C3 by "Yukio"

Yukio

Member
Ispod sica su 4 zice. Dvije za utikac pojasa a dvije idu do necega pored?

Promjenio cijeli prednji kraj, amortizeri, federi, kape.
Razlog promjene totalno gornje kape dobile lufta, iritantan zvuk.
Federi navodno tvornički odnosno izdržali 220 000 km točno.

Sada sam u godinu dana izmjenio: veliki serivs(remenovi,...), nove ljetne, nove zimske gume, sve kočnice, getribno ulje, prednji kraj ovjesa, desna strana zbog sudara je dobila novu vilicu, kuglu i sponu.
Sad se nadam da sam napokon na miru.
Možda čak i smanjim potrošnju pošto sam promjenio crijevo iz tanka koje je kapalo cca kapljica na minutu.
 

Yukio

Member
mali update:

Finih 240 000 km na leđima.
Motor počeo dosta vibrirati, pogotovo hladan. Jel mozda drzaci motora ili injektor pa nema takta. Vozne osobine su slične ko i prije.

Kako popraviti lampicu da se vidi onaj sat u kabini. Sada svijetli preslabo, ne vidi se ni po noći ni po danu.
 

Yukio

Member
mali update.

U citricu 260 000, sve radi ok. Ali u zadnje vrijeme se cuje nesto kao da nije u centru. Prvo sam mislio gume, pa mozda zbog asfalta. Ali nakon pregleda poluosovina jedna je kao s luftom a druga ok.

Pa sada sumnjam bas na poluosovinu jer se vibracija pojacava razmjerno s brzinom.
Sto vi mislite?
 

Franzg

New member
Ja sam imao nedavno zujanje, nesto u stilu ko da mu zuji guma ili kod da je neki motor mi zaljepljen straga desno i isto se pojacavalo s brzinom i kod skretanne ulijevo i ispalo je da je lezaj kotaca zadnjeg otiso pa eto ako pomaze
 

Yukio

Member
odgovara lezaju, samo sto mi mnogo teze skuziti koji je na dizelu. jer on sam po sebi ima buku i vibracije.
Na benzincu bi lako otkrio. Pogotovo prednji, ovisno o zavoju.

Probat cu ga dici pa probati svaki kotac, valjda ce se osjetiti koji je
 

Yukio

Member
novi update....

sve isto ali otvorila se nova "rupa".

komplet za mali servis nabavljen kod druga sa foruma andjelka.

I nakon obavljenog malog servisa iznenadjenje. Potrosnja ulja 1L skoro na 1000 km.Treba napomenuti da je zadnji ciklus od 15 000 km potrosio upravo isto, 1L ulja.

Neznam kako moze biti tako nagla potrosnja uz uvjet da nema razlike u radu motora. Trenutno ga stalno nadoljevam dok ne otkrijem kako i zasto.

Neki savjeti su mi bili kako je mozda ulje iz losije serije ili prelijevano.

Isto tako ulje se toci oduvijek isto, Total 9000.

Motor nije vise masan nego prije. Fleka ispod auta nepostojeca.

Isto tako trazim prednji far s vozaceve strane jer ovaj je skroz taman i nista se ne vidi
 

Yukio

Member
s jedne strane sam imao sudar pa je novi far. Dok na ovoj strani je 10 godina star i posve je staklo/plastika posmeđilo. Da stvarno slabo se vidi.
Bio 2 puta na poliranju, ali on to samo osvjezi, nakon par dana opet vec ko prije. I svaki put 100 kn za poliranje.

Najbolje su im for. Piše poliranje fara 50 kn. Sve super dok se narucis. Ali cim dodjes frajer kaze kao tu treba vise materijala i posla. Da na kraju cijena bude za oba oko 200 kn.
Sa 50 na 200
 

ZlatkoC4

Well-known member
Neznam kako moze biti tako nagla potrosnja uz uvjet da nema razlike u radu motora. Trenutno ga stalno nadoljevam dok ne otkrijem kako i zasto.
kada je rađen veliki servis. i možda bih trebao injektore kod bošiste da pregleda dali su ispravni ako nije to onda ti ne gine otvaranje glave.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Yukio šibaš me za 30tkm :D
Ja sam upravo prešel 230tkm, na 170tkm sam del 10% Mathy aditiva, i od onda ulje ne mijenjam, samo filter na 15tkm, troši mi 0.5l na 20tkm, veliki servis mi je rađen na 100tkm 2012g, i ne mislim ga radit do 300tkm, ako bude auto još kod mene :D
 

Yukio

Member
gdje mogu nabaviti taj aditiv i kako ga koristiti.

Meni je uvijek trosio skoro isto kao i tebi. Cijeli ciklus od 15 000 bez dolijevanja. Taman cijela skala. To je oko 1 L ulja
 

Yukio

Member
Novi update:

mislim da je dizna neka otišla do kraja. U leru lupa, trese se cijela kabina i plastike u njoj uvijek. Snaga manja nego prije. Potrošnja i dalje oko 5 L.

Vjerojatno trebam dizne pregledati.

Ima li tko preporuku na području ZG za povoljni pregled i možda reparaciju dizni
 
Na vrh