C4 feel edition 120 blueHDI EAT6

Phantom

Drajver
Logitech:
125.000 kn
Vrijeme je da krenem kopati po svome, valjda su negdje stavili zlato kad košta kao i tvoj
svako ima svoje, ovaj je c4 testni ako se ne varam, ja sam htio kupit testnog pa se predomislio zbog kolege iz servisa... inače za te penezije 16000 bi ja razmišljao o polovnoj c4 Aircrossu ili DS5ici zalostno ali citroenu pada cijena prebrzo ...
inače auto ti je super, samo da je još crn pa bi bio interseptor :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
može se dobiti klasu veći auto.
Sve to ima za i protiv u svakom slučaju na novom autu ako je ičem nemaš nekih ozbiljnijih ulaganja do min 150.000km tako da sve ima za i protiv.

najgora stvar je da ti daš za auto u višoj klasi 30.000eur i više i onda imaš iste probleme i pojave upravo kao i kod auta od 12-18.000eur :confused:
tako da ta viša klasa nema previše toga cjenovno opravdano.

Ovaj C4 je sasvim dobar i više od toga opremom udobnošču cjenom i trajanjem uz redovno održavanje. Tako da ga se u njegovoj klasi teško može za taj novac nači.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ne znam ali vjerojatno postoji neka mogućnost isključenja. jesi čito u priručniku na onom djelu gdje ti pišu upute za zaključavanje i podešavanja koja vrata hoćeš da ti se ključaju samo vozačeva ili sva.
 

Logitech

Active member
Svejedno je probao sam. Problem je kad perem auto, pjena dođe na kvake i onda krene otključavanje i zaključavanje, vrti retrovizore ko magarac kad tjera muhe ušima. Jedino mi je rješenje za sada maknuti ključ van dosega, a onda me malo čudno gledaju u praonici.
 

Logitech

Active member
Ma sve isprobano.....ništa ne vrijedi dok je ključ blizu

Jeste li primjetili ovu crtu na brzinomjeru . Ima ju svaki C4 koji sam do sada vidio. Interesantno.


 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Ovako je jeftinije
Ne shvaćam gdje misliš da bi bila ušteda. Na materijalu nije, jer prsten ne možeš izrezati kao traku, pa time uštedjeti materijal, a da bi montaža ovakve trake bila jeftinija od montaže prstena u jednom komadu isto baš ne razumijem. Na što si mislio?

A svejedno neki kazu da je Citroen bez razloga jeftiniji. A ima razloga.
Jasno da ima razloga. Uvijek ima razloga. Samo neka na ovakvim tričarijama slobodno štede. (ako je to uopće ušteda, a nije neki drugi razlog u pitanju)

Što se mene tiče, ja bih najradije i danas gledao ispred sebe ravne lakirane drvene ploče s rupama za instrumente koji se ušarafljuju. Ako ne može tako, onda mi je sasvim svejedno je li plastika tvrda, mekana, ima spojeve, nema spojeve... sve mi je to isti vrak.
A najjadniji su mi oni tobože lakirani drveni umetci u plastičnu tablu pa je to sad nešto ekskluzivno... komično i otužno.
 
Na vrh