C3 by "Yukio"

Yukio

Member
zna li netko točno za HDi koja je vrsta bloka i koje boje antifriz ide unutra (koje vrste)

Trenutno imam neki plavi, dok kod poznanika je neki žuti
 

Yukio

Member
prvo pitanje: antifriz mi je poput neke emulzije, ali i dalje nije potamnio zbog ulja. Jel to ipak znak puštanja ulja u blok.

drugo pitanje: kupio sam onaj ELM327 bluetooth sa ebaya, spojim se s mobom na modul, ali aplikacija ne vidi OBD uređaj, ima li tko takav problem.
 

Yukio

Member
pokušao sa kompom, znači s windowsima i scantoolsom

Dvije greške mi auto baca, može li netko pojasniti kakve su:

greške su P0402 i P1351
 

Luca

Active member
Sto se tice emulzije bolje idi odmah nek ti neko ko se razumije, neki dobar majstor i dok nije kasno promijeniti brtvu jer najcesce na njoj pocne pustati i mijesati ulje i vodu ... To je prva faza do je jos emulzija... kasnije... bolje da nikad ne doznas ;-)
 

Yukio

Member
kupio sam ovoga

[ame]http://www.ebay.com/itm/271419360388?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT[/ame]

sa programom ScanMaster lijepo čita, ali imam samo DEMO pa sam vrlo ograničen
dok s mobitelom i Torque najnovijim full ne pronalazi mi ga

Ima li tko ScanMaster full
 

Krky

Lakerski profesionalac
Točno tog mini OBD2 sam si ja kupil, jer mi može biti stalno prikopčan na c3 i onaj poklopac pod volanom zatvoren..
Das comand ful verziju imam i super sam zadovoljan..
daj mail pa ti pošaljem instalaciju..
 

Yukio

Member
evo i ja sam obukao svoga u nove šlapice

Naravno Sava Eskimo S3 standardne, kupio ih u KTC po 319.99 kn
Možda jedina prednost te kupovine što je cijena ista išlo na rate, karticu ili cash.

Spomenuti Gajger u Kž promjenio sve 4 gume za 160 kn. Tek toliko informativno. (Ne reklamiram). Nema liste čekanja kod njega, čeka se cca 1 sat.

Provjerio sam antifriz s nekim jeftinim mjeračem, ni sam neznam što mi pokazuje. Na istoj crtici piše -15 i -2 :confused:



i ovo je ta emulzija (dobro razrijeđeni plavi antifriz), jer sam dva puta nadolijevao dest. vodu

I u konačnici jedan stari već problem, ova usisna ili povratna grana dole na šelni pušta dosta. Neznam koliko je to bitno za vožnju i koliko košta nova.

 

Krky

Lakerski profesionalac
provjeri grijace i relej grijaca

EGR je mozda pun necistoca pa ne zatvara do kraja ili steka....

mozes ga probat ocistit ako hoces
Tec, bi nam htel dat lokaciju EGR-a? ja bi i svojega malo pročačko :D
zna mi bacit mijesečno jednom grešku..
 

Yukio

Member
konkretno ove moje greške su zanemarive:

grijači - može se i bez njih
erg - vozi i ovako dobro, možda ga treba malo propuhat

može li tko obratiti pozornost na sliku s mojim antifrizom, jel to zabrinjavajuća emulzija ili ok boja
 

AX-ja

èudo jedno
nebi bas nazvao tu boju antifriza emulzijom.
ona ti obicno bude smedja s bijelom pjenom u pocetnom stadiju
a nakuplja ti se na vrhu eksp. posude.
tako ako je posuda cista nemas straha

ovako na slici vise izgleda kao slabi omjer antifriza ili vise kao zamucena voda.
 

Yukio

Member
evo još neka kao anomalija citrića.

Skužio sam kako mi u zadnje vrijeme nekako kvačilo "ljepi se"
Tako kada ga otpuštam na zadnjih 10% hoda se zaljepi tj. ne ide linearno do kraja.
Tako da mi auto svaki put malo cukne. On i dalje vozi, ali nije onaj osjećaj kao prije.

I može li netko potvrditi, mislim da meni kvačilo nije na sajlu već ulje?? Možda mi fali ulja
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da, na ulje je.
al mislim ako zacukne a ti kvačilo polako puštaš da je korpa puknuta.
dali kad stojiš na mjestu i pritisneš kuplung i pustiš ga mijenja zvuk?
 

Yukio

Member
evo upravo se vozio nekih sat dva po zagrebu (gradska vožnja, kreni stani) i pratio kuplung. Nekih 20 puta uklopi 'normalno' pa onda 20 puta 'zapne'. I tako stalno.

Skužio sam ali ne mora biti baš tako, na mjestu dok stojim u leru pritišćem kuplung i imam osjećaj da se malo okretaju promjene, kao da ga malo ulovi
 

Yukio

Member
evo imam jedan zanimljivi problem.

Remen vozača!

Imam citrića godinu dana i prvih par mjeseci nikad problema s remenom.
Zadnjih pola godine samo na velikim zavojima mi se znala upaliti lampica remena na par sekundi i pištanje, naravno remen spojen.

Dok zadnjih mjesec dana barem svakih 5 minuta se dogodi isto. Počelo se događati prečesto. Svaki put moram ga ponovno zavezati, i živcira.

Je li dovoljno prerezati žicu ispod sjedala (ili ju kratko spojiti) da auto misli kako je remen stalno zavezan, jer ovo već ide na 'velike živce'.
Pretpostavljam od starosti prekidač u spojci crkava
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Remen hehhehe valjda pojas. Remen je pod haubom :D

Možeš probat to sa žicama... ili u servisu jednostavno isključit upozorenje za pojas. ;)
 
Na vrh