C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Pavel

Lepi™
Mali servis (ovi svi mogući filteri + ulje) ja uredno platim oko 1000, do maximalno 1200kn. I to je cijena rada + nabava dijelova. Dijelovi su original i ulje je Total Ineo ECS koje je i preporučeno za njega.

Ja sam 4000kn dao za veliki servis pred 15ak dana, s time da sam ja izvanredno mijenjao još i prednji lijevi stabilizator + neki dio na cilindru prednjeg lijevog kotača.

U svakom slučaju poprilična cifra.

P.S. vidim da nisam naveo..Automobil održavam kod susjeda koji je radio dugi niz godina u servisu PSA grupe pa je otvorio svoj servis. Isključivo radi sa francuzima, nabavlja original dijelove i ja sam prezadovoljan do sada učinjenim.

Od ovlaštenog smo odustali kad su nam ugradili filter goriva (od nekog žnj proizvođača) pa je to rezultiralo dodatnim problemima i na kraju kvarovima na autu koje smo sami morali otklonit i platiti.
 

Cutac

Prèkaroš
Ajder šibni u PM pa ako zagusti da idem k njemu :grin:
A poznavajući VTS-a, gusto je čim gurnem ključ u bravu :whistling:
 

Brruno

Well-known member
Iskustvo s brandom?
Jesi na kraju morao mijenjati ono nesto od 7000 kn sto su dijagnosticirali u CIBu?
9500kn. Lol. Nisam mijenjao nista osim akumulatora. Pa inace kada trazis auto bitno je da imas pecate u knjizici. Citam oprecna misljenja ljudi,kada kupuju auto bitno je da ima knjizicu pecatiranu a sami ne odrzavaju auto u ovlastenom jer je bolje kod nekog znalca. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Pa inace kada trazis auto bitno je da imas pecate u knjizici.
Ma ni to ništa ne znači, preko veze ih lako dobiješ.
Ja nemam pečate već 4 godine, a vjerujem da većina forumaša zna da je auto u besprijekornom stanju.
Mislim, najveći kvar je to što mi je napukla plastika ispod motora, a ako je suditi po evidenciji održavanja, motor je pun naslaga starog ulja.
 

Brruno

Well-known member
Meni osobno ne znaci. Pecat ne garantira da je sve ok s autom. Ali vecina trazi pecat pa kad ga kupi pocne ga odrzavati kod provjerenog a neovlaštenog. Nema smisla ali eto.Da je moj nov i ja bi vjerojatno radi garancije isao u ovlasteni. Ali da se moze s normalnijim cijenama,moze.
 

Cutac

Prèkaroš
Ali to zavisi od osobe.
Ja sam uzeo redovno servisiranog VTSa, provjerio u ovlastenom, sve evidentirano, svi racuni tocni, a sada su u dva mjeseca radjeni bogovi i vragovi i nema niti jednog jedinog racuna.
Doslovno nista. I pretpostavljam da nikada nece niti biti :D

Veca fora je sto, kao sto sam vec pisao, ja nikada ne bih kupio rabljenog kao daily. Kupio sam VTS jer je VTS poseban, a ovako neki random auto ne bih novoga kupio. Ima problema, ali ne padaju mi tesko, ali da sam ga kupio kao jedini auto, popizdio bih.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ide vrijeme, dođe rok, prođe garancija skok na skok.

Dvije su godine prošle, unutar prve dvije godine zamijenjena su neke polugice na oba prednja svjetla (xenon) odmah na početku i pod kraj je prestao raditi ventilator kabine pa je i to zamijenjeno.

Oko 65.000 km, auto radi odlično, vrlo sam zadovoljan. Ne znaš je li udobniji, u sport modu stabilniji, da li bolje ide, ili (relativno) manje troši.

Idemo dalje, a kako stvari stoje s dosadašnjim mojim iskustvima sa Citroenom, mogu samo ponoviti moju staru mudroliju... moj sljedeći auto bit će Citroen.
 

La Marche

Iskreni optimist
Što da sam popravljam?
Vidim da svjetli u pod, auto dva mjeseca star i u servisu mi bez naplate zamijene tu polugicu, mjesec dana kasnije i drugu i od onda je mir i tu za mene cijela priča završava.
 

La Marche

Iskreni optimist
Sve rjeđe aktiviranje start/stop prilikom zaustavljanja ponukalo me na provjeru akumulatora; nije baš hitno za zamjenu, ali uvjerenje mi brani da s takvim akumulatorom dočekam zimu.
Dakle, 65.000 km, dvije godine, novi akumulator Varta Silver Dynamic pa čekam miran hladne dane.
 

La Marche

Iskreni optimist
S ovim novim akumulatorom auto može u s&s biti tiho i do 5 minuta u jednoj turi. Kad je bio nov, s prvim akumulatorom, najduže 2 i pol minute, kasnije postepeno sve kraće, krajem druge godine gotovo se uopće nije gasio u stajanju i to je bio zapravo dobar svakodnevni, lako primjetan, pokazatelj stanja akumulatora.
Je li ovaj akumulator bolji, ili je onaj prvi već od početka bio nešto oslabljen, neću nikad doznati.
Prvi je trajao točno dvije godine od kupnje automobila do 60%, vidjet ćemo za ovaj.
Neću isključivati s&s, o tome neću polemizirati. Vjerujem u smislenost toga sustava i volio bih doživjeti i u HR da barem polovica automobila u kolonama stoji u tišini.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh