C3 by "Yukio"

Krky

Lakerski profesionalac
U svakoj osiguravajučoj kuči imaš procijenitelja koji ti prema stanju, potrošenosti, km.. itd odredi vrijednost u tom trenutku krntije :D
nisam siguran koliko su im tarife oko 100 - 200k
poželjno ti je da odeš po preporuci ili kod poznatog..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Za moj auto navode početnu cijenu od 109.000 tkn :cool: a plaćen 85. Bem ti državu.

Da mi je vidit koliko bi sad po njihovom vrijedio. Vjerovatno isto 25tkn više nego zaprave :D
 

Luca

Active member
Da, napisali smo na ugovoru neku cifru od 20tk a i taj koji je prodaval auto mi je rekao da on ima tog lika za procijenu i td... onda me je u poreznoj uputila na procijenitelja i etooo... stoji 300 kn i mislim da se isplati u svakom slucaju, jer je po tablicama trebalo da platim ko 3000 ...
 

Damaj

Active member
U zadnje vrijeme porezna na procjenitelja ne pristaje ni pod razno, imaju oni tu mogućnost ali čini mi se da jedino preko "veze" možeš doći do procjenitelja.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Nemože auto vrijedet isto koji je bezprijekoran i sa 80tkm i onaj koji ima malo više km, neka oštečenja ili čak neki oblik karanbola..
zbog toga postoje procijenitelji..
 

Yukio

Member
ali opet kada pogledam svog, imam prvu seriju iz 2005. godine, imam preko 115 000 km. Model s osnovnom opremom. Lupa prednji ovijes (pretpostavljam ležajevi amortizera) i po njima vrijedi 24 000. Naravno isto će porezna procijeniti mnogo očuvaniji isti model s manje kilometara.
Opet na njuškalu je jako teško i pronaći nekog ispod 24 000 kn.

Na kraju, očekivao sam 20 000, ispalo je malo više. Nakon sudara generali osiguranje mi ga je procjenilo na 16 000. Sve je relativno, ali država će uvijek haračiti
 

Yukio

Member
potražujem lijevi (vozačev far), pošto je posve žut, a desni mi novi. Ružno izgleda.

Gdje bi mogao to povoljno upecati, na njuškalu ih baš i nema
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ja imam oba fara sa motorićima i fantastično očuvanim sijenilom samo sa razbijenim prednjim plastikama ako zatreba kome..
ima za neke aute na ebayu samo posebno prednju plastiku za kupit, ali za c3 nisam uspel pronaći, da mi je nabavit prednje plastike, stavil bi leče u nutra :D
 

Yukio

Member
mali update:

dva mjeseca vozim Saxo, nakon dva puna tanka mogu precizno odrediti potrošnju. Troši kombinirane vožnje 5.5 L / 100 km. Motor je najvjerojatnije 1.6 dizel bez turbine.
Vozim ga prosječno na 2800 okretaja. Dok 1.4 hdi vozim na 2200. Na 206+ mi je bila potrošnja oko 4,6 L. Motor je vjerojatno isti kao na našim C3
 

Yukio

Member
evo napokon se vratio dom i malo pogledao citrića, i odmah skužio kako jako lupa prednji kraj.
Dijagnosticirao sam kako su one kape koje vežu federe s šasijom totalno otišle. Odnosno one gumice koje drže njih skoro pa nema, lufta ima za prst staviti.

Pretpostavljam da bi trebao te kape promjeniti, zna li tko jel treba još nešto.
I kako izgleda promjena amortizera i federa. Jel treba sve skidat i poluosovinu ili?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Popriličan ti je to zahvat.. i bez adekvatnog alata nebudeš ništ napravil..
Moral budeš kod majstora..
Gore ti je nosač amortizera i ležaj..
kugla ti ide jako teško, i trebaju ti španeri za fedre, poluosovinu vaniš samo sa glavčine, i paziš da ti ne izađe iz getribe..
Provijeri prvo stabilizatore.. osjetio je on 15ke :D
Eto ja na 17 već mjesec dana, za sreču još sve fixno :D
 

Yukio

Member
Rijesit cu to kod majstora.
Kako najjednostavnije rijsiti sigurnosni pojas
Poceo stalno svirati jer onaj limic gdje je sklopka je ocito potrosen.
To vec mi ide na zivce . Stalno moram drzati kopcu s rukom. Ili cekati 2 min da prestane svirati
 

Krky

Lakerski profesionalac
Rijesit cu to kod majstora.
Kako najjednostavnije rijsiti sigurnosni pojas
Poceo stalno svirati jer onaj limic gdje je sklopka je ocito potrosen.
To vec mi ide na zivce . Stalno moram drzati kopcu s rukom. Ili cekati 2 min da prestane svirati
Ispod sica moraju biti žice koje idu na prekidač, samo ih prebrikaj da budu stalno u kontaktu..
 
Na vrh