C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Samo 400 km prije 100.000 vidjeh da mi prednje gume iz dana u dan zadnjih mjesec dana (oko 3.000 km) rapidno postaju sve lošije. Kao da se odjednom brže smanjuje dubina profila, pojavljuju pukotine na gazećem sloju, bore na bokovima. 55.000 km im je. Očito im je svega dosta, hitna zamjena.
I tako u majici kratkih rukava odoh vulkanizeru staviti zimske gume.
Veli on, nije ništa prerano, kad dođe prvo hladno jutro, napravit će se lista čekanja tjedan dana.

Stojim s rukama u džepovima dok se to mijenja i razmišljam zašto ne bih nakon zime, ove zimske će isto imati oko 60.000 na proljeće, zaista kupio 17" cjelogodišnje i baš me briga za nepodudaranje kalendara, sve toplijih jeseni, blagih zima i zakonskih rokova.
17 zato jer na 18 ne mogu lanci. Sad sam te 18 bez guma lijepo stavio u garažu i nemam baš ideju što bih s njima. Prodati? Ostaviti nekom budućem vlasniku? Ne znam ni sam još.

Kod tapetara sam bio. Ne popravlja se tu ništa standardnim obrtničkim radovima, jer je gornji materijal ljepljen na podlogu i jedino se može nekako fušerski maskirati oguljen dio, ali nije gazda bio tamo da mi nešto predloži onako neslužbeno, radnik nije htio predlagati sam nestandardna rješenja, a od tada baš i nisam stigao ponoviti posjet radionici i strpljivo slušati kuknjavu nad novim tehnološkim rješenjima i nakon nje se suočiti s nekim bezveznim krpanjem. Javit ću kako s tim bude išlo dalje. Stanje nije jako loše i ne pogoršava se za sada dalje pa ne žurim još.
 
Posljednje uređivanje:

Brruno

Well-known member
Samo jedno pitanje, zasto ne mogu lanci na 18?
Što se tapeciranja tiče, ja dam odustao od trazenja majstora koji ce nesto sredit jer su svi rekli da ne moze osim kompletnog oblacenja i sivanja. Pa sam u servisu doznao da se odvojeno moze kupiti original donja sjedeca , i leđna navlaka zajedno sa spuzvom. Nije jeftino ali radije bih to nego oblacio nanovo jer onda treba sva sjedala oblacit. Govorim o sjedalima koza/alcatara

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Govorim o sjedalima koza/alcatara
Zašto bi sva sjedala oblačio?
Moja recimo izgledaju kao nova, osim jednog komadića kože taman na dnu bočnog oslonca koji se gnječi svaki put kad se ulazi u auto.
Koliko znam, ista stvar se događa na c5, a dobar tapetar bi to trebao popraviti da se ne zna da je nešto rađeno.
 

La Marche

Iskreni optimist
Samo jedno pitanje, zasto ne mogu lanci na 18?
Nemam pojma.
Na 192. stranici uputstva je tablica u kojoj piše da se na 225/60 16 i na 225/55 17 mogu staviti lanci veličine karike do 9 mm, a na 245/45 18 i 245/40 19 se ne mogu staviti lanci za snijeg.

Koliko znam, ista stvar se događa na c5, a dobar tapetar bi to trebao popraviti da se ne zna da je nešto rađeno.
Kako sam ja shvatio radnika, ne može se skinuti stara presvlaka sa sjedala, jer je zalijepljena, nema veze koliko je tapetar dobar. PSA to ima već dulje, navodno sad sve više i drugih firmi ima takva rješenja.
Da li može naprviti nešto drugo i što, javit ću kako sam napisao, taj tapetar je zaista dobar, znam ga već puno godina i vidio sam ponešto od toga što je sve do sad radio, meni je presvukao volan na jednom autu prije osam godina, još izgleda kao jučer ugrađen, u jednom specifičnom dijelu njegovog posla povremeno surađujemo.
 

Brruno

Well-known member
Ja sam davno u italiji bio kupio lance koji imaju metalne karike oblozene s necim sto ne grebe felge za 17", poklonio sam ih bio , mislio sam da nema veze jel 17 ili 18 ako su takvi lanci,pa me zanimalo zasto ne idu na 18.

@Cutac

Kako kaze La Marche, i meni je svaki tapetar rekao da je koza ljepljena i ne moze se skinuti da se ne osteti spuzva. Onda kaze da bi trebalo novu spuzvu i sl. Ili original donji dio 5125kn .

