C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Taj sklop nije vezan uz rad motora, samo NOx ispuh, i u radu motora se ne primjećuje ništa.
Poruka, eh, sad se ne sjećam točno,nešto kao "emissions fault" uz akustični signal i upaljen "service". Ubrzo se upali i "urea".
50ak km kasnije "urea" počne treptati, a na instrum. ploči pojavi se natpis "starting prevented" i "1100 km". Vožnjom se jasno broj km smanjuje i unutar tih 1100 km bi to valjalo riješiti.
Loše je što je toliko skup, koliko vidim po forumima i u drugim zemljama je slična cijena, a dobro je što ga nisam trebao čekati.

Dvije godine je jamstvo, a auto je sad tri godine i skoro 90.000. Ne idem više u ovlašteni pa nisam mogao računati na neke olakšice van roka.
Ne bih se dalje zapetljavao u komentiranja. Koliko čujem od kolega s autima tog segmenta, u to vrijene se već i njima događali razni slični troškovi, a u nabavci C5 je ipak bio dosta jeftiniji od konkurencije pa neka logika u svemu tome ipak postoji.
 

La Marche

Iskreni optimist
Samo Euro 6.

A, da. Kad je auto bio priključen, zamolio sam da mi vide i filter čađe. Zapunjenost 17%, očekivano još oko 80.000 do zamjene. Èude me malo česte regeneracije, svakih 100 i nešto km, iako se vrlo često vozim autocestom, no nisam za to pitao, bilo mi važno ovo riješiti, pitat ću drugi put.
U dnevniku problema u memoriji osim ovog nije zabilježen nijedan drugi problem.
 

La Marche

Iskreni optimist
89.000
Promjena ulja na 15.000, između servisa.
Standardno su za C5 intervali servisa na 30.000, kod nas iz meni neznanih razloga na 20. Odlučio sam ići na servise svakih 30, a svakih 15 promjena ulja i dolijevanje adblue.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Šteta što si imao problema sa AdBlue, ali ako te tješi, kolega je imao sličan problem na A5 2.0 190ks zadnje generacije. Ali su mu zamijenili u garantnom roku. Auto nije imao ni 30k km. Bila je greška na spremniku koji nije registrirao da je dopunjen. I više nije dao upaliti auto.
 

La Marche

Iskreni optimist
To da je i umišljenom susjedu krepala krava me baš i ne tješi, ali me tješi da su za Citroen od 2017. nove izvedbe denoxa, s kojima, navodno, nema problema, a takav je meni ugrađen.
 

La Marche

Iskreni optimist
Sve čekam da se javim s više informacija, ali za sada, na moju sreću, nema novih informacija.
Dakle, nakon jednog izuzetno dugog puta (oko 1700 km autoceste, dakle nije bio davljen po gradu), na otprilike 92.000 km upalila se lampica s motorom, ali bez SERVICE napomene. Kako mi je stalo da auto stalno radi optimalno, isti dan otišao sam da vide što je.
EGR ventil nešto javio da se zaglavio, ali se sam odmah i odglavio i prije posjete servisu i radi dalje ispravno. Lampicu ugasili i vozim se do daljnjeg. Èekao sam do danas s javljanjem, ako bude kakvih novosti da odmah i to stavim u post, no okrenulo se sad već i 96.000 km, sve radi normalno pa će biti da se radi o nekom slučajnom problemu, kad se nije do sad ponovio, ali eto - nek' se zna da se dogodila ta obavijest.

Usput - i taj sklop je tada kad je taj auto proizveden bio novokonstruiran pa mi to sve nekako izgleda da je auto pouzdan da ne može biti pouzdaniji, ali kao da mu nekako ti sklopovi pročišćavanja ispušnih plinova nisu optimalno izvedeni.

Ali, kako čujem od kolega s drugim autima (koji o tome uopće žele išta pričati), nisu ni drugi baš idealni, samo eto, netko se vozi s upaljenim svim lampicama pa ih ni ne vidi, netko ih vidi pa ga baš briga, netko popravlja minimalno tek kad sve krepa, nekom ne mogu otrkiti grešku (to bi me izludilo!), netko vadi sve što može, a ja k'o štreber odlučio da ću i ubuduće odmah mijenjati sve što kažu da treba mijenjati.
A najviše mi idu na živce oni koji imaju problema i uporno šute o njima. Valjda da im ne padne kruna s glave što njihov "ponos" ima kvarova?
 

Milosh

Test
Drago mi je da te dobro služi.

Ne želim da slutim nešto, ali to sa EGR-om se vjerovatno desilo jer u njemu već ima određena količina čađi, koja je na tren bila blokirala klapnu, ali opet nema dovoljno čađi da trajno zaglavi ventil. Sve je to normalno i za očekivati kod dizela. Na kraju krajeva, ako ćemo pričati o optimalnom održavanju, i taj EGR bi trebalo povremeno skinuti i očistiti.
 

