Zvuk puhanja pri stiskanju kočnice

Luka0707

New member
Poštovanje.Zanima me u vezi moga citroena.Danas mi je počelo kao puhati na kočnici kad ju pritisnem.Auto sa 80kmh kad idem kočiti treba mu barem 50 m da zakoči na mjesto.Ne znam koji ke problem,ovo mi je prvi citroen
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Trči na servis dok još koči. Kao što je Cutac rekao, ili je ušao zrak ili si igubio kočioni ulje, a jedno i drugo nije dobro tj. pogubno je za život.

Ulje ti je u maloj posudici iznad akumulatora kad digneš haubu, pa baci oko i vidi koliko ima
 

Luka0707

New member
Ulja ima dovoljno sad sam malo čačkao oko pedale i našao sam gdje puše/diše..ima neka kao mandžeta iza pedale.e ispod te mandžete puše kao na tom nekom plastičnom klipu uglavnom na falcu koji ide unutra u taj bubanj valjda
 

dekiiii

Active member
Slušaj tomicu0308! Ima čovjek pravo:palac-gore: Da se gubi ulje već bi ti svjetlila lampica kočnice, a da je "ušao" zrak, papučica kočnice bi ti "propala do daske" a auto ne bi uopće usporavao. Ovo puhanje je znak da je pukla membrana servo bubnja pa vakum koji stvara motor (kod dizela vakum pumpa) doslovno puše kroz manđetu na papučici i oko osovinice ulazi u servo bubanj. Ništa drastično ni hitno se neće dogoditi s kočnicama, jedino moraš dosta jače pritisnuti papučicu za isti efekat kočenja jer nemaš servo asistenciju. Naravno da je dobro to što prije riješiti, da u nedajbože kritičnoj situaciji imaš bržu reakciju (servo smanjuje i vrijeme reakcije sistema od početnog pritiska papučice do efekta kočenja) i dovoljno snage kočenja.:kava::D
 

tomica0308

Well-known member
Neda se promjenit membrana, 400kn rabljeni bubanj ili novi oko 2000kn ili vise, nesjecam se ponude tocno, sam znam da je bila cifra da se neisplati novi dio stavit. Promjenis za 2 sata max ak se razumis kaj u srafanje. Pustila ti je zato jer ti vakum pumpa salje MOTORNO ulje u bubanj. Znaci vakum pumpa vuce iz bubnja zrak u sebe e sad kako motorno ulje dode do kocionog bubnja neznam, al u mom bubnju je bilo motorno ulje i trebao bi zamjenit vakum pumpu, al necu.
Ak ces ic u to sam nemoras lajtunge odsrafivat, samo dva srafa odsrafis da odmaknes cilindar skupa sa posudicom za ulje. Poslje toga nemoras odzracivat kočnice (ako neces odsrafivat lajtunge). Moras maknut akumulator i onaj zeljezni nosac za akumulator, kad odsrafis dva srafa u motornom prostoru i kad maknes kocioni cilindar sa posudicom za ulje, imas u kabini 4 srafa koji drze sam bubanj al prvo odkaci od pedale polugu. :grin:
 

Luka0707

New member
Hvala na uputama..trenutno nemam uvjete da mogu šarafati.Nisam kući nego stanujem na poslu i auto je na javnom parkingu.Naručio sam danas nove komplete diskova i pakni i glavni kočioni cilindar pa bar da auto koči kako treba a ostalo ću riješit kad dođem kući za 2 mjeseca ili prodam taj auto
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Ne znam koliko se isplati gore ga prodavat. U svojih godinu dana u Kasselu vidio sam samo jedan C4 prve generacije
 

Luka0707

New member
Oko Ulma ih ima nešto više..ja sam ga platio 2100 eura sa 2600..a za uvoz tj.sad je unos u RH mi treba 1000 eura sa regom s tim da cijena kod nas je od 3000 do 4500 i da ga prodam kod nas npr.neću neku lovu dobit..jedino je dobro što je dizel koji jako malo troši i ima 110 000 km što je jako malo i jako je očuvan iznutra i izvana..vani ima samo na lijevom rubnjaku zadnjem par crtica ništa strašno..i servisnu urednu,promjenjeno remenje i ulje i još 12000 km sam miran sa uljem
 

Luka0707

New member
Mjenjano je na 103 tkm sad ima 110 a na intervalu piše za 12tkm da se može mjenjat..ima elf 5w30 unutra ne znam na pamet koji još ima broj na papiru tamo il je m600 ili m700 iza te oznake 5w30
 

dekiiii

Active member
Ma nije ni Njemačka ko što je bila..čak razmišljam da li uvoziti taj auto u Hrvatsku ili prodati ovdje
Oprosti, moja greška. Iz ovog sam izvukao zaključak da je samo pitanje gdje prodati auto. A opet moj brzopleti zaključak ako se prodaje čemu ulagati u auto.;)
 
Na vrh