re: Iskustva s reklamacijama
Ja sam do sada sa svojim C4 prezadovoljan.Jedini problem do sada saam imao s gumicom na vratima od vozača koja uokviruje bravu/nejasno mi je zašto je i stavljena jer je nema na zadnjim vratima/ koja se je uslijed velikih vrućina raširila pa se je izmakla iz ležišta pa se nisu mogla zatvoriti vrata dok je nisam vratio u ležište.Kako se je malo oštetila naručena nova preko garancije i servisa bez ikakvog problema. Ista zamjenjana u par minuta.Iznenađen sam samo cjenom jer košta 220 kuna pa možemo pretpostaviti koliko koštaju drugi djelovi./nisam vjerovao da može koštati više od 50 kuna/.
Što se tiče Blackingova volana, nema niti jedan razlog da ga sam lijepi jer je lajsna ne samo zalijepljenja nego i kvačicama dodatno uglavljena u volan. Da auto nije pod garancijom to bi bio dobar savjet i svatko od nas bih to pokušao rješiti na taj način a ne kupovati novi volan za 4 T kuna. Ali svi koji to savjetujete zaboravljate da je auto pod garnacijom i ukoliko nema mehaničkih oštećenja na lajsni i volanu pravdu treba potražiti zakonskim putem. Citroen će volan platiti i izmjeniti milom ili silom, a procedura je propisana Zakonom o zaštiti potrošača.Po meni predmet je jednostavan i nije potrebno pravno znanje(odvjetničke usluge) za ishođenje pravde. Neupitno je da je auto pod garancijom, da oštećenje spada u kvarove koje pokriva garancija i ukoliko ne postoje mehanička oštećenja Citroenu će biti naložena izmjena volana. U prethodnim postovima sam stavio link o načinu kako je presuđena zamjena auta-Peugeota, / sa svim zapisnicima, dopisima i presudama suda časti/. Ja im sigurno ne bih popustio i ne bi mi bio problem pokrenuti cijelu proceduru jer znam da bi ga u konačnici izmjenili. Oni računaju na to da ljudi na kraju odustanu od traženja pravde jer se pomiru sa stanjem i ne žele dalje gubiti živce. Problemu treba prići racionalno, bez nervoze a pritisak i problem prebaciti na Citroen.Bilo bi me baš briga,lagano bi im zagorčavao život, malo se dopisivao a stvar prebacio na pravno područje gdje nakon Citroenovog odgovora i pripada.
Samo imam zadršku čime servis dokazuje da je lajsna nasilno otklonjena, jer ukoliko su te tvrdnje dokazive, tada se nema o čemu pričati nego ljepilo u ruke...