Vezano uz autotapetara, nakon detaljnijih konzultacija:
Ne može se napraviti pošteni popravak. Razne presvlake koje maskiraju rupe na sjedalima meni "vjera brani", ali nekome mogu biti zadovoljavajuće rješenje.
Jedino pravo rješenje je zamjena sjedala.
U mom slučaju, jedva vidljivog oštećenja:
Dok god pomaže crni flomaster, zamaskirati taj dio da se ne vidi bijela podloga na mjestu gdje je zguljen crni sloj.
U onom času kad procijenim da mi to više nema smisla, da se previše vidi, da mi se gadi, da imam previše novaca... doći tapetaru, nešto će smisliti, ali to će biti krpanje, jer nije moguće napraviti kvalitetan tapetarski zahvat, po pravilima i standardima te struke i vjerojatno to ne bi baš svakom radio.
A ako budem imao jako puno previše novaca, ili ako baš ne bude više bilo moguće ništa drugo, ide novo sjedalo.
Za sada flomaster jako dobro pomogao. Tješim se - pa i neku oguljenu fleku koju imam već dvije godine na retrovizoru nisam prelakirao, nego zamaskirao Citroenovim korekturama (ne baš uspješno, lošije nego sjedalo flomasterom).
E, da... u međuvremenu, auto prošao oznaku 100.000 km. Na najboljem mogućem mjestu, na mjestu gdje se najbolje osjeća, na autocesti, na putu ZG - DU, kod odmorišta Pristeg. Kako se čovjek navikne lako na bolje... više ni ne primjećujem da je ovaj auto nešto posebnu udoban, a u DU imao sam prilike voziti neke ljude koji nisu nikad sjeli u C5 i godilo mi je slušati kako među sobom u pol glasa šapću: kako samo klizi po cesti.
Moj sljedeći auto bit će Citroen, ali neću se ovog C5 baš tek tako olako riješiti kao svih automobila do sada.
Napokon sam otkrio, jedna opcija mi je bila u postavkama isključena pa mi nisu išle slike kako treba. Konačno, dakle slika iz prošlog posta
SVE 5: