva i ulja, ulje, antifriz, lanac bregaste, natezač, remen i pumpa, brtva glave, brtva ispušne grane, grijači, kanalni remen, cijev šipke ulja, gomila brtvi, obujmica, uređenje glave, 20 radnih sati.
 

La Marche

Iskreni optimist
Iznenadilo me, a to su mi i oni moji s "premiumima" isto rekli, da se za te radove na i oko glave, vade i motor i mjenjač.
Pitao sam, kad je sve već vani, da mi neki elektromotor i baterije stave pa da budem "trendi". Ništa od toga. I dalje je dizlaš.
 

Cutac

Prèkaroš
Grijači? Vađenje motora i mjenjača?
Da, također se mora raditi dok auto stoji naopačke i mora se koristiti nikada korišteni Snap-On set alata koji se zatim baca u smeće.

Znam da ćeš se ljutiti, ali baš su te lijepo oderali i nabili ti rogove.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ljutiti se sigurno neću, a ne razumijem što tebi u svemu izaziva nevjericu? Misliš da su u računu izmislili i upisali neugrađeno i nenapravljeno?
Nisu. I neću sad ovdje pisati kako to znam. A za potrebu vađenja motora i mjenjača kod radova na glavi se raspitaj.
Jedino što ne mogu znati je broj utrošenih radih sati i koliko je stvarno plaćen jedan posao koji su radili van servisa, ali to me i ne zanima, jer nemam razloga sumnjati da je sve u redu i po normativu.
Cijenu su mi rekli prije početka, potražio drugdje i dobio nešto jeftinije ponude, raspitao se kod znanaca koji su imali slične kvarove i odabrao ovlašteni kako sam napisao, auto radi dobro nakon toga već blizu 2.000 km i to mi je najvažnije i za mene je to ad acta.
 
Posljednje uređivanje:

Mirage

Active member
Ja s ovlaštenima nemam problema a s ovim garaža haharima sam imao cirkusa i ne sumnjam u njihov posao ali me cifra iznenadila velika je ali očigledno ima razloga za to.

Kad smo kod toga u zubaku na škodi predračun šogoru za mali servis i pakne malo ispod 4000 kn, a onda ovo skupo pa i nije.
 

markan1000

Well-known member
Uopće ne znam što bi napravio da mi takvu cifru za popravak netko bubne. Možda bi njih probao pitati bi li ga uzeli takvog staro za novo po manjoj cijeni, pa onda radije i 30.000 više nego inače usmjerio u kupnju novog auta. Ili bi ga sad odmah stavio na prodaju, jer ne bi mogao imati više povjerenja u raskopani auto a da mi je taj glavni auto u kući
 

La Marche

Iskreni optimist
Vjerojatno se može štošta napraviti, a koliko sam ja shvatio, to vađenje je postalo na nekim novijim motorima standardna procedura kod takvih popravaka. Što ne znači da netko ne radi drukčije.
Što se tiče pouzdanosti nakon većih popravaka, s autom iskustava nisam imao, no s motociklom jesam. Nakon još većeg popravka od ovog na C5, desetak godina je moj motor besprijekorno radio, prodan i na kraju još vozio nekoliko sezona oldtimer utrka.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda su i blok ravnali... ove 'naše' zamjene dihtunga bez vađenja motora, makar dostatne u 99% slučajeva, nisu baš u potpunosti po pravilu :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Dakle, blok nisu ravnali :) a svi oni radovi i dijelovi se rade i mijenjaju, jer se tako treba raditi po tvorničkim uputama, radi jamstva na popravak, koje bi inače, bože ne daj, cijelo išlo na trošak servisa.
Kad radiš van ovlaštenog, jasno da to ne rade.
Jasnije zašto sam odabrao ovlašteni, osim kratkog vremena popravka, što mi je jako važno?
Preko 2.000 km sam prošao od tada, da li je placebo ne mogu znati, ali kao da motor radi na leru mirnije. Pogoto hladan.
 

Brruno

Well-known member
Bar je HDI bio hvaljen motor pogotovo 2.0. Ali eto, desi se da na 140kkm mijenjaš brtvu glave. Ako si ti sigurniji i mirniji s popravkom u ovlaštenom, za svoj novac ideš tamo gdje želiš ići. Sretno nadalje i nek se ne ponavljaju ovakve "nezgode".
 
Na vrh