C5 HDI 180 by La Marche

La Marche

Iskreni optimist
Aha... a da ti auto javi da nema ulja, pogledao bi na šipki i uvjerio se da je ulje na maksimumu, svakako bi dolio još barem pola litre, jer, eto - auto je javio, valjda auto zna, ili bi rekao - auto nema pojma? Ne izmišljam, to mi je prije 15-ak godina 307 stalno javljao i nitko nije uspio otkriti zašto to javlja i tako sam ga i prodao.

Cijeli život imam aute koji ništa ne javljaju i prateći instrumente i rad motora, vrlo lako doznaš kad nešto nije u redu s termostatom, kao što i na šipci vidiš da li ima dosta ulja.

Kvar je uvijek moguć, može se dogoditi danas, sutra ili nikad, ali ovdje nije bilo nikakvog kvara.
EGR... Javio se jednom, prije godinu dana. Pa da... auto upravo danas prošao 117.000, jasno je da će se povremeno nešto događati, ali to što mi je do sada javljao je u jednom broju slučajeva bilo i te kako opravdano, a u dva slučaja koja sam naveo neopravdano.

Da ću mijenjati EGR za 2.000 (ili koliko već kn) zato što je to auto jednom javio pa odustao, neću.
Da ću mijenjati termostat za 2.000 kn zato što je to auto nekoliko puta uzastopno javio pa i od toga odustao, neću.

Da ću, kao i uvijek do sada, pažljivo pratiti rad motora, hoću.
Hvala Citroenu na pokazivačima temperature ulja i antifriza.
Da ih nemam, tu ste obojica u pravu, sigurno bih već do sad promijenio taj termostat, ovako mi ne pada na pamet.
Post je automatski spojen:

Cutac,
Hvala na procjeni mog auta na vrijednost 50.000. To si zaista ne bih mogao priuštiti. Zapravo mu je cijena bila nešto ispod 29.000. I to još godinu dana otplaćujem, ali nije mi žao, auto je sjajan.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Početkom 8.mjeseca još jednom mi auto javio da vidim na servisu što mu je, javio je opet taj problem s termostatom koji sam se ipak sad udostojio riješiti, da mi u tri mjeseca dva puta javi isti problem, da ga ignoriram pa mi treći put zaista krepa, to bi bilo idiotski.
Jučer zamijenjen taj sklop, promjena tekućine za hlađenje, ulja u motoru i filter, dodana ad blue tekućina, promijenjena žaruljica osvjetljenja registracije, stanje akumulatora 66%.
Taj dio je 1.700 kn, sve zajedno 2.800.
Kako stvari stoje, prije zime će i novi akumulator gore. Aha... 121.000 km je sad.
 

La Marche

Iskreni optimist
Točno ovakva:
Napon: 12 V,
Kapacitet akumulatora: 70 Ah,
Struja ispitivanja akumulatora pod otežanim uvjetima EN: 760 A,
Dužina: 278 mm,
Širina: 175 mm,
Visina: 190 mm,
Raspored polova: 0,
Vrsta krajnjeg pola: 1,
Izvdba podnih letvica: B13,
Težina: 20,3 kg,
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
I nije mu neki kapacitet s obzirom na motor i količinu elektronike u autu. Bolje bi bilo da je 80/800, ali ajde.
 

La Marche

Iskreni optimist
I nije mu neki kapacitet s obzirom na motor i količinu elektronike u autu. Bolje bi bilo da je 80/800, ali ajde.
Da, znaš da se i ja to pitam. Ima puno tih trošila i već nakon godinu dana od stavljanja novog akumulatora, start/stop sve češće nema dovoljan napon susatava da bi se aktivirao.
Većini bi to bila prednost, ali meni baš i nije, volim isključivanje, ako ništa drugo, to mi je znak da je s autom sve 100% ispravno.
Onda još godinu dana i izmjeri se ispod 70% stanje akumulatora. Zima pred vratima i tako svake dvije godine novi akumulator.
Nisu uopće jeftini, kad kupiš novi auto, nije to neka svota u odnosu na cijenu novog auta, ali tko računa s polovnim, s obzirom na veći gubitak vrijednosti D segmenta, a posebno Citroen D segmenta, to je već relativno veći iznos i treba s njim računati.

Da li bi taj veći akumulator, koji si predložio, išta tu promijenio, ima li ga uopće u toj dimenziji, to zaista ne znam i neću isprobavati, ali da je auto stariji, mislim da bih se raspitao kako s tim stoji.
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Veći aku bi sigurno promijenio te stvari na bolje. Prvo, pri svakom paljenju bi se manje trošio jer ima veći kapacitet i veću startnu struju, a samim time bi i duže trajao.