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Brruno

Well-known member
Imaju otpadi komplet prednji zadnji bio sam nasao za 400 eura u zgu. Niko ne da samo vozacko sjedalo ili bude osteceno

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

La Marche

Iskreni optimist
Vezano uz autotapetara, nakon detaljnijih konzultacija:

Ne može se napraviti pošteni popravak. Razne presvlake koje maskiraju rupe na sjedalima meni "vjera brani", ali nekome mogu biti zadovoljavajuće rješenje.
Jedino pravo rješenje je zamjena sjedala.

U mom slučaju, jedva vidljivog oštećenja:
Dok god pomaže crni flomaster, zamaskirati taj dio da se ne vidi bijela podloga na mjestu gdje je zguljen crni sloj.
U onom času kad procijenim da mi to više nema smisla, da se previše vidi, da mi se gadi, da imam previše novaca... doći tapetaru, nešto će smisliti, ali to će biti krpanje, jer nije moguće napraviti kvalitetan tapetarski zahvat, po pravilima i standardima te struke i vjerojatno to ne bi baš svakom radio.
A ako budem imao jako puno previše novaca, ili ako baš ne bude više bilo moguće ništa drugo, ide novo sjedalo.
Za sada flomaster jako dobro pomogao. Tješim se - pa i neku oguljenu fleku koju imam već dvije godine na retrovizoru nisam prelakirao, nego zamaskirao Citroenovim korekturama (ne baš uspješno, lošije nego sjedalo flomasterom).

E, da... u međuvremenu, auto prošao oznaku 100.000 km. Na najboljem mogućem mjestu, na mjestu gdje se najbolje osjeća, na autocesti, na putu ZG - DU, kod odmorišta Pristeg. Kako se čovjek navikne lako na bolje... više ni ne primjećujem da je ovaj auto nešto posebnu udoban, a u DU imao sam prilike voziti neke ljude koji nisu nikad sjeli u C5 i godilo mi je slušati kako među sobom u pol glasa šapću: kako samo klizi po cesti. :)

Moj sljedeći auto bit će Citroen, ali neću se ovog C5 baš tek tako olako riješiti kao svih automobila do sada.


Napokon sam otkrio, jedna opcija mi je bila u postavkama isključena pa mi nisu išle slike kako treba. Konačno, dakle slika iz prošlog posta
SVE 5:


 
Posljednje uređivanje:

Brruno

Well-known member
Primjetis li razliku u udobnosti, prelasku preko rupa i neravnina u sada u odnosu na 18"?

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

La Marche

Iskreni optimist
Ipak je mekši i ugodniji na 17.
Na 18 djeluje krući čvršći.
Otprilike, otprilike samo, kao da u normalnoj laganoj vožnji na 17 uključiš sport ovjes.
No... nisu ni iste gume u obje dimenzije pa i tu može biti razlike, a razlike su male. Možda sam ih i umislio?
U svakom slučaju, ne tolike da bih tome pridavao pažnju.
 

Brruno

Well-known member
Nismo umislili, i ja sam primjetio kad sam sjeo u isti sa 17". Ali poznavaoc citroena kaze da je New Buisiness model od 2012 nadalje dobio tvrđe kugle u odnosu na exclusive pa je samim time tvrđi na 18" nego exclusive. Također na 17" ali se manje osjeti razlika. To su nijanse oko koje se hidraulicari rapravljaju ali se ipak osjeti. :D

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

La Marche

Iskreni optimist
Koji je to putni auto... jučer me put nanio oko 21 sat na spust iz Gorskog kotara prema Rijeci, upozorenja "olujni vjetar", samo za osobna vozila... ah, koliko puta sam se toga nagledao: tresla se brda, rodio se miš.


Sad je baš dobra bura prašila, dva tri SUVa, 60-70 u vrh glave; dva tri kompakta, 70-80; prolazio sam ih s ovim niskim, dugim i vitkim C5 kao da stoje (neću sad o brzini), a tu i tamo samo čujem prigušeni duuuum udar vjetra, a auto jedva da išta osjeti. I nije to prvi put, samo o tome ne pišem. Evo, sad pišem. Morat ću to reći i ženi, da joj ne padne na pamet prijedlog da kao sljedeći auto uzmemo neku suvremenu povišenu kutiju za cipele. Živjeli sedani.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh