C4 1.6 HDI 112 KS BVM 6 - markan1000

Cutac

Prèkaroš
Na VTS-u je hladnjak novi, ali na c4 ide već 7. godinu bez greške, ne znam šta vas muči :D. A rok za servis klime sam preskočio, i to pošteno.
 

Milosh

Test
Na VTS-u je hladnjak novi, ali na c4 ide već 7. godinu bez greške, ne znam šta vas muči :D. A rok za servis klime sam preskočio, i to pošteno.
Rekao bih da se može zaključiti da im se to dešava, ja sam imao taj problem a evo već nekoliko puta se spominje samo na ovom forumu.

Kako su meni rekli u servisu za klime, problem je u lošoj konstrukciji samog hladnjaka (nije dovoljno izdržljiv/robustan) te istrune od prljavštine i vlage koja se nahvata između njega i hladnjaka motora.
 

markan1000

Well-known member
Majstor koji je gledao gdje pušta odmah je znao gdje treba posvijetliti, i naravno da je tamo puštao. Rekao je da na praktički svakom Citroenu / Peugeotu kojem ode hladnjak, ode na istom mjestu, negdje kod ventilatora. Tako da bi definitivno rekao da postoji problem s tim. Original oko 2500 kuna, a s obzirom da se baš i nije iskazao brzo sam odustao od njega. Zamjenski s veeeelikim popustom nešto iznad 500 kuna.
 

Runner

Member
Ja bas jucer isao s drugim autom na servis klime, prevencije radi iako je dobro hladila...
Dobro da sam isao, falilo plina, vjerojatno negdje gubi, a hladnjak izubijan prvenstveno od mušica obzirom da je auto jako puno na autocesti, te vlage i općenito vanjskih faktora...
Kaže majstor da te nove općenito rade od recikliranog aluminija (valjda) i da jednostavno na svim novim autima odlaze...
Pokazuje mi Crafter 2015. godište, raspada se u ruci koliko je trul, a pored Daewoo Lanos star 18 godina, original hladnjak, nema traga truleži i "trošenju"... :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vole ih ljudi i s miniwashom shebat, pogotovo u samoposlužnim... još ga približe da skinu mušice :D
 

Milosh

Test
Evo samo radi jednog poređenja, u mojih 6 godina na Ford Focus forumu (na kojem ima i drugih modela), nisam još ni jednom pročitao da je nekom otišao taj hladnjak klime, tako da ne odlaze kod svih novijih auta.

Ivane, meni je čovjek u klima servisu baš savjetovao da prije i nakon zime prođem taj hladnjak miniwash-em da sperem prašinu, lišće i so, da se spriječi truljenje. Naravno, ne treba preblizu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Rekli su meni u ovlaštenom servisu da je normalno da kočnice tresu... pa nije.

No dobro... izdaleka s miniwashom nebi smjelo bit problema, ali redovno vidim ekipu koja gurne u praonicama onaj nastavak u skoro svaku rupu od auta.

Al svakom svoje, ja ih našpricam kemijom, pričekam, i ona četkom spojenom na vodu radim poteze niz rebra
Ako imate skrivljenih rebara, preporučam tradicionalni kineski alat:

 

Milosh

Test
Rekli su meni u ovlaštenom servisu da je normalno da kočnice tresu... pa nije.
To je kao da su ti rekli da volan nekad brzo skreće a nekad sporo, nije nikako normalno.

preporučam tradicionalni kineski alat:
Nikad vidio ni slutio da tako nešto postoji. :D

Otišao je meni na Mk2.
Eto vidiš, to je stvarno prvi put da čujem. A dobro, nije čudno da ode, ali ako se često dešava, to je već neki obrazac.
 

markan1000

Well-known member
Dakle, nekoliko mjeseci prije nego će napuniti 6 godina, opako smo se približili brojci od 100.000 km, fali još par stotina. Izgleda da me odlučio malo podsjetiti da se više ne radi o novom autu. Znao sam ja to i bez njega, a mogao je i još malo pričekati. Ipak, moglo je i gore biti.
Uglavnom, prošli tjedan odradili smo sljedeće:
- zamjenjen hladnjak klime, i naravno napunjena klima - zasad radi
- promijenjena stabilizator štangica - nešto je lupkalo iz prednjeg lijevog dijela, više ne lupka
- izbalansirane gume - čini mi se da sad više ne trese kao prije na nekim brzinama, ali i dalje trese prilikom kočenja

Što je još ostalo za napraviti? U vezi tog treskanja prilikom kočenja, preporuka majstora, ne hitna, je:
- promijeniti selen blokove, jer zbog dotrajalosti je došlo do krivljenja diskova, i naravno istokariti disk. Selen blokovi su im navodno slaba točka, koja se često kod onih koji rade puno km rješavala u garanciji. još jedna slaba točka :D

ovaj tjedan se ide na malo dalji put, pa ću ovisno o ponašanju auta vidjeti koliko ću brzo to rješavati - odmah ili čekati redovni servis za par mjeseci

Sve odrađeno u AMC Marko, korektno, brzo, povoljno i lijepo objašnjeno. za preporuku
 

markan1000

Well-known member
zamijenjeni brisači, prešlo se s Valea na Bosch, čini mi se puno bolje. Valeo mi je bio od prvog dana teško razočaranje, nikad nisu savršeno brisali, ali su dugo potrajali. Bosch briše savršeno, sad koliko će trajati...
 

markan1000

Well-known member
107.500 km, odrađen mali servis + promijenjeni selen blokovi i tokareni diskovi jer je jako treslo kod kočenja (više ne trese) + promijenjene prednje i stražnje disk pločice (TRW). Naravno, zamijenjene i gume kad je već auto bio na servisu, idemo u drugu zimu s UG9.
Sve odrađeno kod AMC Marko, u roku, prema dogovoru, a rekao bi i povoljno.
 

markan1000

Well-known member
110.000 km - jučer odrađen špur, netko od dragih članova obitelji (dakle žena ili ja, ne želim upirati prstom) je desnom kotaču dao po piksi. sve poštelano, idemo dallje, drugo sve štima.
financijski prioriteti se mijenjaju, novi plan je da auto ostaje s nama još 4-5 godina, tako da ćemo se još tipkati. za koji dan ćemo proslaviti 5 godina kako je već s nama, a ukupno će on proslaviti šesti i po rođendan :grin:
 

markan1000

Well-known member
Jučer sam primijetio da mi u drugoj brzini, kod malo jačeg ubrzanja, negdje na oko 2.500 okretaja, nešto počne cviliti. U trećoj nisam skužio da se to događa, a onda se i ostala buka poveća u autu pa moguće da i radi toga. Ima li netko ideju što bi to moglo biti, neka remenica ili nešto?
 

markan1000

Well-known member
klima je bila ugašena, radilo je samo puhanje topli zrak.
nije mi to bilo zviždukanje turbine, nego baš kao da cvili nešto nepodmazano, ajmo to tako reći
 
Na vrh