La Marche

Iskreni optimist
Da, Miloshe, sigurno bi bilo dobro 1.znati kako, 2.imati s čim, 3.imati kada, 4.imati gdje i 5. (i najvažnije) željeti povremeno posvetiti se određenim sklopovima čijim čišćenjem bi se produžio njihov vijek trajanja i vjerojatno poboljšao njihov rad.
Na žalost, ne zadovoljavam nijedan od tih 5 uvjeta pa to ni ne pokušavam raditi, jer ne vjerujem da bih svojim akcijama doprinio ijednom od dva navedena cilja. :)
U mom slučaju najpametnije je ipak držati se Citroenovih savjeta, pažljivo pratiti što se s autom događa i promptno rješavati svaki uočeni nedostatak. (ti vraga... kakve rečenice... trebao sam pravo studirati!)

Ono što je isto istina, stari C4II je sad na preko 200.000 km i ni ja ni novi vlasnik uopće ne znamo da EGR postoji. Dakle, nije zaglavljivao niti išta javljao tokom 8 godina i 200.000 km korištenja.
Novi model koji je na mom autu, kako mi je majstor rekao, je sasvim drukčiji, veći i složeniji sklop, uvjeren sam da bolje radi pročišćavanja ispušnih plinova od starog i to sasvim podržavam, ali eto, javio je grešku na tih oko 90.000 km (statistike kažu da je to oko 6 godina korištenja prosječnom HR vozaču) što isto ne smatram nekim problemom, tim više što dalje radi normalno već nekoliko tisuća kilometara, koliko je prošlo od tog javljanja. Meni je nekako auto sa 100.000 km već pomalo stariji auto na kojem nije čudo ako se dogodi neki kvar. Kad i da li će i taj EGR i otkazati, budite sigurni da ću ovdje javiti. U svakom slučaju, cijena mu je kao otprilike dvije do tri premium gume za taj auto pa to ne bi smjelo ni predstavljati pretjerani trošak u ukupnim troškovima nabave i održavanja automobila.

Ono što ja vidim kao problem je da u jeftinijim diesel automobilima su otprilike isti takvi i otprilike isto toliko skupi sklopovi pa to više nije mala stavka u ukupnoj cijeni nabave i održavanja. Dakle, moj sljedeći auto bit će Citroen, ali, odlučim li se za neki manji i jeftiniji, dobro ću razmisliti da li će to biti diesel. A i hibridi su sve zanimljiviji. Valjda će i Citroen kakvog hibrida ponuditi. Na žalost, za moje potrebe BEV nije.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Tri su godine prošle. Ne pretjeranih 97.000 km.
Kratka kontrola prije tehničkog i zamjenjena pregorena žaruljica osvjetljenja tablice.
Kako sam i očekivao, tehnički prošao bez problema.
Jedini stvarni problem je ukupni trošak potreban da bih se uopće smio voziti sljedećih godinu dana, sa svim osiguranjima i porezima - malo manje od 9.000 kn.

A nova zapažanja su dva:
Zadnjih pola godine primjećujem potrošnju ulja od otprilike 1 l / 15.000 km. Ulje mijenjam svakih 15.000 km pa mi je najsigurnije na pola između zamjene doliti pola litre.

Na vanjskom rubu vozačkog sjedala potrošila se na jednom mjestu glupa eko-koža pa ću morati uskoro posjetiti tapetara da vidim što mi je činiti.

Osim navedenog, sve i dalje kako treba.
 

Brruno

Well-known member
Ako imas pola pola i nadjes tapetara , javi jer sam ih prosao bar 10 i nijedan nije zelio raditi kozu na kombinaciji koza/alcantara jer je ljepljeno umjesto sivano

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Jedini stvarni problem je ukupni trošak potreban da bih se uopće smio voziti sljedećih godinu dana, sa svim osiguranjima i porezima - malo manje od 9.000 kn.
HM... :thinking: Pa, kako? :confused:

Meni je 1200 obvezno AO i cca 2300 davanja na tehničkom (1000 i nešto porez + ostali nameti za ceste i ekipu iz Eurotowera.)
 

La Marche

Iskreni optimist
Meni je 1200 obvezno AO i cca 2300 davanja na tehničkom (1000 i nešto porez + ostali nameti za ceste i ekipu iz Eurotowera.)
Isto na tehničkom, oko 2.300 (znam da je godišnji porez bio 1.200), a obavezno i kasko su bili zajedno oko 6.500. Nisu mi tu sad računi pa ne znam točno koji koliko.

Našao sam račun za kasko - 4.600 kn, znači više od pola ukupnog iznosa.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh