C4 1.6 HDI 112 KS BVM 6 - markan1000

markan1000

Well-known member
jučer sam se malo više vozio, i malo detaljnije isprobavao.
nema razlike klima ugašena, upaljena.
cviljenje / cijukanje se čuje samo u drugoj brzini, počne na otprilike 2.000 okr (ne 2.500 kako sam ranije napisao).
isto tako, čuje samo kod jačeg ubrzanja, kad polagano dodajem gas ništa se ne čuje..
 

Cutac

Prèkaroš
Da onda nije ležaj druge brzine? Mislim on ne bi trebao cviljugati, ali ne znam što bi drugo bilo. Usis nije ako je samo 2. brzina, ležajevi kotača, remenice, diferencijal, štajaznam šta ne bi trebali biti ako je samo u 2. brzini...

Otvori prozor i slušaj jel se vani čuje jače(ili neka netko stoji na nogostupu dok se ti provezeš).
Ako ti je blizu, imaš na Radničkoj prema Domovinskom tunel u kojemu ćeš bolje čuti.
 

Cutac

Prèkaroš
Znaci u svim brzinama na 2000 okretaja kod jaceg ubrzanja?
Jel mozes snimiti? I idi na servis dok ne bude prekrasno. Bilo da se razleti lezaj ili remenica, jeftinije je promijeniti dio, nego dio i ono sto je nastradalo.
 

markan1000

Well-known member
Da, u svim brzinama na cca 2.000 kod jačeg ubrzanja, ali sad mi se već čini i da ne mora biti toliko jako ubrzanje, nego kod već nekog ajmo reći srednjeg ubrzanja. Što samo može značiti da ide na gore. Neću moći snimiti jer je ipak pretiho da bi se uhvatilo mobitelom.
 

markan1000

Well-known member
Nije to tako glasno, ali ovo je čak i žena uspjela čuti, naravno kad sam joj ja skrenuo pažnju da nešto cvili. Aleluja, ima nade za mene, najčešće sam ja luđak koji čuje svašta (glasove, zvukove...) :grin:
 

markan1000

Well-known member
sad tek vidim da nikad nisam javio što je bilo s ovim cviljenjem. auto je već odavno, kad su se mijenjale gume u 4. mjesecu bio na servisu i zaključak je bio da zacvile amortizeri kod naglog ubrzanja, a u nižim brzinama je ono najintenzivnije, kako se auto ukopava unazad tako oni zacvile, ali da su još uvijek skroz ispravni. nakon toga je ubrzo i prestalo cviliti. kako je lijepo kad se problemi riješe sami od sebe :D

nakon 7 godina i 2 mjeseca otišao je akumulator. unutra je bila Varta, i opet stavljena Varta.

nakon zamjene akumulatora par puta mi je izbacivao greške igurnosnih sustava: ABS, ESP, ARS itd. Pojave se pa nestanu, sad se već dva dana ništa ne javlja. malo ću pratiti, ali me zanima da li se zamjenom akumulatora moglo nešto smrdati?
 

markan1000

Well-known member
Meni nije ništa prikazivalo, samo taman kad smo trebali krenuti put Kutine na jednu svadbu za vikend, auto je samo kliktao (anlaser).
Žurilo nam se pa sam ga samo klemnuo na drugi auto, i upalio je odmah bez greške. Onda je bilo trk po novi akumulator, zamijenilo starog, i upalio je i vozio skroz bez ikakve greške jedno 90 kilometara. Nakon toga su se upalile ove greške koje sam spomenuo, koje bi se onda i bez gašenja auta u vožnji same ugasile, pa se opet upalile, i sad je dva dana mir.
A kakva je procedura zamjene, s obzirom da u uputstvima ništa pametno nema?
I još jedno pitanje, piše u uputama da se modeli sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem kao što je i moj ne smiju paliti na guranje. Zašto?
 

Cutac

Prèkaroš
Žurilo nam se pa sam ga samo klemnuo na drugi auto
Moderni francuzi ne vole paljenje na kleme.

