Bog svima, dugo me nije bilo na forumu, pa imam osećaj da se opet predstavljam. Nakon kupovine auta, bilo je dosta sitnica koje su nervirale i malo praznile dzep.
O tome sam pisao po forumu, no, mozda ova tema posluzi za sva opsta pitanja vezano za C4 picasso.
U pitanju je robotizovani EGS menjac od 6 brzina.
Do dana danasnjeg, sa autom je predjeno cca 30 000 km. Odnosno, sa kuplje ih 186000 sada smo na nekih cca 216 000 km.
Prvog dana sam s*ebo RT5 uredjaj, koji sam zahvaljujuci ovom forumu uspesno popravio. U medjuvremenu azurirao mape i kamere za brzinu. I dalje čuvam diskove ako opet nesto pokvarim
Rucica menjača je menjana za polovnu, i radi vec godinu dana.
Pokojni majstor je uspeo da sredi klimu na vozačevoj strani, bez menjanja zupcanika. Vec uz malo zice i karabudzenja, radi vec preko godinu dana, zimi duva toplo
Uradjena do sada 3 mala servisa, i svaki put sipan Yacco 5w30, i za tih 30 000 km, nikad jednu kap nisam dosuo.
Poslednja intervencija je bila u decembru prošle godine. Tokom povratka kuci, izbacio je gresku Gearbox error i zasvetlela je lampica Service. Menjac je onda prebacio u manuelni mod, i ubrzavao je, ali nije menjao brzine. Posle predjenih par kilometara, morao sam kociti. Onda je uredno prebacio u N i tu ostao. Ja sam uspeo da se sklonim sa puta i sačekam šlep službu.
Zamenjen je komolet set kvacila, druk, plivajuci, i ondak je morao da se menja i elektromotor na aktuatoru kvacila.
Rekalibriran menjac, zamenjen i akumulator, i vertikalne stangle. Kad je bal, nek je bal.
Sto se estetskih stvari tice, poslednje sto sam radio je presvlacenje volana. U pitanju je vestacka koza, ali izgleda bolje od origigi.
Vozimo se svaki dan, i tako
P.S. Nadam se da ce forum dobiti podrsku za Tapatalk
O tome sam pisao po forumu, no, mozda ova tema posluzi za sva opsta pitanja vezano za C4 picasso.
U pitanju je robotizovani EGS menjac od 6 brzina.
Do dana danasnjeg, sa autom je predjeno cca 30 000 km. Odnosno, sa kuplje ih 186000 sada smo na nekih cca 216 000 km.
Prvog dana sam s*ebo RT5 uredjaj, koji sam zahvaljujuci ovom forumu uspesno popravio. U medjuvremenu azurirao mape i kamere za brzinu. I dalje čuvam diskove ako opet nesto pokvarim
Rucica menjača je menjana za polovnu, i radi vec godinu dana.
Pokojni majstor je uspeo da sredi klimu na vozačevoj strani, bez menjanja zupcanika. Vec uz malo zice i karabudzenja, radi vec preko godinu dana, zimi duva toplo
Uradjena do sada 3 mala servisa, i svaki put sipan Yacco 5w30, i za tih 30 000 km, nikad jednu kap nisam dosuo.
Poslednja intervencija je bila u decembru prošle godine. Tokom povratka kuci, izbacio je gresku Gearbox error i zasvetlela je lampica Service. Menjac je onda prebacio u manuelni mod, i ubrzavao je, ali nije menjao brzine. Posle predjenih par kilometara, morao sam kociti. Onda je uredno prebacio u N i tu ostao. Ja sam uspeo da se sklonim sa puta i sačekam šlep službu.
Zamenjen je komolet set kvacila, druk, plivajuci, i ondak je morao da se menja i elektromotor na aktuatoru kvacila.
Rekalibriran menjac, zamenjen i akumulator, i vertikalne stangle. Kad je bal, nek je bal.
Sto se estetskih stvari tice, poslednje sto sam radio je presvlacenje volana. U pitanju je vestacka koza, ali izgleda bolje od origigi.
Vozimo se svaki dan, i tako
P.S. Nadam se da ce forum dobiti podrsku za Tapatalk