C5 HDI 180 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Račun je već u arhivi, sjećam se ovako napamet samo većih stavaka, ulje 800 i filter goriva 420. Da, još aditiv 230. Iznenadio sam se da i filter kabine puno košta, 300 kn. Rad je bio 500 kn. Ostalo ne znam više.
 

Milosh

Test
Prosto mi nevjerovatno zvuči da si to sve toliko platio. :shock: To bi trebala biti cifra za veliki servis, sa normalnim cijenama.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

mamut

C5
Donator foruma
pa najskuplje je otić u servis da oni stavljaju svoje

da si okrenuo 1-2 broja bilo bi gotovo pa upola jeftinije

recimo original filter goriva PSA kod anđelka - 184kn

al kom se neda za*ebavat plati full u ovlaštenom i šišaj :D
 

La Marche

Iskreni optimist
pa najskuplje je otić u servis da oni stavljaju svoje

da si okrenuo 1-2 broja bilo bi gotovo pa upola jeftinije
To nisam znao, misliš?
:)
Postoji još poneki razlog za svaku odluku pa i tu gdje servisirati auto, nije sve u nižoj cijeni.
Ne želim iznositi razloge, samo sam naveo cijenu servisa na 40.000.
 

Doomsday

U prolazu...
Ja apsolutno razumin...

Kolega radi onako kako bi svi mi željeli, ili trebali željeti sa autima...

Nađeš marku koju voliš, auto kuću koja ti se sviđa, kupiš nov auto, voziš ga i redovno održavaš u auto kući, nakon 3-5 godina zamijeniš za sljedeći novi auto, i sve ispočetka...

Nije najpovoljnije, ali je najjednostavnije i najlakše... Samo, pretpostavlja da svak radi svoj posao i za njega je adekvatno plaćen... Tada bi nam traženje povoljnijih dijelova i servisa predstavljalo gubitak dragocijenog vremena kojeg bi mogli puuuno kvalitetnije i odraditi i naplatiti...

Ali, na žalost, kao što odavno u HR nema srednje klase (govorim uopćeno), ni više ni niže, tako nema ni mogućnosti za ovako zdrav odnos, ne samo prema autu, nego prema svemu, pa postajemo priučeni 'meštri' za sve i svašta, jer na žalost, obično imamo puuuno više vremena nego novaca, a sve češće, kako bi preživjeli, nemamo niti vremena niti novaca...

Sorry kolega na uletu u OT, ovo jutro mi je baš teško palo na dušu...

:hm:
 

La Marche

Iskreni optimist
Da. Sve potpisujem.
U samo nekoliko rečenica pogodio si bit mog razmišljanja o toj temi.
Meni bi trebalo puno više objašnjavanja, a za to nemam ni vremena ni koncentracije pa ti hvala na ovom uletu.
 

markan1000

Well-known member
To je ideal i to nije sporno, apsolutno razumijem ovo što pričaju Doomsday i La Marche, ali ne razumijem servis s tim cijenama. Ljudi budimo ozbiljni, bez obzira na ideale, 3.000 kuna naplatiti za mali servis s dodatkom? o kakvoj mi to srednjoj klasi pričamo, pa naravno da većina ljudi ne radi ovako kako je Doomsday naveo kad im ne pada na pamet platiti 3.000 kuna nekome za ovo što je nabrojano. Da je 2.000 ne bi riječi rekao, ali 3.000 kuna...
800 kuna ulje? Mene bi bilo sram tako nešto naplatiti...
Sigurno će netko reći nemoj uzimati auto od 200.000 kuna ako nisi spreman za ovakve stvari. Možda ga zato i ne uzimam. Ali ovo je žešća ženidba, koliko god netko tvrdio da nije i da je ovo sve ok...
 

Cutac

Prèkaroš
Dooms, ima u tome i kakav je odnos s autom.
LaMarcheu je auto sredstvo i odrzava ga da nema problema s njim, dok je nekima gust i usteda kada sami rade im je samo bonus.

Imam nekoga tko svakih par godina mijenja skupe aute, a odrzava ih tako da ih vozi na servis kada dodje vrijeme ili kada se upali lampica.
Njemu je to normalno, a ja bih na njegovom mjestu(jer ima love) složio sebi radionu doma i nikada ne otisao u servis vise.

