Berlingo 1.6 hdi XTR

Mirage

Well-known member
Ne jučer stigla homogolizacija tj sinoć gazda autokuće doneso.

Produžili su ni probe do 30 zbog tih problema pa se sad ne sekiram polica i kasko je plaćeno pa sam legalan u prometu.
 

Mirage

Well-known member
Evo nakon 1600 km napravljeni da nešto napiše o berlingu.

Nisam ga kupio na slijepo moj otac je imao peugeot partnera pa znam što je to ipak su identična vozila.

Dobre strane:

Velik pregledan glomazan, pod time mislim na sve od položaja vozača do toga kako je izvedena nosiva šasija stariji modeli imali su puno problema s torzijama na zadnjem kraju, a novi ima to potpuno drugačije riješeno.

Kočnice kako sam prije vozio opela (vozim i sad) prelazak na ovu moju "grdosiju" me oduševio nekidan sam malo poletio u ugledao gospodina u plavom s laserom spustio s 110 na 60 u rekordom vremenu popalili mi se svi pokazivači smjera vjerovatno se upalila neka pomoć pri kočenju ugl odlično koči i staje i s teretom i bez.

Nosivost deklariran da može nositi 680 kg zbilja i može te sam ga zbog toga i kupio, ali kada se natovari vozne karakteristike postaju još i bolje (još nisam uspio esp aktivirati)

Motor o 1.6 hdi se nema šta puno pričati motor je odličan jedino što se ja još moram naučiti da taj motor ne vrijedi koristiti ispod 1400 okretaja i preko 2200 okretaja sve ispod i preko tog područja je nepotrebno koristiti. Motor vuče jednako bio auto pun ili prazan, makar moram priznati da sam od 100 ks očekivao malo više jednostavno kada pređe 2100 okretaja prestaje povlačiti treba šaltati, a na to još nisam navikao.
Do sada vozio benzinca pa on povlači od 1000 do 6000 okreta jednako.

Loše strane:
Mjenjač mjenjač i mjenjač, ne znam kako odakle su ubacili ovaj mjenjač ali to je katastrofa, hodovi jako dugački i neprecizni pa vozio sam opela do sada i mislio da je to loš mjenjač ali ovo je ipak za razinu gore. Prva druga tu uvjek nešto krči kada se mjenja, ako hoću ubaciti u rikverc od 5 puta dva puta ne uđe do kraja i onda se mora kvačilo puštati polako pa da ručica uđe do kraja.

Svojeglavost elektronike, vozim s brisačima na brzini 2 ugasim te ponovno upalim auto brisači na brzini 2 moraš ih upaliti pa ponovno ugasiti.

I onda na kraju malo razočarenje s stvarima koje nemam u opremi a mislio sam da je dio paketa.
Prati me kući svjetla zbilja mi ta opcija treba jer često dolazim kasno kući i rasvjeta bude ugašena imam 15 metara i 6 stepenica do ulazni vrata.

Onda paljenje maglenki kada je upaljen žmigavaci ili kada se mota u zavojima, puno vozim po kojekakvim puteljcima a nemam tu opciju.

I na kraju je valjda Berlingo jedini citroen koji ako rade obična svjetla dnevna se ugase i obratno, a ja bi htio da svjetle jedna i druga zajedno, kao što je na lizalici.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kontaktiraj ove, možda je i riješivo pitanje mjenjača.
Jedino neće pomoći kod rikverca... tu je najbitnije da je auto u potpunosti zaustavljen prije prebacivanja u rikverc. Ako neće, samo kuplung nutra van i ide... Naviknut će te se pomalo jedan na drugogo :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da su normalni, stavili bi... nema aposlutno nikakvog utjecaja na trajnost sklopa ili slično. No poznavajući ih... moguće da bi komplicirali.

Instalacija tog čuda je vrlo jednostavna... 5 min posla kad se dođe do mjenjača. (nekad se može odozdola, nekad treba skinut filter zraka ili akumulator, neznam kako je na berlingu). Kad biš si dao truda, vjerujem da biš sam to riješio...
 

Mirage

Well-known member
Ma meni nebi bio problem to ugraditi i onako sam održavam svoja vozila.


Više me brine garancija.
 

Runner

Member
Prati me kući svjetla zbilja mi ta opcija treba jer često dolazim kasno kući i rasvjeta bude ugašena imam 15 metara i 6 stepenica do ulazni vrata.
Moj savjet je da pokušate nakon što ugasite vozilo (i svjetla) jednom kratko blicnuti odnosno povući ručicu da bi se upalila duga svjetla, i tada bi se mogao aktivirati "primitivni" follow me home koji radi oko 20-30 sec... To je tako recimo radilo na Peugeotu 307 iz 2003. godine koji nije imao skoro pa nikakvu opremu (konkretno nije imao automatsko paljenje svjetala i slično).
 

Mirage

Well-known member
@ Runner hvala još jednom radi kako je opisano u tvom postu.


E sad pitanje za znalce da li se može podesiti da dnevna svjetle stalno i sa običnim lampama direktno na kompu preko dijagnostike.

E i da danas malo išao zavirivati u motorni prostor kad ono odspojilia se plastika usisa zraka u filter zraka. Spojio sam to obični klik sistem al mi malo nevjerovatno da se tako nešto odspojilo.
 

