Sve čekam da se javim s više informacija, ali za sada, na moju sreću, nema novih informacija.
Dakle, nakon jednog izuzetno dugog puta (oko 1700 km autoceste, dakle nije bio davljen po gradu), na otprilike 92.000 km upalila se lampica s motorom, ali bez SERVICE napomene. Kako mi je stalo da auto stalno radi optimalno, isti dan otišao sam da vide što je.
EGR ventil nešto javio da se zaglavio, ali se sam odmah i odglavio i prije posjete servisu i radi dalje ispravno. Lampicu ugasili i vozim se do daljnjeg. Èekao sam do danas s javljanjem, ako bude kakvih novosti da odmah i to stavim u post, no okrenulo se sad već i 96.000 km, sve radi normalno pa će biti da se radi o nekom slučajnom problemu, kad se nije do sad ponovio, ali eto - nek' se zna da se dogodila ta obavijest.
Usput - i taj sklop je tada kad je taj auto proizveden bio novokonstruiran pa mi to sve nekako izgleda da je auto pouzdan da ne može biti pouzdaniji, ali kao da mu nekako ti sklopovi pročišćavanja ispušnih plinova nisu optimalno izvedeni.
Ali, kako čujem od kolega s drugim autima (koji o tome uopće žele išta pričati), nisu ni drugi baš idealni, samo eto, netko se vozi s upaljenim svim lampicama pa ih ni ne vidi, netko ih vidi pa ga baš briga, netko popravlja minimalno tek kad sve krepa, nekom ne mogu otrkiti grešku (to bi me izludilo!), netko vadi sve što može, a ja k'o štreber odlučio da ću i ubuduće odmah mijenjati sve što kažu da treba mijenjati.
A najviše mi idu na živce oni koji imaju problema i uporno šute o njima. Valjda da im ne padne kruna s glave što njihov "ponos" ima kvarova?