A kakva je procedura zamjene, s obzirom da u uputstvima ništa pametno nema?
Prozor dolje, otpoji aku, čekaj minutu, spoji aku, čekaj minutu, upali poziciju, daj kontakt kroz prozor i drži tipku za zaključavanje 10 sekundi, oduzmi kontakt, otvori vrata, procedura gotova.
 

markan1000

Well-known member
Eh, riješen problem s greškama koje su se pojavljivale povremeno nakon izmjene akumulatora. Navodno na kraju nije nikakve veze imalo s akumulatorom, ali nažalost me auto prvi put ostavio na cesti, i to u prilično nezgodnom trenutku i na nezgodnom mjestu s djetetom od dvije godine u autu. I trudnom ženom.
Uglavnom, nakon izmjene akumulatiora kako sam već pisao greške kočionih sustava su se povremeno pojavljivale, i nestajale, u prosjeku svaku petu vožnju su se javljale. Kako se u vožnji ništa nije osjetilo i bližilo mi se vrijeme redovnog servisa, odlučio sam pričekati servis za detaljniju analizu.
Za onaj produženi vikend na početku mjeseca smo išli na more, dolje smo došli bez problema, i u utorak navečer smo krenuli za Zgb, i nakon cca 20 km, opet se pojave sve te greške, ali ovaj put se javi i greška motora i kaže failure: have the vehicle repaired i ostane svijetliti lampica service. prvih par sekundi sam odlučio ignorirati misleći kako se opet radi o istoj stvari koja se pojavljivala, međutim zbog lampice motora ipak stanem sa strane da vidim što je. dignem haubu, motor normalno radi, ventilator puše na najjače (navodno normalno kad javi grešku motora). Ugasim motor da vidim hoće li greške nestati, međutim kod ponovnog paljenja motor zabrunda/zatrese, jedva upali i počne se tresti naprijed-nazad ko da mu ne radi jedan cilindar. Greške i dalje sve svijetle. Ništa, vuučna služba (imam pokriće preko ZABA-e), nazad u Murter kod jednog dobrog mehaničara (već je 10 navečer), i čekaj sutra da ga spoji na komp i vidi šta je. Sutra ga spoji i kaže: greška senzora tlaka goriva. i ne da mu pobrisati niti jednu grešku, pa ni one kočionih sustava. Kaže on meni da idemo najprije od jeftinije varijante jer je imao već dva takva slučaja gdje nije bilo do senzora nego do nekog konektora koji popusti s vremenom pa motor poblesavi. Sutradan raskopa motor da dođe do tog konektora koji je nepristupačan, međutim nije bilo do toga nego ipak do senzora. Èekaj još jedan dan dok stigne original senzor iz Zgb, jer mi je toplo preporučio da ne uzimam zamjenski, kojem je btw cijena praktički ista kao i originalnom. Zamijenio mi senzor čim je stigao, auto radi ko urica, dozvolilo mu je nakon toga da pobriše i greške kočionih sustava. Ceh u konačnici 630 kn senzor (ja sam ga mogao dobiti za 380, ali ga nisam imao kako dostaviti iz Zgb u kratkom roku, a bilo mi je hitno) + 400 ruke... kaže da ga je jako zahebano promijeniti, vjerujem mu jer dečka poznam.
Osim toga, ovaj tjedan sam po povratku u Zgb napravio i mali servis, pa onda usput promijenio i gume. Ljetne Dunlop Sport BlueResponse idu u prodaju, 3 godine i 29.000 km imaju. Ako ih ne uspijem prodati ići će još jednu godinu gore, i onda je to to, neovisno o profilu. Zimulje stavljene opet UG9, 3.sezona.
Inače, trenutno auto ima 7 godina i 3 mjeseca, i 125.000 km.
 

markan1000

Well-known member
2 tjedna prošlo, i jučer ujutro opet se upale greške kočionih sustava. danas ujutro opet svijetle, i nakon par minuta su se pogasile. Auto se najnormalnije ponaša. Nadam se da neće opet početi novi ciklus zahebancije...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kod dooobrog električara na pregled računala absa, spojeva i svih sitnih detalja. Ako i nije samo računalo u pitanju, ne treba čekati da ono crkne
 

Cutac

Prèkaroš
Daj kad vidiš koji su kodovi grešaka, napiši ih ovdje ili mi ih pošalji da vidim što sve točno Citroen kaže za njih.

Ja sam ti u četvrtak možda u ZG, pa ako te servisi odhebu prije Sisveta/praznika, mogu ti ja doći sa dijagnostikom, ali mi baterija na laptopu ne drži pa bi mi trebala struja u krugu 5 metara :D
 
Na vrh