C4 1.6 HDI 112 KS BVM 6 - markan1000

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Saniraj... bilo koji autostaklar bi trebao to biti sposoban napraviti, nije neka komplikacija,
 

markan1000

Well-known member
EDIT: provjerio kod staklara za šajbu, nema potrebe sanirati, premalo je oštećenje.
Vratili smo se na ljetne gume, 2. sezona će ovo Dunlopicama biti.
Što se tiče auta, na 98.000 km smo, ništa posebno za prijaviti. Za vikend sam naučio i da predmet od točno 3 metra dužine, koji se jedva malo savija (velika rola linoleuma), mogu bez problema prevesti u autu (2 odraslih + malo dijete).
 

markan1000

Well-known member
danas smo malo jurcali po autoputu, i nešto me zabrinulo. koliko sam ja upoznat dosta c4 (i P308) ima problem s podrhtavanjem volana na brzinama od cca 120 do 130 kmh, pa ni moj nažalost nije iznimka. to podrhtavanje nije jako, nekad ga uopće nema, i na to sam se odavno naviknuo. Međutim danas sam primjetio da mi se volan brutalno trese prilikom kočenja (koje uopće nije naglo) na brzinama od cca 125 kmh. Ali trešnja je baš brutalna. na nižim brzinama se baš i ne osjeti (isprobano i na 110 i na 100 i na 80...). Diskovi i pločice mijenjani pred cca 26-27 tisuća km, a nisam neki agresivac vozač. Razmišljao sam negdje na balansiranje otići, s obzirom da se to događa sad nedavno nakon zamjene guma. Netko je ovdje spominjao Pneumatik da radi dobar posao. Što se vama čini, da započnem od balansiranja? Što bi još moglo biti?
 

Milosh

Test
Možeš prvo probati sa balansiranjem, to je i najjeftinije.

Prvo što meni pada na pamet je da su ti se diskovi možda iskrivili, nema veze što su novi, moguće je. Ali onda bi podrhtavanje trebao osjetiti takođe pri kočenju pri manjim brzinama (50-60 km/h).
 

Doomsday

U prolazu...
Pa, možda gumice na čeljustima...

Ne znam na kojem, zaboravih, ali na nekom je trešnja prilikom kočenja bila do potrošenih/nestalih gumica na čeljustima...

Ako ne baš to, onda možda nešto drugo vezano za čeljusti kočnica, specifično za C4 II...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bad, Koloper, Autolab... neko sveto trojstvo ZGa koliko ja znam.
Balansiranje guma, tokarenje diskova, kočnice komplet, pa pregled poluosovina, tim redom bi ja.

Dugo sam se i ja hebao sa sličnim problemom, tek je poluosovina to riješila.
 

gambler072

C5 enthusiast
Ja bih rekao diskovi. Koliko sam uspio provaliti prilikom testiranja i vozanja razlicitih auta, na manjim brzinama se ne primjeti nikakvo tresenje, tek kada se digne brzina. Na manjim brzinama bi se primjetilo samo ako je bas brutalno iskrivljen. Ja bih pokusao tokariti ako nije previse iskrivljen, jer je disk relativno nov, pa ima mesa na njemu. A to sto su presli 25tkm ne znaci nista, kvalitet diskova koji dolaze na nase prostore nije cemu, znalo se desiti da novi diskovi tresu, ja znam 2 takva slucaja. A i kod druga na Insigniji nakon 10tkm od zamjene i novi poceli tresti, a kupljeni u Njemackoj... Da guma nije dobro balansirana auto bi tresao stalno, posebno na vecim brzinama, a ne samo na kocenju.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ja sam dva puta mjenjao diskove na c3 do 140000, vidis nije mi palo na pamet tokarenje... ugl. diskovi se iskrive kad su vreli od kocenja i uletis u neku vecu lokvu tako, a i njihova kvaliteta danas je upitna
 

markan1000

Well-known member
nešto moram rješavati jer kočenje je brutalno drhtavo na toj nekoj brzini od 120-130. ne bi se htio naći u situaciji da moram baš jako kočiti pri toj brzini. krenut ću ovim redom koji je ivan napisao, čini mi se najlogičnije,a i kreće se od najjednostavnijeg (i najjeftinijeg). hvala svima!

osim toga, klima praktički pa prestala hladiti, pa je danas auto bio na punjenju. nisam ga stigao ja voziti nego ga punac odvezao. prije toga slušamo i uopće je ne čujemo da radi pa sam se malo prepao. nakon punjenja radi odlično, navodno je majstor rekao da nigdje ne pušta, ali da se u vožnji pritisak poveća jako pa će tek to biti pravi test. ako za tjedan dana opet prestane hladiti, znat ću da nije bilo samo do potrošenog plina (logično). navodno je u zadnjih nekoliko tjedana imao 5-6 c4 na kojima je kiler otišao, i da im je to slabost... tako mi punac prenosi majstorove riječi.
 

markan1000

Well-known member
klima opet ne radi... dakle, moram se s tim pozabaviti.
ni na balansiranje još nisam uspio otići, totalno sam u k.... s vremenom zadnjih mjesec dana
 
Na vrh