Sad sam baš gledao Exide katalog: Exide Online Battery Finder

I za moj auto (S60, 1.6 HDi) i za tvoj preporučuju isti akumulator, i to jednakih karakteristika kao taj što si upravo ugradio. Ali ja sam za svoj uzeo Exide EK800 koji fizički staje ali je dosta jači. Samo onda treba dijagnostikom ECU reći koliki aku je ugrađen, zbog pravilnog monitorisanja akumulatora.
 

La Marche

Iskreni optimist
I za moj auto (S60, 1.6 HDi) i za tvoj preporučuju isti akumulator, i to jednakih karakteristika kao taj što si upravo ugradio. Ali ja sam za svoj uzeo Exide EK800 koji fizički staje ali je dosta jači. Samo onda treba dijagnostikom ECU reći koliki aku je ugrađen, zbog pravilnog monitorisanja akumulatora.
Tvoj auto ima start/stop ili nema?
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo i četiri pune godine su prošle. 122.000 km.
Ukratko, autom sam zadovoljan, ali da je bezgriješan - nije.

U četiri riječi - udoban, snažan, štedljiv, zahtjeva redovito održavanje.
S elektrikom nisam imao nikakvih problema, iako vidim da se često o tom problemu govori.

Ono što je bilo za popraviti osim redovitog održavanja, u jamstvenom roku zamijenjeni oba sklopa za niveliranje svjetala i ventilator kabine.
Nakon jamstvenog roka, novi denox, ležaj diferencijala i desna poluosovina, te sklop termostatskog ventila.

Dijelovi dostupni, s obzirom na segment automobila, nisu skupi.

Da li bih preporučio nekom da kupi C5 polovan? U osnovi da, ali uz dva uvjeta:
Prvo, samo ako je spreman promptno i stručno popraviti sve što treba.
Drugo, preporučio bih veliki oprez pri kupnji, jer ovaj auto toliko gubi vrijednost, a novi automobili su toliko poskupili u ovih četiri godine, da ne vjerujem da bi netko samo tako prodao dobro održavan primjerak za male novce.

Evo, ja odlučio, prvi put u životu, zadržati auto duže od pet godina. Pa mislim da i to nešto govori o mom stavu prema ovom C5.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Eto kako čovjek poludi pod stare dane. Nakon što sam cijeli život kupovao premium gume, temeljem iskustva s čudno jeftinim ljetnima, na 124.000 km odlučio sam se na još jedan sličan "pothvat". Ista osoba koja mi preporučila taj ljetni Nordexx, sad mi preporučila zimsku Minervu. Cijena apsurdno niska, kratko istraživanje ukazalo da se taj spektakl od gume i cijene prodaje i u Kanadi, prelet njihovih foruma... i kocka je pala. 1.880 kn za 4 zimske 225/55V17 101, Minerva Fastrack UPH.
Budem li upola zadovoljan kao s ljetnima, samo upola, bit će sjajno.
Kao i do sada, javim novosti.
E da... ljetni Fastmove 4 sa 11.000 km imaju prednji još 6mm, zadnji još 7mm. Na žalost ne znam koliko su imale kao nove. Spremljene, na proljeće se vraćaju.
 

La Marche

Iskreni optimist
Deklarirana je buka 72, nisam primijetio ništa posebno. Nema zujanja, brujanja, kao i do sada, nikakva primjetna razlika u zvuku.
Primijeti se da je auto tvrđi, nije tvrdo krut na cesti kao s ljetnima 18, ali ni ne pliva na tim zimskima ni u živahnijoj vožnji. Kao svaka zimska normalna guma, ništa posebno nisam primijetio.
Nešto sam već s njima išao do Istre za vikend i sutra ću ponovo... bilo je i mokro i prohladno, ali sve dobro iznad nule, drže gume cestu normalno, no, zimska je ipak zimska i kod naglih promjena smjera (brzi prolasci kroz rotore na pulskoj obilaznici) ima malo kašnjenje u reakciji, ali eto, žena to ne osjeti, a nije baš antitalent za cestu i vožnju.
A dogodilo joj se ono što svi ovdje pišu kao neminovnost za vlasnike Citroena s hidro ovjesima, postala i ona ekstrasens za promjene. Nakon prelaska sa ljetnih 18 na zimske 17... te lakši upravljač, te auto mekši... Mogao sam se samo nasmiješiti. U sebi, jasno.

E da... sjetio sam se na novima izmjeriti dubinu profila, što sam zaboravio na ljetnima.
9 mm.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh