C4 picasso 2.0 hdi black mamba

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imam jedno pitanje, nedoumica postoji od kad sam uzeo auto. Kada poredim sa Scenic 1, kod njega je kod paljenja bilo nekoliko stepeni davanja kontakta. Tipa, mogao sam dati kontakt samo mi radi radio. Na ovom cudu moram da dam kontakt do kraja, da bi se RT5 upalio, samim tim i radio. No, to je pozicija za paljenje auta, kada se svakako sve popali. Ne znam da li je to tako namenjeno, da slusam radio samo sa upaljenim motorom, ili me zeza bravica kljuca :)
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Danas izmerio dubinu šare na gumama, doduše, prednja leva i zadnja leva. Posle 32 000 km, Lassa Multiways(Univerzalne), u dimenziji 215/55/16.
Dubina je negde blizu 5mm, malo preko 4mm, kad su kupljene, trebalo bi da su bile oko 7mm.
 

Prilozi

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Danas se na parkingu, krenuo polako, kad volan trese, nesto huče, kaj se dešava. Izasao, prednji desni točak patosiran. Nisam do sada menjao na ovom ormanu gumu. Pogledao YT da vidim kako se vadi rezervna guma :). Kad ono, Michelin primacy, šara 7mm :D. Svi delovi za zamenu su novi, puno znaci i onaj metalni trougao da blokira tocak. Pa sam se dao u menjanje, proslo sve kako treba. Svratio do vulkanizera, zakripio Lassa-u, naduvao rezervnu, vozi Miško :D. Sacuvao eksercic kao uspomenu.
E sad imam nov problem, ne mogu da spustim tu sajlu da vratim rezervni tocak :). Krene da silazi neko vreme i onda pocinje da daje rucica otpor. Nekako je okrecem ali kao da preskace, i ne spušta se vise. Pretpostavljam da kad je tocak zakacen, zbog tezine se spusta. Pokusao sam da vucem sajlu, ali slaba vajda. Pokušaću sutra da okačim tu dizalicu. A sajla se ne spusti dovoljno da bih i probao nekako tocak da zakacim.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ima da podignem točak jednom rukom, dok se drugom drzim za branik. I da zakacim za tih 10cm sajle sto visi. Ne vidim sto ne bih uspeo :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ne znam kakav je princip rada te sajle, al pošto je cijeli sklop ispod auta i izložen svemu i svačemu vjerovatno će dobro čišćenje i podmazivanje rješit stvar. Kod mene je na XMu rezervni tu, odavijem vijak u gepeku i guma na nosaču samo padne, stvar funkcionira gravitacijom i težinom rezervnog točka, vraćanje, poguranac ozdal i zavrni vijak 😉
Post je automatski spojen:

... i proba spajanja posta 😎
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Princip je gravitacija, ne vidim da je nesto drugo u pitanju. Krene nekih 10cm bez problema, onda otpor u rucici. Probacu da podmazem, normalno je spustio tocak i vratio sajlu
Post je automatski spojen:

Citajuci malo na internetu, shvatio sam da je zbog toga sto sam sajlu bez gume vracao, ona se verovatno zapetljala unutra(odlicno). Mislim da ce za ovo trebati dvoje ljudi, ja cu biti ispod auta i vuci cu, a neko ce iznad otpustati i zatezati :D. Ili da probam nekako da zakacim tocak za tih 10 cm :D :D :D. Oduševljen sam razvojem dogadja.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh