C4 1.6 HDI 112 KS BVM 6 - markan1000

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Buraz je uzeo 5 godina staru Insigniju(xenon, navi, sicevi na struju) 2.0 dizel 160 konja sa 109 tisuća km od prvog vlasnika za okruglo 10000€.
Znači, cijene se obaraju i po par iljada eura danas. Prije ako bi skinija 500€ se smatralo dobro. :D

https://www.njuskalo.hr/auti/opel-insignia?yearManufactured[min]=2015&yearManufactured[max]=2015&adsWithImages=1&mileage[max]=110000

Izvanka je auto tako tako. Relativno dobro izgleda. Ali unutra je ka neki korejski jeftilen C segmenta iz 2007. :)

 

Cutac

Prèkaroš
Njegova je 2013., prije redizajna.

7 godina star prosjecni kompakt vrijedi max 6000-6500€ uredan. A ako postoji, moguce jako skup, problem, cijena leti dolje.
 

markan1000

Well-known member
Auto je kod elektronicara, pa cekamo nalaz i molimo se Bogu da (elektronicar, nalaz, Bog, svi.. ) bude milostiv

Edit: i bio je milostiv izgleda, na kraju je ipak mehanicki kvar, senzor ABS-a, nekakav lezaj, znat cu detalje kad odem po njega jutros. Ali su mi telefonski posebno naglasili da je s vitalnon elektronikom sve u redu.
I jos jedna vijest, ako sve prodje u redu, od danas sam mozda s tri Citroena na forumu, nadam se ne zadugo. Koji sam ja mazohist...
Nazalost, nakon dugo vremena jedan tupavi problem s C3, ali o tome u pripadajucoj temi
 

markan1000

Well-known member
Elektronicar je dijagnosticirao, ali on to ne popravlja jer je mehanicki kvar. Dakle, ili je prljav senzor, ili je voda u konektoru ili je u najgorem slucaju senzor, ali to nista nije skupo. Greske su C1320 i C1321. Sad moram mod mehanicara da to rijesi i onda ide u prodaju.
A i treci je Citroen pred kucom, ovaj forumski kojem je danas zakljucana tema...
 

markan1000

Well-known member
@Cutac: ali nikad ne znaš kad ćeš zakuhati ili bez ulja ostati :D:p:cool:

Uglavnom, ode C4, usmenom predajom, bez oglasnika i slušanja prijedloga za zamjene i slušanja ponuda od 5500 EUR :D

Ostat će mi na oku i ako se pruži prilika i ostane lijepo vožen i održavan kao što je bio kod mene, vrlo rado ću ga sebi uzeti nazad jednog dana. Otkad znam da sam ga prodao gledam ga jednim drugim očima, i još mi je i draži. Uz sve mane transparentno ovdje navedene, na kraju ove balade to je auto koji se i nakon 7 godina i 4 mjeseca i 127.000 kilometara prijeđenih i dalje vozi čvrsto, stabilno, kompaktno, bez neugodnih zvukova i s užitkom gotovo jednakim kao i prvog dana. Jučer prije nego sam dobio ponudu sam se taman počeo premišljati da li da se stisnemo i da ga zadržimo, ali razum je nadvladao tako da je ovoj priči došao kraj. Zvučim patetično, ali nije mi lako rastati se od njega, a ne znam je li mi lakše ili teže što ću ga često gledati. Vjerojatno teže.
Ali, idemo dalje u nove pobjede.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bravo, čestitam na uspješnoj prodaji :palac-gore:
 
Posljednje uređivanje:

markan1000

Well-known member
Ubrzo ću otvoriti novu temu, i napraviti uvod i osvrt s naglaskom na usporedbu s C4. Posljednjih desetak dana privatno mi je ludilo pa se ne uspijem posvetiti svemu čemu bi htio, ali najdraži forum ću sigurno i dalje obavještavati o svim dobrim i lošim stranama oba Citroena koja su mi ostala.
 

markan1000

Well-known member
Elektronicar je dijagnosticirao, ali on to ne popravlja jer je mehanicki kvar. Dakle, ili je prljav senzor, ili je voda u konektoru ili je u najgorem slucaju senzor, ali to nista nije skupo. Greske su C1320 i C1321. Sad moram kod mehanicara da to rijesi i onda ide u prodaju.
e da, da i za ovo još završno obavijestim, problem je bila vlaga u konektoru.
 

markan1000

Well-known member
I vratio se sin razmetni kući nakon 2 godine, tamo gdje i pripada i gdje su ga najbolje cijenili.
Za dobrodošlicu su mu pripremljene nove gume. Na njemu je samo da bude dobar i ne zahtijeva puno, i niti ptičjeg mlijeka mu neće faliti :)
Sad su tri Citroena na dvorištu, i jedan mora otići, a taj je C3. A stvarno mi se uvukao pod kožu, ali su mu godine, kilometraža i potrošnja presudile.
 

markan1000

Well-known member
Jučer tehnički i registracija, prošao bez greške.
Prošli tjedan puknula zadnja lijeva opruga, srećom dok je stajao pred kućom, ne znam što bi se dogodilo da se to dogodi pri 150 kmh. Naravno zamijenjene obje. Bilo mi je hitno, nije bilo KYB taj čas za kupiti, stavljene Kilen opruge. Navodno su dobre (Made in Sweden), vidjet ćemo.
 

markan1000

Well-known member
Napokon uspio zamijeniti gume, skinuo stare zimske Goodyear UG koje su dale svoje, i stavio Vredestein Quatrac all-seasonke. Momentalno se riješio i problem da mi je auto vukao u desno, eto u kakvom su stanju stare gume bile. Prošli vlasnik je ostavio zimske gume preko ljeta, i ovo mi je prvi put da sam vidio što ljeto napravi zimskim gumama, koje su po profilu i starosti mogle komotno još jednu sezonu izdurati, ali su se preko ljeta doslovno počele guliti i raspadati. I inače nisam nikad kužio kako ljudi mogu ostaviti zimske gume preko ljeta i nisam to nikad napravio, nakon ovoga pogotovo nikad neću
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Po meni je bolje voziti univerzalne, nego zimske cele sezone. Ne razumem zasto ljudi, koji nece da menjaju gume po sezonama, kao ja, ne voze all season, vec voze čisto zimsku gumu
 

zulufer

Active member
Znam za slučajeve gdje kupe 4 komada Save Eskimo pred zimu. Odvezu zimu, odvezu ljeto i onda prije svake zime kupe nove 2 Save Eskimo. Prednje stavljaju iza, a naprijed nove. Kao da im se to najbolje pokazalo...
 

Ax boy

Well-known member
Po meni je bolje voziti univerzalne, nego zimske cele sezone. Ne razumem zasto ljudi, koji nece da menjaju gume po sezonama, kao ja, ne voze all season, vec voze čisto zimsku gumu
Te all season gume su čista glupost. Postoji ljetna guma i postoji zimska guma.
Točka. Kraj rasprave.
Gume glavu čuvaju.
Ako ste lijeni za mijenjanje guma. Šta će vam auto 😀😀😀😮😮
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Moram da te demantujem, bar je moje iskustvo takvo. Ne vozim neku kinesku gumu, ili Tigar zimsku. Vozim srednju klasu, nikad nikog nisam ugrozio zbog toga. Da sam u nekom momentu osetio da cu ugroziti sebe, decu, nekog drugog, uzeo bih čisto letnje gume. No, moje iskustvo je vrlo pozitivno. U par situacija su se odlicno pokazale, naročito po mokrom. Možemo do ujutru o tome sta je prednost posebno letnjih, posebno zimskih. No, opet ponavljam, bolje je voziti all season nego zimske cele godine.
 
Na vrh