Milosh

Test
Èudi me to što kažeš za motor i obrtaje. Imao sam stariju verziju 1.6 HDI od 90 KS na dva auta (Focus MK2 i C4 MK1) i oba su odlično vukla nakon 2000 o/min, tj. nije bilo tog pada momenta nakon 2200 o/min. To da ne vuče do 1800-2000 obrtaja je za očekivati i normalno je za dizela.

Razmišljam da li taj tvoj osjećaj da ne vuče može biti pripisan loše proračunatom mjenjaču, i vjerovatno može. Odlično poredjenje su ta dva pomenuta auta, isti motor a razlika nebo i zemlja u vožnji. Focus je 5 puta bolji auto za voziti od C4 (raspon brzina, snaga i živahnost motora, ubrzanja, sve). Osim eventualne razlike u mapi motora jedina bitna razlika je bio mjenjac.

To za rad dnevnih svjetala uz kratka vjerujem da se može podesiti preko dijagnostike (npr. na C5 može), ali ne mogu sigurno tvrditi.

A vezano za paljenje maglenki kao "cornering lights", da li ta opcija uopste postoji u takvom obliku na Berlingu (ili su mu cornering lights u farovima). Ako postoji, pitanje je da li tvoj ima senzor položaja volana koji je za to zadužen.

[size=8pt] Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk[/size]
 

Mirage

Well-known member
Za motor pola je mjenjač pola sam ja ali kad se sjetim kako kad kreće iz prve prvo imaš dojam da će auto krepat i onda poleti znači loš mjenjač krivo proračunat a možda me vara osječaj jer Astra bi doslovce lansirala u prvoj s 75 konja.

Probati ću pitati za svjetla ove u ovlaštenom koliko znam bsi može s svjetlima sve.

Isto tako za cornering Lights piše u uputstvu da ima ovisno o opremi vjerovatno ide s automatskim svjetlima a to nemam.
 

Cutac

Prèkaroš
Sto ce ti dnevna po noci? To je jako i smeta ljudima, nemoj to paliti. S razlogom se priguse...
A ako imas osjecaj da ce ti se autu ugasiti kod kretanja, vjezbaj kretanje :p
 

Mirage

Well-known member
Vidio sam nekidan lizalicu s jednim i drugim svjetlima policijsku pa je super izgledala.


Da da biti će da moram malo vježbat kretanje.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam nedavno vozio po noći i stajao je policijski elize sa dnevnima, okrenut prema meni. Toliko je blještalo da sam mu upalio duga jer sam mislio da je neki čjunirani golf ili tako nešto.
Ozbiljno, to smeta.

A ovo sa kretanjem, pa benzinci teže kreću nego dizeli. Ja sam na Mazdi mogao krenuti tako da samo pustim kvačilo i ne bi ni zakašljao, a c4 moram baš dodati gasa, tj "ride the clutch" da lijepo krene.
 

Mirage

Well-known member
Vidiš kod mene drugačije moja Astra 1.6 8 v. Ima toliko momenta da možeš pustiti kvačilo Ko baba i ona samo poskoči ili zagrebe ali crč nikada i baš bi poletjela u prvoj a ovaj baš bude malo mrtav pri startu.

Nije da ga ja ubijem nego je baš ljen pa onda poleti.

Morati ću kretati s više gasa izgleda. Već mi se par puta dogodilo da krenem pa imaš dojam koda će se samo ugasiti ali nema onog da se motor pati.

Većinu ovoga pripisujem 12 godišnjem stilu vožnje benzinca.

Napominjem vozim uglavnom kao stari dida.
 

Cutac

Prèkaroš
Dobro, ne znam, nisam vozio, ali malo mi je čudno :)
Može biti i do kvačila, moj c4 ima kvačilo sa x hoda, a sve se događa na x/5 hoda.
 

Mirage

Well-known member
Moram još napraviti 1000 km pa ću biti relevantniji. :cool:

Ali da napomenem vožnja u Berlingu je uživancija, a da ne kažem kako je žena oduševljena ne stignem doći na red ja ja vozim berlingača.
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se, za Citroena shvatiš koliko je dobar tek kad voziš nešto drugo. Ovako se navikneš i zaboraviš :)
 

Milosh

Test
Još nešto, iskreno ti savjetujem da ne voziš kao ''dida'', barem ne stalno. Moderni motori nikako ne vole labavu vožnju i niske obrtaje. Slobodno ga s vremena na vrijeme stisni na 4 hiljade obrtaja, najbolje u trećoj kad trebaš nekoga prestići ili kad izađeš na autoput. Lagana vožnja dovodi do ubrzanog taloženja čađi, najviše na EGR-u i izduvnoj grani. To naročito vrijedi za dizele a pogotovo ako imaju DPF.
 

Mirage

Well-known member
U mog su natrpali još osim dpf-a i adblue euro 6 je motor.

Već sam na puno mjesta pročitao kako treba moderne dizele tu i tamo raspuhati danas sam ga malo probao zavrtiti na 3500 okretaja samo reži a u papirima piše da je max snaga na 4600 ili 4200 okretaja pa se pitam Ko te mašine vrti na te okretaje.

E da i na staroj astri mi je zaglavio egr ali njoj to ne smeta samo svjetli lampica.
 
Na vrh