Ne osudjujem nikoga tko radi suprotno, ali niti ne razumijem. LaMarche vjerojatno ima garanciju pa ide u ovlasteni, ali za duplo manje(barem) bi to mogao obaviti kod dobrog mehanicara koji bi sam nabavio dijelove.
 

mamut

C5
Donator foruma
Kolega radi onako kako bi svi mi željeli, ili trebali željeti sa autima...
ja govorim isključivo o dijelovima za auto, ne servisu, za sami servis svejedno odabrao ovlašteni ili susjedovu garažu, kako ko voli

ali za isti dio auta dat 2-3x više novaca, samo zato jer eto u servisu su nabili cijenu, mi je van pameti


apsolutno svatko može svoju lovu trošit kak hoće, nema frke, ali kad kažeš ''Već sam se kroz život navikao da drugi sve plaćaju manje od mene'' onda ti se mora reć da to nije baš tak, jer kao što kažem, uz jedan poziv mogao si proć jeftinije duplo za dijelove, baš kao ti ''drugi''
 

La Marche

Iskreni optimist
Navikao sam se da drugi tobože bolje financijski prolaze, čitaj: kupuju jeftinije, ali opet kad podvučem crtu ispod nekoliko godina korištenja, ne prođem ni ja tako loše.
Ne sastoji mi se život u traženju najniže cijene, nego kvalitetnih ljudi s kojima rado surađujem.
Ne mora mi od svakog servisa ostati ni za čevape, ni za sljedeći servis.
Štedim na drugim stvarima, ne na servisima, dijelovima i ljudima u koje sam stekao povjerenje.

Tko je shvatio, shvatio je. Tko nije, vjerojatno ni neće.

Idemo dalje.
 

mamut

C5
Donator foruma
naravno, kvaliteta usluge i zadovoljstvo istom je neprocjenjivo, kada je auto u pitanju, tu se slažem u potpunosti

ali na žalost ja kada dođem u citroen ovlašteni servis, i kada vidim koliko oni meni žele naplatit određeni dio, i da ja taj isti jednim pozivom dobijem za duplo i više manje, osjećam se nekak ko pervareno neznam..ne radi se tu o par kuna nego na čitavom servisu i do 100€..
 

markan1000

Well-known member
Štedim na drugim stvarima, ne na servisima, dijelovima i ljudima u koje sam stekao povjerenje.
Upravo tako, 100 ljudi 100 ćudi. Svatko ima drugačije sklonosti za potrošnju/štednju. Istina je da je malo čudno kad ti netko identičan proizvod naplaćuje x2, ali ako ti imaš u konačnici neku računicu koja nije nužno samo financijska, i imaš ove za to platiti, super...
 

Cutac

Prèkaroš
Nije uvijek cijena mjerilo kvalitete. Drago mi je što ti imaš pouzdanog servisera, ali
Ne sastoji mi se život u traženju najniže cijene, nego kvalitetnih ljudi s kojima rado surađujem.
ovo zvuči kao da mi njuškamo za što jeftinijim servisom nauštrb kvalitete.
Možda neki da, ali ja ne. Mene redovni sa rukama izađe oko 500 kuna, koliko tebe samo ruke izađu, a moj mehaničar ne samo da je dobar, nego je i pošten i prije bi mi dao svoj auto nego me pustio doma u loše složenom autu.

Mislim, ja sam fanatik oko auta i za mene ne postoji "budget" opcija ničega(možda se premišljam neko vrijeme, ali na kraju uvijek bude blizu high end opcije) i zato ti pišem ovo.
Nije da ja kupujem dijelove u kauflandu i radim kod lokalnog golf-2-mehe pa da mi je skupo. Ja radim sa najboljim dijelovima kod najboljeg mehaničara kojeg znam za 6 puta manju cijenu.

A ovo ti također ne pišem da budem pametan, nego da vidiš da ne moraš toliko plaćati. Vjerujem da ti novci ne padaju sa neba i da nisi udavača kao bivši vlasnik VTS-a, a i ovako se činiš normalnim preko foruma, pa mi je žao da te netko toliko dere.

Pretpostavljam da servis radiš na 20 tisuća, što bi onda bilo dva puta godišnje, što bi bilo 10 puta u 5 godina, što bi bilo 30 tisuća kuna u 5 godina. A možeš si uštediti 20 tisuća kuna na tih 5 godina kad bi ti servis bio duplo skuplji nego meni.
 

La Marche

Iskreni optimist
Hvala. Znam to sve jako dobro. Desetljećima tako radim.
Ovo je izuzetak, ali već sam napisao da ne želim javno objašnjavati zašto i ostajem pri tome.
Ponavljam, tko je shvatio, shvatio je. Tko nije, vjerojatno ni neće.
 

Brruno

Well-known member
Ja sam pitao ovlasteni da li mogu donijeti original dijelove i ulje i filtere a da mi oni zamijene jer zelim ovlasteni radi alata i dijagnostike i na kraju iskustva s brandom, dobio sam odgovor da nema problema ali zato daju garanciju samo na rad jer ne mogu garantirati originalnost dijelova,što i razumijem.
Nazalost,maloprodajne cijene se formiraju ovisno o vrijednosti automobila. Po meni bi normalnije bilo da je na tom autu sat ovlastenog rada 400 i vise kuna nego da je filter goriva 500 600kn ili ulje 800 kn.

Ali svako ima svoj plan i razloge za odabir nekog doktora, suprugu,mobitel cipele pa tako i servis za svog ljubimca.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh